MuscleMeat

Double Kettlebell Clean and Press Greasing the Groove

Ja? wil je deze kant op gaan?
Wat heeft die jongen aan 18 kilo?
We zijn allemaal begonnen met zulke setjes thuis, na een maand is dat cement helemaal gruis geworden en ligt het door je hele huis heen.
Dan kan die beter doorsparen voor wat beters denk je ook niet?

• Topic Starter Topic Starter

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=U8OQaZol6xg

Ik denk dat dit bij mij het geval is
Psychoses gekregen door wiet, en dan aan de antipsychotica. En dan psychose van ontwenning van antipsychotica toen ik daar mee wou stoppen.
Ik heb helemaal geen schizofrenen in mijn familie.
Ik heb paar dagen terug datum opgeschreven van stoppen wiet, hopelijk gaat dat net zo goed als de onthouding.

Later wil ik stoppen met antipsychotica als ik een jaar van de wiet af ben, langzaam afbouwen natuurlijk

Flink aan het bulken op het moment

1000177271.jpg

83 kg :cool:

Ik vind het fijn om zwaarder te zijn en iets breder en sterker al heb ik dan geen sixpack meer

Kijk als je nou een beetje een lekkere bulk doet dan kom je zo rond de halve kilo per week aan.
Zo bouw je spiertjes op en blijft je vetgehalte relatief laag.
Hoe jij nu aanpakt... Zo'n wat was het? 5 kilo in 4 dagen ofzo. Dat gaat niet best gozer.
Wordt je alleen maar bagger vet van.
Tenzij dat je doel ik natuurlijk, gewoon vet worden en hopen dat je niet dichtslibt.

En eerlijk gezegd vraag ik me ook af waarom je het allemaal doet?
En je hoeft mij of zelfs ons hier op het forum geen antwoord te geven maar meer aanjezelf op deze vraag.
Doe je dit allemaal voorjezelf of voor de aandacht?

Hoe dan ook... Om die arme jongen niet verder in de war te maken dan wat die al is...
Bulken is niet 4 a 5 kilo aankomen in minder dan een week.
Dan lijkt het er meer op dat je een vaken vetmest voor de slacht.

Terug
Naar boven