XXL Nutrition

Do's en Don'ts in de Gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
DON'Ts
- Je vriendin aflebberen tijdens het trainen
- Met de hele klas tegelijk komen trainen en zo urenlang dezelfde apparaten bezet houden
- Roids aansmeren aan breezah's
- De T-bar row van het hoogste punt laten vallen zodat de stang breekt
- 600 kg aan de halter hangen bij het squatten en dan 2 cm door je benen zakken -> stang krom
- Bij elke herhaling deadliften het gewicht met een grote klap op de grond laten vallen zodat de hele gym staat de trillen op z'n grondvesten
- De dumbbells door de hele gym laten slingeren
- Biceps trainen in het squatrek
- Ongevraagd helpen met spotten als ik aan m'n warming-up setje bezig ben :rolleyes:
- Voor m'n neus gaan staan als ik mijn uitvoering controleer in de spiegel
- In de winter de verwarming niet aandoen zodat ik de volgende dag verkouden op bed lig
- De apparaten niet tijdig controleren waardoor ik de kabel breek en de stang van de nek-pulldown tegen op m'n achterhoofd klapt

Al deze dingen heb ik al eens meegemaakt :o

DO's
- Knetterharde muziek dat me lekker agressief maakt:hedbang:
- Mooie chickies in de gym zodat ik een mooi uitzicht heb tussen de setjes door :)

Dit komt ook gelukkig ook regelmatig voor ;)

Is niet echt een DO of een DON'T, maar als de klok in de sportschool verkeerd staat is ook serieus vervelend. Je komt aan, begint aan je workout en je kijkt iets later op de klok en denkt: is het al zolaat??!! Laat je een spiergroep vallen, omdat je anders te lang bezig bent. Even naar huis fietsen. Is het nog tien minuten vroeger dan wanneer je vertrok in de gym. Dat is echt serieus ambetant. :mad:

Tis woensdag...super druk dus s avonds en WEER HAD EEN KLOOTVIOOL ZIJN KLEINE DOCHTERTJE BIJ ZICH!!! Die met zo'n "ab twist" stok stond te zwaaien en keihard door de gym stond te schreeuwen: " PAAAAAP KAN JIJ DAT OPTILLEN??" PAAAAAAAAP!!!!

Ben dus echt in staat op zo'n koter zelf naar buiten te wippen...ik hoop dat die lijer het leest! GEEN KINDEREN IN HET IJZER HONK!!!

Mwhahahaa @ Chewie :D:D

Hier is het ineens een hype om te fitnessen :S Zie je allemaal (meestal allochtonen) zo'n staaf pakken die je met je biceps omhoog moet trekken.. Kromme ruk, voeten naast elkaar en ellebogen constant bewegen.. En als ik men help worden ze boos en zeggen ze dat ze het beter weten..
Mja conclusie:
Don't: Betwetertje zijn :P

Do's:
-me een drankje trakteren
-mij spontaan nieuwe oefeningen voorstellen.

Don't:
-op mijn poten staan kijken
-commentaar geven, terwijl ze 5 min later de oefening verkeerd doen ;)
-eerst een oefening doen met bvb 30 kilo, en dan als ze gedaan hebben snel 60 steken, en weglopen
-ouwe wijven die komen voor vet weg te werken, en een dikke kont te kweken :D

Laatst bewerkt:
Sport2000 zei:
van die aso's die een handdoek op een bankje leggen als ze zogenaamd een ander aan het helpen zijn. dan heb je dat bankje nodig en gooi je de handdoek van je af, gaan ze lopen mekkeren dat t de nor wel lijkt en dat je toch echt hun handdoek op gaat ruimen :mad:

:D
:roflol:

don't

-gozers die na het eerste setje hun "breedheid" willen accentueren door hun ellebogen richting hun schouder te houden ipv gewoon langs je lichaam te laten hangen.
- naar zweet van vorige week vrijdag ruiken
- ongetrainde fintnessinstructeur zijn
- als ik een ruime plek heb gevonden om te deadliften op een bankje achter mijn hol gaan zitten
- of als ik op dat bankje zit dan met je hol voor mijn gezicht gaan deadliften, tenzij je een lekker chickie bent dan is het een do.

boogie zei:
met je moeder trainen vind ik niet kunnen, maar hoe denken jullie daar over?

Mijn opa en oma waren vroeger wel eens voor me aan het spotten, maar ik kreeg daar vaak negatieve reacties op.

