ik had tijdje terug iets moois:
k ging s mee met me broertje zijn sportschool om daar vervolgens bijna geweigerd te worden omdat ik te groot zou zijn en mensen kan afschrikken

terwijl er wel in de folder staat dat ze cursussen bb geven

maar goed ik kon dus trainen ik ging me gang en me bro ging zijn eigen gang niks aan de hand dus.
zie ik op gegeven moment zon instructeur op me af komen terwijl ik loop te sqautten om me de hele tijd aan te gapen alsof ik honing aan me reed had en verder zei hij niks das dus een dont nog een dont:
me bro ging vrij stevig er tegen aan wat een goeie zaak is hij was dus met 160 kg aan t legpressen( hij traint nog niet zo heel lang paar maandjes) daarvoor had hij zijn benen al flink afgebeult en op de legpress nog ff de laatste loodjes eruit beuken komt er zon instructeur naar hem toe en begint hem te corrigeren en af te zeiken waarop ik dit gesprek gadesloeg:
instructeur: je moet niet met 160 kg pressen das te zwaar voor jouw leeftijd
mijn bro: ja maar ik kan dit makkelijk
instructeur: maakt niet uit ik zie dat t je moeite kost je gezicht word rood
bro: ja maar, t mag toch best wat moeite kosten
instructeur: je moet geen zware gewichten gebruiken die belemmeren je vooruitgang
omdat je dan bepaalde reacties in je lichaam aaslingert die niet goed voor je zijn
bro: ja maar ik heb nog nooit iemand groot en sterk zien worden met babygewichtjes die ze lachend hanteren
instructeur: als je me niet gelooft kan ik t je laten nalezen in een boek alleen heb ik die niet bij me nu(noot: ben ik benieuwd welk boek dan).
bro: maar ik ga zo goed vooruit ik doe de oefeningen zwaar maar met goede vorm en t voelt goed zo.
instructeur: 160 is gewoon te zwaar voor jouw leeftijd(hij is 17) kijk eens naar die jongen ziet er goed gespiert uit mooi lichaam en traint niet te zwaar(die gast die hij aanwees had echt geen spieren maar wel een bierbuikje dus)
t gesprek duurde zon kleine 30 minuten waardoor dus me bro zijn training verdoet werd door allerhande onzin van zon eikel overigens was de leggpress een machine variant met kabels dus zonder schijven dus 160 kg is echt niet te zwaar normaal.
maar volgens die gast moet je niet zweten tijdens t trainen en vooral geen moeilijk gezicht krijgen als je hard traint want dan ga je te zwaar

ik heb me lopen ergeren aan die gast joh aan einde conversatie heb ik die ass een vette veeg uit zijn eigen ecto lichaam met bierpens gegeven zodat ie nooit meer een bek tegen me bro of mij opzet over wat dan ook