AndroidHealthClinic

Drink Buik

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, kijk maar eens goed op de zijkant foto. Als ik m'n buik niet aanspan zit er echt een drinkbuik(je). Tevens is het gewoon gezonder om water te drinken, Cola is en blijft eigenlijk prut.

En mwah, niks geen last van Anorexia neigingen. Eet gewoon goed.

Cola light raad ik al HELEMAAL NIET aan. Dat is pas chemische troep.

TIP: drink na training een blikje cola als je dan toch zo graag cola drinkt :)

Vervang cola voor chocomelk, pak je tenminste ook wat eiwit.

als jij cola eruit gooit wel die cals vervangen anders bulk jij niet meer en val jij snel af.
Of hou jij het aantal cals niet bij ?

Hehe, kijk maar eens goed op de zijkant foto. Als ik m'n buik niet aanspan zit er echt een drinkbuik(je). Tevens is het gewoon gezonder om water te drinken, Cola is en blijft eigenlijk prut.

En mwah, niks geen last van Anorexia neigingen. Eet gewoon goed.

Je bent niet goed bij je hoofd kerel...je bent zo mager als wat!
Als ik een stomp in je buik geef komt mijn vuist er aan de andere kant uit..:D
Hou op met die rara gedachte toppertje je bent niet dik en al helemaal geen "drinkbuikje"!

Cola light raad ik al HELEMAAL NIET aan. Dat is pas chemische troep.

TIP: drink na training een blikje cola als je dan toch zo graag cola drinkt :)

Bullshit aspartaam is idd niet goed. Maar als je 2 glazen cola ligt of seven up light per dag drink is daar niks mis mee in die kleine hoeveelheden.
Water is ten alle tijden beter!:D

en als je stopt geen datum prikken meteen dezelfde dag doen het is geen feestje ofzow :P

Met die buik bedoel je toch niet dat je van cola een buik gekregen hebt (permanent), maar gewoon voor een paar uurtjes gezwollen buik?

Denk niet dat die cola dumpen veel zal uitmaken... ik drink 1 blikje cola, halve liter chocomelk en 2 liter water per dag. 's Ochtends is mijn buik plat, opspannen of niet, overdag staat hij gewoon 'dik' , weinig aan te doen imo (niet eten en niet drinken is een oplossing maar... :D)

Tsja, meerdere mensen zullen er last van hebben: Een drink buik.
Zo ook ik, vet is het zeker niet, maar wel een drink buik.
Hoe het komt: ==> 4 Blikken Cola op een dag... :(
Nu vraag ik mij af, ik ga over een paar dagen overstappen op 2 blikken per dag, of zelfs 1, in hoeverre gaat dit effect hebben?
als je er echt van af wilt stop je per linea directa met die rommel
zeggen dat je het over een paar dagen zult doen geeft al aan dat je je geen leven zonder cola kunt voorstellen
denk is aan je tandjes vriend, op je 20-ste heb jij een kunstgebit

heb je alleen een dikke buik als je veel drinkt? of is ie gewoon altijd wat opgezett?

Als je toch zo nodig cola wil drinken doe het dan voor je training, die suikers zijn dan goed te gebruiken tijdens de krachtinspanningen bij je training. Of erna kan ook, omdat je lichaam dan ook suikers nodig heeft.

als je er echt van af wilt stop je per linea directa met die rommel
zeggen dat je het over een paar dagen zult doen geeft al aan dat je je geen leven zonder cola kunt voorstellen
denk is aan je tandjes vriend, op je 20-ste heb jij een kunstgebit

ik drink al belachelijk veel frisdrank van men 12 jaar ofzo (misschien zelfs eerder) Mijn tanden zijn perfect in orde, twee maand gelede nog naar de tandarts geweest. Tevens is ook mijn suiker goed wat ik een maand gelede nog heb laten testen.
Met veel bedoel ik trouwens +2-3 liter per dag...

Gewoon voortdrinken die handel! Wel opletten dat je na cola drinken niet je tandenpoetst, heeft iets te maken met die chemische samenstelling van de twee waardoor je tanden helemaal naar de klote gaan. Ik prefereer ice-tea!

ice-tea licht is goeie shit, bron van fenylalanine(antioxidant) kan helemaal geen kwaad.
probeer dat eens..

heb je alleen een dikke buik als je veel drinkt? of is ie gewoon altijd wat opgezett?