Ook een don't:

-Met zwaar veel moeite en dik veel hulp een setje 110kg banken om vervolgens met dumbbells van 8 kilo flyes te pakken.
-Als je volledige schouder training bestaat uit 12 sets op lateral raise machine.
-Als je al 2 jaar in de sportschool komt en mensen denken dat je een beginner bent.
(dan doe je toch echt iets fout denk ik)
-Als je geen eiwit shakes meer wil drinken omdat je moeder in de krant heeft gelezen dat je er impotent van kan worden

dont's;
-heel hard kreunen en schreeuwen tijdens een middelzware set die je aan het verpesten bent alsof je de oefening voor het eerst doet
-tijdens een setje schuin banken zoveel kracht met je maag zetten (hoe ij t ook deed) dat je in je broek schijt :roflol: ik zeek zowat in mn broek toen ik het hoorde, dit is namenlijk dezelfde gast uit de don't hierboven :roflol:
-iemand helpen met spotten en zien dat hij bijna dood gaat, maar gewoon 2 vingers eronder houden en vooral niet helpen, dat voel je in je schouders :(
-als ik shoulderpress doe in de smitmachine niet goed spotten gevolg; ik konnergens meer kracht uithalen en de stang bleef doorzakken; "ow ik dacht dat je even wat diepr doorging"ja hoor, tot je tepellijn doorzakken met schouders doe ik altijd :mad: :cool:
-tijdens een middelzware set 2.5kilo vergeten aan 1 kant, tis geen ramp maar t is wel klote :cool:

Gewoon trainen en verder geen gelul niet gaan buurten rond een bankie ofzo,,,schreeuwen mag en kan en MOET :D....leuk moet je die breezha boys zien als hun moeite hebben met 25 kg

Goddame, ik lig hier echt krom van het lachen en zooooveel herkenbare dingen hier.
Dont`s;
*De hele training als ecto met de voor algemeen gebuik ingestelde BBriem rondlopen en schouders gaan trainen!
*Dat de kleuterklas langskomt en oefeningen gaan doen die ze niet eens snappen. zover dat ze keihard de gewichten laten vallen..OOps!b*ch!
* De dumbbells door de hele gym laten slingeren
* niet te hoog dumbbells laten vallen, een beetje mag wel, maar niet gooien
*RTL fm of skyradio als ik aankom in de gym.

DO's
*Komen, trainen zonder te lullen in een uur, weer gaan
* Knetterharde muziek die me lekker agressief maakt
* Mooie wijven in de gym zodat ik een mooi uitzicht heb tussen de setjes door
*keihard trainen!!!!!!

wat ik ook een don't vindt die niet genoemd is nog geloof ik; met een apenharenlichaam door de sportschool lopen, terwijl de haren aan alle kanten onder je kleding vandaan komen, en dan ook nog in zo'n strak wielrenbroekje :kots:

do's:
- 100% inzet
- goede muziek (geen k3 zoals in m'n vorige gym!! :mad: )
- elkaar helpen als daarom wordt gevraagd

dont's:
- het aantal kilo's dat je tilt door heel de gym schreeuwen zodat iedereen hoort "hoe sterk je wel niet bent"
- Als ik met me 54 kg dumbbells aankom bij het dumbbell rack om ze terug te leggen snel je 8 kg dumbbells daar neer te leggen! Die dumbbells liggen altijd op dezelfde plaats. Had ze daar vandaan gehaald..8 meter lopen, oefening doen, daarna weer terugleggen. Zit er zo'n dude voor dat rack..ziet me aankomen, en legt snel z'n kleine klote dumbbells op die plek :mad: gebeurde tot 2 keer toe! toen vielen die dumbbells opeens bijna op z'n teen, opbokken!
- De man die "het altijd beter weet" uithangen. Iemand kwam met het mooie advies om door m'n knieen te gaan bij een stiff legged deadlift.
- Bellen. Laat je gsm thuis, of desnoods in de kleedkamer/kluisje.
- Breezers die hun spotters bij het bankdrukken 8 reps laten deadliften.
- Benen? doen we niet, is niet belangrijk ???

zo kan ik nog wel even doorgaan.. :D

don't: met z'n vijven gaan 'trainen'

Laatst bewerkt:
Sport2000 zei:
wat ik ook een don't vindt die niet genoemd is nog geloof ik; met een apenharenlichaam door de sportschool lopen, terwijl de haren aan alle kanten onder je kleding vandaan komen, en dan ook nog in zo'n strak wielrenbroekje :kots:

lol, in me oude gym liep zo'n dude met echt zo'n korte korte broek weetje wel..zo'n renbroekie. damn..ze aarz kwam er gewoon onderuit. doe normaal! :D

The Rock zei:
- De man die "het altijd beter weet" uithangen.

Daar kan ik mij af en toe ook aan ergeren Zo'n arrogante zak loopt er bij ons ook rond. Af en toe wel handig, omdat-ie ongevraagd spot. Maar meestal zeer irritant :mad:

Paul B zei:
don't: met z'n vijven gaan 'trainen'
Whahaha. Bij mij in de gym zit sinds vorige week zo'n groepje die met zijn vijven alles samen doen. Het lijkt wel een ecto-optocht uit de kleedkamer, en dan ook nog mouwloze shirts.
Van de andere kant haal ik er wel motivatie uit, met de gedachte: 'je wilt toch niet zo schriel worden als hun he' :D

Heb gewoon een grote don't onze gym is nogal klein en als je lunges doet met de baar voor je door lopen net als je begint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven