AndroidHealthClinic

Drink Buik

Waarom is iedereen tegen cola? Zijn jullie van die ongeinformeerde mensen die denken dat je in vet aankomt van suiker en vet? Denk nog maar een keer dan. Het is allemaal gebasseerd op calorieen. De rest maakt niet uit als je een acceptabele hoeveelheid eiwitten binnenkrijgt.

Wel is het slecht voor je tanden, dat staat vast.
:rolleyes:

Heb ik het over Mac Donalds? Nee! Ik zeg gewoon dat cola niet slecht hoeft te zijn. Een glas cola voor je training is nog goed ook. Je hebt suikers nodig. Of je deze nou haalt uit vruchtensap, melk, cola etc. Dat maakt geen moer uit.

Dat bedoel ik ermee

Dus jij zegt dat het niet uitmaakt of je een glas cola of melk drinkt?

Daarnaast is de hoge hoeveelheid suiker in cola niet het enige dat ongezond is.

Dus jij zegt dat het niet uitmaakt of je een glas cola of melk drinkt?

Daarnaast is de hoge hoeveelheid suiker in cola niet het enige dat ongezond is.

Nee als cola al niet goed is voor het bodybuilden dan is melk al helemaal niet goed. Krijg je een dikke huid van, en dat probeer je juist te vermijden als bodybuilder.

Als je maar met mate drinkt dan is het niet erg. Dat geldt voor cola voor de suikers, melk voor eiwitten, zelfs af en toe een glaasje alcohol is goed voor je.

Natuurlijk als je elke dag 4 liter cola drinkt dat niet goed is, maar dat geldt ook voor melk, voor alcohol en voor water.

@raffaello: N00b, cola net zo als melk rekenen :roflol: :roflol:

Ik snap wel waar sniper het over heeft.. Zou gewoon de cola helemaal schrappen. Vooral cola light is een boosdoener wat opgeblazen gevoel in je buik betreft.

cola is zowiezo superslecht! dronk vroeger veel cola en kreeg last van men hart na een tijd ben naar dokter gegaan en voila was maar 1 opmerking... drink je cola? ja => stoppen met cola! en voila geen last meer van niks gewoon plat water das het beste!

• Topic Starter Topic Starter
cola is zowiezo superslecht! dronk vroeger veel cola en kreeg last van men hart na een tijd ben naar dokter gegaan en voila was maar 1 opmerking... drink je cola? ja => stoppen met cola! en voila geen last meer van niks gewoon plat water das het beste!

Last van je hart? Explain!

ik kreeg er hartkloppingen van ma ik dronk wel heel veel cola... wist eerst niet hoe het kwam maar tis door cola en drink nu zeker al een jaar geen cola meer en heb er geen last meer van gehad

ik kreeg er hartkloppingen van ma ik dronk wel heel veel cola... wist eerst niet hoe het kwam maar tis door cola en drink nu zeker al een jaar geen cola meer en heb er geen last meer van gehad

Oké.
Heb vandaag 2 blikken cola light gedronken (Tot nu toe), probeer het vol te houden nu want het is al 2 blikken minder.

probeer na een tijdje cola te laten... probeer hard te zijn voor jezelf :) en het komt alleen maar ten goede van je lichaam!

lol je bent idd echt dik. beter stop je meteen met die shit

:roflol:

Wat zitten jullie nu te klage, Cutler drinkt gwn cola tijdens z'n prep voor Mr. O.

Zucht... ik span m'n buik aan op de foto's.

Oh, nee dan begrijp ik het.
loop toch niet te janken man, als je een buik had gehad, dan had je die buikspieren ook niet gezien. en beter ga je rug en schouders trainen, dan valt die buik niet eens op.
of draag je een rugtas op school? want dan kan je de rugtraining wel schrappen

Oh, nee dan begrijp ik het.
loop toch niet te janken man, als je een buik had gehad, dan had je die buikspieren ook niet gezien. en beter ga je rug en schouders trainen, dan valt die buik niet eens op.
of draag je een rugtas op school? want dan kan je de rugtraining wel schrappen

Zucht, hoelang moet die opmerking herhaald worden? Het was een domme opmerking, die maakt IEDEREEN......

achja sniperx kzou er niet meer op reageren hij maakt geen fouten haha lmao ;) negeren zo een mensen :)

Terug
Naar boven