MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.390
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind Kettlebells beter dan sportschool voor natty
Mijn nek is ineens 2x breder nu dat ik 4 borden avondeten op heb
Mijn nek heeft aderen en definitie
Op zich een mooie vooruitgang. Als je ook je rust maar in de gaten houdt. Schouders zijn best een kwetsbaar gewricht.3 dagen geleden, toen ik de 32 kg binnen kreeg kon ik die nog niet eens 1 rep pressen
Vervolgens greasing the groove toegepast met 20 kg bells, de zelfde dag 1 rep gedaan
1-2 dagen daarna 2 reps
Nu 3 dagen later 3 reps links !
Jij zegt het, ik denk het.Geven de buren geen klachten af als je dit om half5 snachts doet?
Ik heb vaker gevraagd aan onderbuurman of die me hoort, hij geeft zelfs aan dat hij er geen last van heeft en dat hij om 5 uur pas gaat slapen in de ochtendGeven de buren geen klachten af als je dit om half5 snachts doet?
En daar gaan je abs weer het raam uitIk ga bulken om sterker te worden met de 32 kg kettlebells.

Of, toch nietToch niet bulken, ik denk dat ik sterker kan worden terwijl ik 70-72 kg aanhoud.

Kracht > Abs

Dat betwijfel ik. Als je slim inkoopt en vooruit denkt, valt daar nog heel veel winst te boeken, als ik zie wat je nu soms in huis haalt. Het eten wordt dan wel iets saaier, maar je kunt niet alles hebben.