XXL Nutrition

Dosering blijvend verhogen?

onbekend

Novice
Waardering
0
Allereerst wil ik even zeggen dat ik al lid ben onder een andere naam hier, maar doordat er bekenden op dit forum zijn wens ik deze keer anoniem te blijven :rolleyes:

Ik heb al eens 10 weken lang 500mg sust. gekuurd samen met wat dianabol. Doordat jongens die ik ken groter zijn als ik en mindere hoeveelheden kuren vraag ik me af of het zin heeft voor me om dat ook eens te proberen.

M.a.w. reageerd je lichaam nog op mindere hoeveelheden roids als het al eens meer gehad heeft? (laten we zeggen dat er een jaar tussen zit)

Ik weet niet of er een regel is die zegt dat je maar onder 1 naam mag aanmelden, maar ik zou het op prijs stellen als iemand me antwoord kan geven.

Het ligt er volgens mij voor een groot deel aan hoe veel pauze je neemt tussen je kuren.
Je zal altijd wel iets vooruitgang hebben, maar het zal natuurlijk minder worden,

Dossering hoef je niet te verhogen als je niet zo regelmatig kuurt, stacken is een beter oplossing.

• Topic Starter Topic Starter
Ok maar ik vind stacken ook wel een vorm van verhogen. Natuurlijk niet een bepaalde roid, maar wel het geheel.

Ik bedoel dus gewoon exact dezelfde kuur meerdere keren doen.
En misschien wel eentje die lager in de hoeveelheid roids (in zijn totaal dus) proberen.

Volgens mij vraag jij iets over de imuniteit en de gewenning van het lichaam op een bepaalde medicijnen.

Op basis van mijn kennis bij reguliere andere medicijnen, weet ik het volgende:
Het lichaam zal na verloop van tijd wennen aan de hoeveelheid die je toe dient, als er constant voldoende tijd tussenzit zal het erg lang gaan duren. Maar daarbij gaat het veelal om wekelijks en dagelijks gebruik van medicijnen en dan hele lange tijden achter elkaar. En hierbij is de regelmaat het belangerijkste factor.

En in principe reageert je lichaam constant verschillend, ongeacht de hoeveelheid en de samenstelling. En na 1 keer lijkt mij dat het lichaam nog niet gewent is.

Daarin in tegen lijkt mij dat je in dat geval juist ook rekening er mee moet houden wat jouw lichaam op een lagere niveau doet, bedoel het lijkt mij dat hoe meer je erin spuit je een opdat moment grotere groei hebt. En daarbij hoeveel verder kan jouw lichaam nog groeien kan. En dat de gewenning maar 1 van de vele factoren is!

Maar goed, ik kom eigenlijk ook nog maar pas kijken dus dat kan ik zeker verkeerd hebben.

Terug
Naar boven