- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 16%
Absolute don't. Ongeacht hoe goed je er uit ziet!Robin85 zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absolute don't. Ongeacht hoe goed je er uit ziet!Robin85 zei:

Dani zei:
Herr Meister zei:DONT'S:
-Justin Timerlake wannabes die niet geloven dat ze met hun dumbbell curl techniek toch echt hun onderrug trainen. "IK BEWEEG MN ARMEN TOCH! WAT HEEFT JE RUG DAARMEE TE MAKEN?"
zo herkenbaar dit
doe ik namenlijk zelf ook
wat me ook gruwelijk irriteerd; mensen die een halve meter naast je gaan staan tijdens het banken, en je aanstaren met van die hongerige; ik-wil-heel-graag-nu-bankdrukken-ogen

Herr Meister zei:DO'S:
-Aan je popie jopie ecto instructeur vragen hoe je het beste veel spiermassa kan winnen. Gegarandeerd lachen! Ik kreeg dit antwoord een keer: "Ja, je moet toch wel wat met gewichten trainen, ook veel cardio. Dat is heel belangrijk. En minimaal 1x per week pasta eten. En ipv een snicker een appel eten ofzo" Ik kon wel doodgaan van de binnenpret.

Herr Meister zei:DO'S:
-Aan je popie jopie ecto instructeur vragen hoe je het beste veel spiermassa kan winnen. Gegarandeerd lachen! Ik kreeg dit antwoord een keer: "Ja, je moet toch wel wat met gewichten trainen, ook veel cardio. Dat is heel belangrijk. En minimaal 1x per week pasta eten. En ipv een snicker een appel eten ofzo" Ik kon wel doodgaan van de binnenpret.
steebz zei:dont: mensen die je de hele tijd direct of in de spiegels aan lopen te staren. Echt irri
Sport2000 zei:vooral lastig als je net de stang uit de klemmen wilt tillen, voel ik ineens de stang bewegen, wat een mofo![]()

heel irritant idd, ik kan echt niet trainen met mn mobiel, 1 keer gedaan gingdie af tijdens een sett, hele set verklootEmile zei:Laatst zaten een paar mensen te bellen. Ook hielden ze daardoor apparaten in bezet. Zeer irri![]()
de sfeer was snel wat harder 
Pcies neem hem dus ook nooit mee naar de gym...Laatst zat een gozer chestpress te doen en zijn phone ging bij rep 5...Kadung liet de gewichten los en ging rustig 15min kleppen!?!?!Sport2000 zei:heel irritant idd, ik kan echt niet trainen met mn mobiel, 1 keer gedaan gingdie af tijdens een sett, hele set verkloot![]()
@booth; jah dat is echt gebeurdde sfeer was snel wat harder
![]()
) zijn dochtertje van 5ofzo mee in het krachthonk. Vind ik ook zeer onverantwoordelijk! Kind zou maar met d'r vingers ergens tussen komen of ze loopt tijdens bv mijn reverse press tegen de stang. Nou dan krijgt eerst zij een paar vloek worden te horen en als paps dan mij een grote bek geeft, dan mag ie een 20kg db gaan koppen!! Tis geen kinderopvang!!!!