Fitness Seller

DRINGEND! komende nacht overnachten in A'dam voor niets :)

Dit is het meest kansloze topic van 2006. :D

Geintje Boogie, ik hoop dat jij en je maat wat vinden zodat jullie niet elkaar warm hoeven te houden onder de brug. Kijk eens of er een bingoavond is in 1 of ander Amsterdams buurthuis, daar vinden jullie vast wel wat dames die 2 van die jonge dekhengsten gratis onderdak willen verschaffen. Nou ja gratis, er staat wel wat tegenover vrees ik :D

Leger des Heils. Krijg je nog warme soep ook!

boogie zei:
Hey ik zou komende nacht graag in Amsterdam overnachten, samen met een maat van me. Probleem is dat we pas om 23.00 uur ofzo in A'dam aankomen. Verder hebben we geen zin om veel geld te lappen. Dus nu aan jullie de vraag om dit probleem op te lossen. Lijkt me wel tof om ergens illegaal te kamperen, maar heb geen idee waar. Nuja, ik hoor het wel. Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

ondergetekende

oh boogie komt los en doet gewaagde dingen.als je iets spannends wilt beleven, word dan correspondent in Irak of zo ipv eenn zeer gevaarlijk avontuur aangaande het overnachten in een tentje in de getto van adam..no offense btw

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
haha, die klempic. dat correspondentschap zit er zeker wel in, maar dan in Latijns-Amerika. Dit was trouwens niet omwille van het avontuur, maar eerder geboren uit noodzaak. Ik zeg trouwens 'was', want de plannen zijn inmiddels alweer gewijzigd :)

Je imaginaire vriend wilde niet mee Boogie?

boogie zei:
haha, die klempic. dat correspondentschap zit er zeker wel in, maar dan in Latijns-Amerika. Dit was trouwens niet omwille van het avontuur, maar eerder geboren uit noodzaak. Ik zeg trouwens 'was', want de plannen zijn inmiddels alweer gewijzigd :)

nou noodzaak, we leven in een land met een sociale vangnet (zekerheid) die het voor iedereen mogelijk maakt om een i-Pod aan te schaffen. je kan toch wel 20 euro of zo ophoesten voor een slaapplaats?

inderdaad EricR, die al zijn eigenwaarde in het leven uit zn functie als 'mod' haalt. Paljas!

klempic zei:
nou noodzaak, we leven in een land met sociale vangnet die heb mogelijk maakt voor iedereen om een i-Pod aan te schaffen. je kan toch wel 20 euro of zo ophoesten voor een slaapplaats?
dat kan ja, maar heb ik geen zin in. heb bijv. ook beloof om deze week mn vliegticket naar turkije te boeken, huur moet ik nog betalen en meer van dat soort dingen.

Het lijkt me overigens niet dat ik jou enige verantwoording schuldig ben, joegoslavische bastaardjongen.

nee knuppel maar je moet ook niet zomaar een schooiers thread opstarten in de hoop dat een amsterdamse dbb-lid jou een onderkomen aanbiedt.

alsof dat de bedoeling was. ik durf dat helemaal niet, dan zou namelijk aan het licht komen dat mijn plaatje 'fake' is en ik 50 kg weeg.
en nu is het klaar.

boogie zei:
inderdaad EricR, die al zijn eigenwaarde in het leven uit zn functie als 'mod' haalt. Paljas!

:D Belediging van een mod zijn weer wat puntjes er bij Boogie, maar ik zal mijn eigenwaarde maar niet te veel boosten dit keer.

altijd leuk om met jou te corresponderen. je hebt een fraaie schrijfsT en je humor is niet te simplistisch. jij is lief

EricR zei:
:D Belediging van een mod zijn weer wat puntjes er bij Boogie, maar ik zal mijn eigenwaarde maar niet te veel boosten dit keer.
Jezus EricR! Je was hapte echt bijna! Het scheelde dit keer echt heel weinig.:eek:
Ha. Dat geeft de burger moed. Er komt een dag dat we EricR op de kast krijgen. :)

* immiteert de stem van De Baron uit Bassie & Adriaan *
Drommels! Dit keer ben je de dans ontsprongen EricR, maar we pakken je nog wel!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Monster symmetric nipples.

goeie core heeft die vent. Dat is dus de trainingsmaat van Boogie?

Boogie?

ik vind ericR echt een toffe Nederlander, notabene een Hagenees, maar de intellectualiteit en objectiviteit is er niet minder om bij EricR. hij is over van alles op de hoogte en heeft altijd een weloverwogen mening en roept niet zomaar wat in het rond zoals meeste dbb'ers

sofatoerist whuahahhaah ;)

Serieus: Je hebt low-budget hotels zegmaar. Krijg je crappy kamer enzo, 25 euro de man ofzo voor n nachtje meen ik. Moet toch te doen zijn?

ja ze verhuren toch kamers met blacklight aan types zoals jij? moet je wel je kringspieren in actie laten schieten

Topic van de week!!

Terug
Naar boven