sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cola light raad ik al HELEMAAL NIET aan. Dat is pas chemische troep.
TIP: drink na training een blikje cola als je dan toch zo graag cola drinkt![]()

Hehe, kijk maar eens goed op de zijkant foto. Als ik m'n buik niet aanspan zit er echt een drinkbuik(je). Tevens is het gewoon gezonder om water te drinken, Cola is en blijft eigenlijk prut.
En mwah, niks geen last van Anorexia neigingen. Eet gewoon goed.

Cola light raad ik al HELEMAAL NIET aan. Dat is pas chemische troep.
TIP: drink na training een blikje cola als je dan toch zo graag cola drinkt![]()

)als je er echt van af wilt stop je per linea directa met die rommelTsja, meerdere mensen zullen er last van hebben: Een drink buik.
Zo ook ik, vet is het zeker niet, maar wel een drink buik.
Hoe het komt: ==> 4 Blikken Cola op een dag...
Nu vraag ik mij af, ik ga over een paar dagen overstappen op 2 blikken per dag, of zelfs 1, in hoeverre gaat dit effect hebben?
als je er echt van af wilt stop je per linea directa met die rommel
zeggen dat je het over een paar dagen zult doen geeft al aan dat je je geen leven zonder cola kunt voorstellen
denk is aan je tandjes vriend, op je 20-ste heb jij een kunstgebit
heb je alleen een dikke buik als je veel drinkt? of is ie gewoon altijd wat opgezett?
Mwah, ben wel geboren met een héél iets vooruit stekende buik. Maar ik weet zeker dat m'n buik 's ochtends platter is dan 's avonds, immers heb ik dan de meeste cola al op hé.
Gast je spoort echt niet...je bent megadun...ga vreten en beesten ipv je druk te maken over een "aangeboren opgezette buik"

WHAT THE ****... Die cola is nog slechter voor je tanden dan voor je buik jonge en ten tweede: je hebt helemaal geen buik. Als je beweert dit wel te hebbe waarom heb je dan blokjes als je hem aanspant. En ga nou niet bullshitten dat er ineens uit het niets een giga buik komt als je hem niet aanspant want dat heeft iedereen die een beetje deftig eet. Als jij gaat beweren dat je een buik heb noem ik jou aan anorexia patiënt. Er mag nog heel wat bij. Stop trouwes met die cola het is troep en je hebt er geen **** aan. Ga melk of chocomelk of water drinken al moet jij ook niet teveel water drinken je bent al droog genoeg namelijk.
Ik weet niet vanwaar je deze illusies haalt beste en nog iets: IT'S COLA GET THE **** OVER IT. Of ben je lichamelijk verslaafd aan caffeïne? Lijkt me niet. Ik weet dat cola voor iemand van jou leeftijd helemaal de max is maar laat die troep opzij staan en neem wat anders. Je gaat echt niet beginnen rillen en van die shit, het is cola.... Ga jezelf nou niet gek lopen maken![]()
) naar binnen gewerkt. Het is een begin, werd heel even misselijk maar dat was 30 seconden of zo.
.