Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier nog de training van gisteren, benen getraind. Was om 16.30u klaar, gauw gegeten en gedoucht en toen ik vervolgens om 18.00u op mijn werk aankwam en uit de auto stapte schoot me kramp in mijn teardrops bij elke stap die ik zette. Zegt wel genoeg over de training denk ik.
quads, hamstrings en glutes
leg press 20-20-20-15-15-15
Gebruik vrij lage gewichten en omdat ik er verder totaal niet mee bezig ben onthoud ik ook vaak niet alle gewichten. Verder gebruik ik vooral machines en daarvan lijkt me het gewicht niet zo enorm interessant, maar als meer mensen hier last van hebben wil ik er best gewichten bij zetten.
Gebruik vrij lage gewichten en omdat ik er verder totaal niet mee bezig ben onthoud ik ook vaak niet alle gewichten. Verder gebruik ik vooral machines en daarvan lijkt me het gewicht niet zo enorm interessant, maar als meer mensen hier last van hebben wil ik er best gewichten bij zetten.
Haha ik heb er geen last van hoor. Maar ik vind het zelf altijd wel een fijne manier van progressie zien/volgen. Gewicht zegt verder niet zoveel over groei, dat ligt aan veel meer factoren natuurlijk.
Haha ik heb er geen last van hoor. Maar ik vind het zelf altijd wel een fijne manier van progressie zien/volgen. Gewicht zegt verder niet zoveel over groei, dat ligt aan veel meer factoren natuurlijk.
Gewicht wat ik momenteel gebruik is eigenlijk altijd ongeveer hetzelfde. Zal wel door de cut komen dat ik niet zwaarder kan tillen, kan ik wel proberen maar dan is de uitvoering niet meer 100% en kan ik niet meer focussen op TUT en MMC
Info
Yes, toch dit jaar besloten om weer mee te doen. Ik denk dat de meeste mensen hier me wel kennen. Ik heb al twee keer eerder meegedaan aan de contest, maar de eerste keer teruggetrokken omdat ik niet op tijd in shape was en de tweede keer vanwege gezondheidsklachten. Sinds ik mij vorig jaar teruggetrokken heb ben ik zo ongeveer ook gestopt met trainen, gezond eten en alles wat hierbij hoort. Het resultaat was dat ik op 1 januari startte op 115 kg en veel massa kwijt. Vanaf toen heb ik me erin vastgebeten en ben ik 20 kg afgevallen en bovendien dankzij muscle memory denk ik weer een deel van mijn massa terug. Al met al denk ik zo'n 5-6 kg spiermassa kwijt, maar wie weet win ik nog wel een klein beetje aan massa. Daarom ben ik dit jaar vastberaden om jullie echt te laten zien hoe ik eruit zie ik mijn beste shape.
Voeding
Op dit moment hanteer ik een carb cycling schema:
low - high - low - high - medium - medium - medium
low: 2167 kcal - e299 - k20 - v98
medium: 2591 kcal - e287 - k206 - v65
high: 3501 kcal - e319 - k422 - v53
Komende twee weken heb ik wat etentjes gepland dus zal er wat gecheat worden. Om dat te compenseren doe ik deze week maandag t/m donderdag low, vrijdag festival en in het weekend wordt er gecheat. Volgende week waarschijnlijk een citytrip, maar de week erna is alles gewoon weer normaal.
Training
Momenteel hanteer ik een push/pull/legs schema waarbij ik 6x in de week train. Vrijdag is meestal mijn rustdag. Oefeningen staan niet echt vast, die doe ik op gevoel. Zwaar train ik ook niet aangezien ik altijd gigantisch veel last heb gehad van blessures en deze graag wil voorkomen. Belangrijkste voor mij is een lekkere pomp en een voldaan gevoel als ik naar huis ga. Dat geeft mij plezier.
Afgelopen dagen vrij druk geweest met werk. Wel gewoon 5 keer getraind deze week en zometeen de 6e keer. Net ook voor het eerst 30 min fasted cardio gedaan op mijn fiets.