Fitness Seller

DRINGEND! komende nacht overnachten in A'dam voor niets :)

klempic zei:
ik vind ericR echt een toffe Nederlander, notabene een Hagenees, maar de intellectualiteit en objectiviteit is er niet minder om bij EricR. hij is over van alles op de hoogte en heeft altijd een weloverwogen mening en roept niet zomaar wat in het rond zoals meeste dbb'ers

sofatoerist whuahahhaah ;)

Is EricR een BB'er???

klempic zei:
zon vraag kan ook aan jou gesteld word.. wat is jou nut op dbb besides je liefde verkondigen aan dbc en hem bijstaan in discussies?

Die zit! :D

Trouwens boogie, waar komt je maat vandaan dan? Kijk een Belg of Duitser wil ik nog wel in m'n kot.. ;)

klempic zei:
zon vraag kan ook aan jou gesteld worden.. wat is jou nut op dbb besides je liefde verkondigen aan dbc en hem bijstaan in discussies?

Ik zal jou wat vertellen kerel. Ik sta niemand bij in discussies omdat iemand dat nodig zou hebben. Je gelooft het of niet, ik ben het lang niet altijd met hem eens. Om iemand de liefde te verkondigen, ben ik er ook niet.

Ik sta waarschijnlijk vaker in de sportschool dan jij en heb een mooi trainingsschema en een goed voedingsschema.. Ik heb trouwens ook nog nooit van iemand gehoord dat ik een BB'er ben. Dat zei jij wel over EricR. Dus dan mag ik best een vraag stellen :D

jij bent uitgespeeld boefje! geef me de credits en hou verder je mondje
lees mijn post nog een keer na, je zult zien dat ik het niet over bb'er heb maar over dbb'er.rustig lezen toetje... of zit je op de PABO?

klempic zei:
jij bent uitgespeeld boefje! geef me de credits en hou verder je mondje
lees mijn post nog een keer na, je zult zien dat ik het niet over bb'er heb maar over dbb'er.rustig lezen toetje... of zit je op de PABO?

Niet het domme kereltje spelen. Je weet wat ik bedoel.. En ga geen dingen roepen die je eerder denkt te horen hebt gekregen. Maakt je niet echt intelligenter..

Zo, ik ga weer verder met nuttige dingen :wave:

Hertje zei:
Niet het domme kereltje spelen. Je weet wat ik bedoel.. En ga geen dingen roepen die je eerder denkt te horen hebt gekregen. Maakt je niet echt intelligenter..

Zo, ik ga weer verder met nuttige dingen :wave:

ja wat bedoelje dan?
er is een groot verschil tussen dbb'er en een bb'er.. er zitten op dbb mensen die gewoon fitnessen, willen afvallen, gezondere leefsT nastreven of gewoon op dbb komen om over non-bb dingen te lullen zoals jij.
als je alleen al de dbb galerie bekijkt dan merk je dat merendeel van de pics niet voldoet aan de fysieke kenmerken van een echte bb'er

nee hert, je moet me geen woorden in de mond stoppen.
je mag nu de discussie verlaten, geef nog wat karma voordat je off gaat

Laatst bewerkt:
klempic zei:
zon vraag kan ook aan jou gesteld worden.. wat is jou nut op dbb besides je liefde verkondigen aan dbc en hem bijstaan in discussies?
Kom op Klempic, het is een vrouw. Alsof we er daar veel van hebben op dit board. Dus jaag haar niet weg, want met alleen maar kerels om je heen loop je het risico dat je testikels spontaan beginnen te atrofieren.

In dat kader zou Hertje onze testikels een plezier doen door een naaktfoto van zichzelf te posten. Hertje mag ook een naaktfoto van DBC posten, dat vind ik ook wel geil. :D

;)

zoek wat krakers op en duik een kraakpand in! een treinstel opzoeken en daar de nacht met je vriendje doorbrengen. anders een wijf regelen.

optie treinstel dus :D

• Topic Starter Topic Starter
haha. dit is zo'n thread waarvan ik me nu al afvraag waarom ik deze in godsnaam ben begonnen. Welnu, kwetsbaarheid is kracht, is het niet?

Is België ook goed?

boog wil je met mij naar de balkan gaan komende zomer?
of kom n keer naar den bosch chillen??

• Topic Starter Topic Starter
haha, wie weet. :)
mijn msn vind je in je karmalijst.

Terug
Naar boven