Mwah, ben wel geboren met een héél iets vooruit stekende buik. Maar ik weet zeker dat m'n buik 's ochtends platter is dan 's avonds, immers heb ik dan de meeste cola al op hé.

Heb ik ook, drink behoorlijk veel op een dag. Komt denk ook omdat ik een ingevalle borstkas heb, daardoor komt me borst ook veel minder mooi uit :(!

Mwah, ben wel geboren met een héél iets vooruit stekende buik. Maar ik weet zeker dat m'n buik 's ochtends platter is dan 's avonds, immers heb ik dan de meeste cola al op hé.

Gast je spoort echt niet...je bent megadun...ga vreten en beesten ipv je druk te maken over een "aangeboren opgezette buik"

Gast je spoort echt niet...je bent megadun...ga vreten en beesten ipv je druk te maken over een "aangeboren opgezette buik"

Even ter duidelijkheid: Op alle foto's is m'n buik aangespannen. Als ik dat niet zou doen, zou je zien waarom ik minder met cola.

Gast iedereen heeft een beetje bol buikje als hij/zij zijn buikspieren niet aanspant.
Dat buikje van je bestaat niet...en nu ophouden en aan het ijzer beest!

WHAT THE ****... Die cola is nog slechter voor je tanden dan voor je buik jonge en ten tweede: je hebt helemaal geen buik. Als je beweert dit wel te hebbe waarom heb je dan blokjes als je hem aanspant. En ga nou niet bullshitten dat er ineens uit het niets een giga buik komt als je hem niet aanspant want dat heeft iedereen die een beetje deftig eet. Als jij gaat beweren dat je een buik heb noem ik jou aan anorexia patiënt. Er mag nog heel wat bij. Stop trouwes met die cola het is troep en je hebt er geen **** aan. Ga melk of chocomelk of water drinken al moet jij ook niet teveel water drinken je bent al droog genoeg namelijk.

Ik weet niet vanwaar je deze illusies haalt beste en nog iets: IT'S COLA GET THE **** OVER IT. Of ben je lichamelijk verslaafd aan caffeïne? Lijkt me niet. Ik weet dat cola voor iemand van jou leeftijd helemaal de max is maar laat die troep opzij staan en neem wat anders. Je gaat echt niet beginnen rillen en van die shit, het is cola.... Ga jezelf nou niet gek lopen maken :D

WHAT THE ****... Die cola is nog slechter voor je tanden dan voor je buik jonge en ten tweede: je hebt helemaal geen buik. Als je beweert dit wel te hebbe waarom heb je dan blokjes als je hem aanspant. En ga nou niet bullshitten dat er ineens uit het niets een giga buik komt als je hem niet aanspant want dat heeft iedereen die een beetje deftig eet. Als jij gaat beweren dat je een buik heb noem ik jou aan anorexia patiënt. Er mag nog heel wat bij. Stop trouwes met die cola het is troep en je hebt er geen **** aan. Ga melk of chocomelk of water drinken al moet jij ook niet teveel water drinken je bent al droog genoeg namelijk.

Ik weet niet vanwaar je deze illusies haalt beste en nog iets: IT'S COLA GET THE **** OVER IT. Of ben je lichamelijk verslaafd aan caffeïne? Lijkt me niet. Ik weet dat cola voor iemand van jou leeftijd helemaal de max is maar laat die troep opzij staan en neem wat anders. Je gaat echt niet beginnen rillen en van die shit, het is cola.... Ga jezelf nou niet gek lopen maken :D

Neuh, vandaag begint m'n 4 blikken naar 2 blikken plan. In ieder geval geen normale cola meer.
En nee, ik heb geen anorexia neigingen, echt niet.

Heb zojuist 3 grote slokken water (0.05 liter ofzo :o) naar binnen gewerkt. Het is een begin, werd heel even misselijk maar dat was 30 seconden of zo.
Nou ja, opbouwen maar hé :).

Terug
Naar boven