AndroidHealthClinic

Do's en Don'ts in de Gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
met je moeder trainen vind ik niet kunnen, maar hoe denken jullie daar over?

en met iemand anders z'n moeder trainen? :eyebrow:

Dani zei:
Absolute don't. Ongeacht hoe goed je er uit ziet! :cool:

Vroegah, in de iron age, trainde iedereen zich uit de naad op blote voeten en ontbloot bovenlichaam.

DO'S

*200+ KG deadlifts doen terwijl de hele gym staat te kijken
*Haltershirts dragen
*Poseren met je opgepompte lichaam voor de spiegel
*Schelden tijdens de laatste reps
*Steeds maar weer constant bewonderd worden door die leuke chick die 8 jaar ouder is :cool:
* Het befaamde klink geluid zeer overdreven maken terwijl je je 120+ KG stang klaarmaakt met wat barbells

DON'TS

*Mensen die tegen je lullen tijdens je zwaarste set
*Ecto's van -60KG die zeggen dat je je beweging niet goed "afmaakt"
*Oude mannen met halterriemen tijdens een 40KG squat
*Groepjes ecto's (+/- 4 man) die altijd de benchbankjes bezet houden en luidruchtig praten over "die ene ChiCa"
* Een spiegel in de kleedkamer waar je na de training wil poseren, maar vervolgens bezet is door een stel ecto's die hun foute kapsels "perfectioneren"

DONT'S:
-Niet aan me gaan vragen, terwijl ik met 115kg op de bench mn laatste rep eruit pers, of ik bijna klaar ben.
-Justin Timerlake wannabes die niet geloven dat ze met hun dumbbell curl techniek toch echt hun onderrug trainen. "IK BEWEEG MN ARMEN TOCH! WAT HEEFT JE RUG DAARMEE TE MAKEN?"

DO'S:
-Aan je popie jopie ecto instructeur vragen hoe je het beste veel spiermassa kan winnen. Gegarandeerd lachen! Ik kreeg dit antwoord een keer: "Ja, je moet toch wel wat met gewichten trainen, ook veel cardio. Dat is heel belangrijk. En minimaal 1x per week pasta eten. En ipv een snicker een appel eten ofzo" Ik kon wel doodgaan van de binnenpret.

Herr Meister zei:
DONT'S:
-Justin Timerlake wannabes die niet geloven dat ze met hun dumbbell curl techniek toch echt hun onderrug trainen. "IK BEWEEG MN ARMEN TOCH! WAT HEEFT JE RUG DAARMEE TE MAKEN?"
:roflol: zo herkenbaar dit :roflol: doe ik namenlijk zelf ook :p wat me ook gruwelijk irriteerd; mensen die een halve meter naast je gaan staan tijdens het banken, en je aanstaren met van die hongerige; ik-wil-heel-graag-nu-bankdrukken-ogen :cool:
dat was ook de eerste keer dat ik accuut 12 sets bankdrukken deed:D

Herr Meister zei:
DO'S:
-Aan je popie jopie ecto instructeur vragen hoe je het beste veel spiermassa kan winnen. Gegarandeerd lachen! Ik kreeg dit antwoord een keer: "Ja, je moet toch wel wat met gewichten trainen, ook veel cardio. Dat is heel belangrijk. En minimaal 1x per week pasta eten. En ipv een snicker een appel eten ofzo" Ik kon wel doodgaan van de binnenpret.

:roflol:

DO'S:
-Aan je popie jopie ecto instructeur vragen hoe je het beste veel spiermassa kan winnen. Gegarandeerd lachen! Ik kreeg dit antwoord een keer: "Ja, je moet toch wel wat met gewichten trainen, ook veel cardio. Dat is heel belangrijk. En minimaal 1x per week pasta eten. En ipv een snicker een appel eten ofzo" Ik kon wel doodgaan van de binnenpret.[/QUOTE]
Als ik dit zo lees schaam ik mijn diep voor mijn collega's, en geef ik jullie mijn welgemeende excuses dat zulke sukkels zich instructor durven te noemen.

en terecht:D maja soms heb je zulke lui erbij he :cool:

Mensen die hun schijfen/dumbbells niet opruimen na het einde van hun sets. Aan het van de dag slingeren deze dan door de hele gym...Grrrr!!!! Dat is wat mij betreft ergenis nummer 1

Herr Meister zei:
DO'S:

hehe lol

dont: mensen die je de hele tijd direct of in de spiegels aan lopen te staren. Echt irri

steebz zei:
dont: mensen die je de hele tijd direct of in de spiegels aan lopen te staren. Echt irri

jup, vooral als het ook nog eens een kerel is. En dan zit ie na het trainen ook nog eens 'toevallig' naast je in de sauna/douche.

hee lio iemand die een latje krijgt in de sauna als je binnenkomt is ook aardig "don't"
:D

Laatst zaten een paar mensen te bellen. Ook hielden ze daardoor apparaten in bezet. Zeer irri :mad:

Emile zei:
Laatst zaten een paar mensen te bellen. Ook hielden ze daardoor apparaten in bezet. Zeer irri :mad:
heel irritant idd, ik kan echt niet trainen met mn mobiel, 1 keer gedaan gingdie af tijdens een sett, hele set verkloot :cool:
@booth; jah dat is echt gebeurd :mad: de sfeer was snel wat harder :cool:

Sport2000 zei:
heel irritant idd, ik kan echt niet trainen met mn mobiel, 1 keer gedaan gingdie af tijdens een sett, hele set verkloot :cool:
@booth; jah dat is echt gebeurd :mad: de sfeer was snel wat harder :cool:
Pcies neem hem dus ook nooit mee naar de gym...Laatst zat een gozer chestpress te doen en zijn phone ging bij rep 5...Kadung liet de gewichten los en ging rustig 15min kleppen!?!?!

WTF doe je daar dan tieft uit die gym!!

EN vorige keer had een brulaap (die sterk dacht te zijn :P) zijn dochtertje van 5ofzo mee in het krachthonk. Vind ik ook zeer onverantwoordelijk! Kind zou maar met d'r vingers ergens tussen komen of ze loopt tijdens bv mijn reverse press tegen de stang. Nou dan krijgt eerst zij een paar vloek worden te horen en als paps dan mij een grote bek geeft, dan mag ie een 20kg db gaan koppen!! Tis geen kinderopvang!!!!

....aso barrys die je handdoek van het drukbankje gooien en er zelf op gaan trainen als je net even iemand anders aan het helpen bent. Het lijkt wel de nor; wat wil je? Dat ik buk om de handdoek op te pakken?

van die aso's die een handdoek op een bankje leggen als ze zogenaamd een ander aan het helpen zijn. dan heb je dat bankje nodig en gooi je de handdoek van je af, gaan ze lopen mekkeren dat t de nor wel lijkt en dat je toch echt hun handdoek op gaat ruimen :mad:

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven