MuscleMeat

Driekwart Nederland vreest gevolgen film Wilders

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
DEN HAAG - Driekwart van de Nederlanders denkt dat de film van Tweede Kamerlid Geert Wilders over de Koran de verhoudingen tussen moslims en niet-moslims in Nederland verslechtert.

Dat blijkt uit een peiling die onderzoeksbureau TNS Nipo maandag heeft gepubliceerd. Meer dan zeventig procent verwacht bovendien dat zo'n film de betrekkingen met Arabische landen beïnvloedt, mogelijk met boycots als gevolg.

Vorige week bleek dat fractievoorzitter Wilders van de Partij voor de Vrijheid begin volgend jaar in een film op tv wil laten zien dat de Koran ,,een verschrikkelijk en fascistisch'' boek is dat mensen inspireert tot ,,verschrikkelijke'' daden. Twee derde van de Nederlanders ziet volgens de peiling niets in zo'n film.

gewoon maken en in bios draaien. vrezen doe ik niet meer . het is allemaal al zo gewoontjes

oh wilders oh wilders je lijkt op een parkiet parkiet met die wilde wilde haartjes hahahha die man is gewoon te grappig

Heilige huisjes dienen om ingetrapt te worden.

Als hij echt de koran gaat verscheuren en in de brand steken, dan verwacht ik Parijse toestanden en die zal ik zeker steunen.Sjeik Fawaz heeft gezegd er rustig onder te blijven maar als hij dit als politicus doet zie ik het heel somber in.
Blijft hij van de koran af en houdt hij het bij woorden lijkt het mij dat er niet echt iets aan de hand is.

Wie is sjeik Fawaz ?????

Als hij echt de koran gaat verscheuren en in de brand steken, dan verwacht ik Parijse toestanden en die zal ik zeker steunen.Sjeik Fawaz heeft gezegd er rustig onder te blijven maar als hij dit als politicus doet zie ik het heel somber in.
Blijft hij van de koran af en houdt hij het bij woorden lijkt het mij dat er niet echt iets aan de hand is.

Ik hoop zeker dat het zover komt.
En laat ons dan het leger inzetten en met scherp schieten. Is dat radicale tuig ook direct opgeruimd en jullie gaan direct het paradijs in.
Zo snijdt het mes nog van twee kanten ook.

gewoon laten maken, het houdt de discussie levend.

er is niets fout mee door met een film jouw visie op bepaalde feiten weer te geven en als iets omstreden is zit er meestal ook een heleboel waarheid in.
politici moeten achteraf zelf maar hun conclusies trekken en met het gegeven iets aanvangen.

1 film zal de wereld plots niet anders doen gaan draaien.

Als je al celstraf krijgt omdat je een teddybeer Mohammed noemt, vraag ik me af wat de gevolgen van deze film zullen zijn.

Wat striptekeningetjes uit denemarken zorgde al voor een hoop commotie en problemen, er zijn toen zelfs doden gevallen volgensmij. Dus ben benieuwd wat deze film teweeg gaat brengen.

Ik vind het iniedergeval goed dat er een film gemaakt en uitgezonden wordt..

Geloof..... haha

zo, dus DAT verklaart waarom ik daar zaterdag die mannetjes op een schooltje wat graffiti zag aanbrengen, wel zonde van hun spelfout, er stond "WIDLERS moet dood" :roflol:

Kom dan maar in de buurt van mijn auto, kun je van dichtbij meemaken hoe iemand de kop er word afgetrokken.
Lekker belangrijk dat hij een boek verscheurt.
Zielige NL-ers die momenteel hun bek niet meer durven los te trekken.

Net als die nieuwe irri commercials. Over kwetsende woorden.
Links gelul. Lief zijn voor elkaar en nog veel meer van dat gebazel.

Het gaat erom hoe je het brengt in die film he. Politieke propaganda verspreiden in een haat-film zou erg triest zijn. Een neutrale, objectieve kritische film over de islam moet kunnen. Helaas vrees ik dat we van dat laatste niet veel moeten verwachten bij Wilders.

Kom dan maar in de buurt van mijn auto, kun je van dichtbij meemaken hoe iemand de kop er word afgetrokken.
Lekker belangrijk dat hij een boek verscheurt.
Zielige NL-ers die momenteel hun bek niet meer durven los te trekken.

Net als die nieuwe irri commercials. Over kwetsende woorden.
Links gelul. Lief zijn voor elkaar en nog veel meer van dat gebazel.
:roflol: Ik sluit me aan bij RichardV.

Terug
Naar boven