- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik drink elke dag minstens 1.5 liter cola en vroeger zelfs het dubbele.Ik wordt nooit ziek.
Mijn vetpercentage is nooit meer dan 12% geweest ook toen ik nog niet sporte.
Een glas cola is beter voor je dan een glas melk of vruchtensap geloof het of geloof het niet.
Er is nog nooit iemand doodgegaan van cola trouwens(ik spreek hier wel over de originele en geen chemische namaakrommel waar je van doodgaat).
Cola zero en light daar ga je wel kapot van i.v.m.die alternatieve zoetmakers waar labodieren en hun nakommelingen genetische afwijkingen van krijgen maar voor mensen keuren ze het wel goed.
Ik drink elke dag minstens 1.5 liter cola en vroeger zelfs het dubbele.Ik wordt nooit ziek.
Mijn vetpercentage is nooit meer dan 12% geweest ook toen ik nog niet sporte.
Een glas cola is beter voor je dan een glas melk of vruchtensap geloof het of geloof het niet.
Er is nog nooit iemand doodgegaan van cola trouwens(ik spreek hier wel over de originele en geen chemische namaakrommel waar je van doodgaat).
Cola zero en light daar ga je wel kapot van i.v.m.die alternatieve zoetmakers waar labodieren en hun nakommelingen genetische afwijkingen van krijgen maar voor mensen keuren ze het wel goed.
Nog nooit ziek geweest, maar uiteindelijk heb je wel kans op diabetes met al die suiker rommel. Oh en je tanden rotten weg. Ohja, je bent nooit meer dan 12% vet geweest... hmmm.. wel eens gehoord van organisch vetopslag? Stukje ongezonder dan onderhuids vet..Heb zojuist 3 grote slokken water (0.05 liter ofzo) naar binnen gewerkt. Het is een begin, werd heel even misselijk maar dat was 30 seconden of zo.
Nou ja, opbouwen maar hé.

0,05 is een halve slok, en je word misselijk van water![]()
Nee ik geloof het niet en wat is je argumentatie jonge? Stop met bullshit te verkopen. Als je het puur over suikergehalte hebt dan zijn sommige fruitsapjes inderdaad niet veel beter. Melk bevat natuurlijke suikers en die zijn lang niet zo slecht als de chemische shit in cola. Serieus jonge ga verder op dikkertjesforum.nl posten maar hou je retarded opmerkingen voor je. Tenzij je me nu een wetenschappelijk onderzoek kan voorleggen dat betrouwbaar is en jou mening staaft, in dat geval biedt ik mijn excuses aan en hou ik me bekEen glas cola is beter voor je dan een glas melk of vruchtensap geloof het of geloof het niet.
.Ja suikers en al die zuren... Er is echt niet veel goeds aan cola en mel ongezond? In heel grote hoeveelheden lijkt me dan. De natuur laat bijna alle wezens melk drinken(als kind dan toch...) en ze worden er groot en sterk van. Das toch net wat wij hier zoekennou er zit wel een kleine kern van waarheid in dat melk toch behoorlijk slechter is dan de meeste (nederlanders) denken. Wat er in leiding/bron water zit wil je volgens mij liever ook niet weten. maar inderdaad, alleen al de hoeveelheid suiker maar cola toch echt ongezonder dan beide
.Waarom is iedereen tegen cola? Zijn jullie van die ongeinformeerde mensen die denken dat je in vet aankomt van suiker en vet? Denk nog maar een keer dan. Het is allemaal gebasseerd op calorieen. De rest maakt niet uit als je een acceptabele hoeveelheid eiwitten binnenkrijgt.
Wel is het slecht voor je tanden, dat staat vast.
Veranderen voor water, melk en thee. Als je echt zo zoetekauw bent drink dan Aloë Vera drank of vruchtensap.Tsja, meerdere mensen zullen er last van hebben: Een drink buik.
Zo ook ik, vet is het zeker niet, maar wel een drink buik.
Hoe het komt: ==> 4 Blikken Cola op een dag...
Nu vraag ik mij af, ik ga over een paar dagen overstappen op 2 blikken per dag, of zelfs 1, in hoeverre gaat dit effect hebben?
Speak for yourself...
Calorie = geen calorie
Je word vetter van 500kcal boven onderhoud door puur macdonalds, dan 500kcal boven onderhoud door clean voedsel..
Heb ik het over Mac Donalds? Nee! Ik zeg gewoon dat cola niet slecht hoeft te zijn. Een glas cola voor je training is nog goed ook. Je hebt suikers nodig. Of je deze nou haalt uit vruchtensap, melk, cola etc. Dat maakt geen moer uit.
Dat bedoel ik ermee