AndroidHealthClinic

Gestopt Driemaal is scheepsrecht

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind je sldl fijner als rdl?
 
Vind je sldl fijner als rdl?
Zo goed als hetzelfde toch? Een pot nat wat mij betreft :p Zo lang mijn hamstrings maar lekker in de fik staan
 
Zo goed als hetzelfde toch? Een pot nat wat mij betreft :p Zo lang mijn hamstrings maar lekker in de fik staan
Zo denk ik dus ook altijd..eigenlijk weet ik niet eens welk ik doe..als het maar goed voelt :thumbs:
 
Rdl begint vanaf boven, dus loop je uit een rack. SLDL begint vanaf de vloer. Sldl is veelte blessure gevoelig.
 
Rdl begint vanaf boven, dus loop je uit een rack. SLDL begint vanaf de vloer. Sldl is veelte blessure gevoelig.
Ik doe het met dumbbells
 
Rdl begint vanaf boven, dus loop je uit een rack. SLDL begint vanaf de vloer. Sldl is veelte blessure gevoelig.
Dit is van wat ik weet niet correct..niet qua verschil
 
Rdl begint vanaf boven, dus loop je uit een rack. SLDL begint vanaf de vloer. Sldl is veelte blessure gevoelig.
RDL is met je benen licht gebogen. Of je nou vanaf de vloer start of vanuit een rack maakt verder niet uit, enkel voor je startpunt. Hoe diep je tijdens de sets gaat zou ik laten afhangen (in het geval van SLDL) hoe diep je kan gaan met correcte uitvoering. Ik kan überhaupt geen SLDL zonder mijn rug te bollen, dus waag mij er niet aan. Good Mornings vind ik een fijnere en veiligere oefening voor mijn hams.
 
Van wat ik weet is blijven je benen bij een SLDL zoveel mogelijk in de startpositie waardoor het gewicht in je handen voor je voeten uit komt. Bij een RDL beweegt je kont naar achter zodat het gewicht in je handen langs je benen af tegen je voeten aan terecht komt.
 
Ik had het deze week over vet op mijn onderrug. Mijn buik is dus nog een groter probleem. Terwijl ik altijd snel definitie in mijn schouders, bovenrug en benen krijg duurt die pens van me altijd het langst. Abs beginnen nu beter zichtbaar te worden.

20180514_073158.png
 
Laatst bewerkt:
Goeie shape dat sws.
Het probleem dat het meeste op je buik zit heb ik ook, maakt het verschil met in de gym en smorgens kwa shape extra groot..
Zijn nog zat weken om het ook daar droog te trekken!!
 
Ik had het deze week over vet op mijn onderrug. Mijn buik is dus nog een groter probleem. Terwijl ik altijd snel definitie in mijn schouders, bovenrug en benen krijg duurt die pens van me altijd het langst. And beginnen nu beter zichtbaar te worden.

Bekijk bijlage 424185

Zou d'r een moord voor doen...
 
Zo goed als hetzelfde toch? Een pot nat wat mij betreft :p Zo lang mijn hamstrings maar lekker in de fik staan

Standing leg curls (in leg extension of speciale machine) / lying leg curls doen het voor mij altijd beter op de een of andere manier.
 
Standing leg curls (in leg extension of speciale machine) / lying leg curls doen het voor mij altijd beter op de een of andere manier.
Dat zijn beiden knie flexie oefeningen terwijl sldl/tel heup flexie oefeningen zijn. Voor optimale hamstring groei doe ik verschillende oefeningen waarbij mijn hamstrings op verschillende manieren worden geactiveerd.
 
Dat zijn beiden knie flexie oefeningen terwijl sldl/tel heup flexie oefeningen zijn. Voor optimale hamstring groei doe ik verschillende oefeningen waarbij mijn hamstrings op verschillende manieren worden geactiveerd.

True! Ik vind knie flex persoonlijk fijner, omdat ik een bijzonder gevoelige rug heb...
 
Ik had het deze week over vet op mijn onderrug. Mijn buik is dus nog een groter probleem. Terwijl ik altijd snel definitie in mijn schouders, bovenrug en benen krijg duurt die pens van me altijd het langst. Abs beginnen nu beter zichtbaar te worden.

Bekijk bijlage 424185
Dat verwachte ik inderdaad niet! Maar komt goed..je hebt nog zat weken!
 
rug en biceps
Plate loaded machine row 15-12-10-8 reps

T-bar row 15-12-10-8 reps

Dumbbell row 12-12-12-12 reps

Kneeled lat pulldown 15-12-10-10 reps

Cable pullover 10-10-10 reps

Dumbbell curls 15-12-12-10-10 reps

Preacher curls 10-10-10 reps
 
Laatst bewerkt:
Goeie man shapy gaat vooruit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven