Fitness Seller

Drink Buik

Dude... waar gaat dit in godsnaam toch over.

een drinkbuikje van cola... om vervolgens af te gaan kicken door van 4 naar 2 blikjes te gaan...

puur mentaal gezeik, dat nog geen eens enkele houvast heeft???.

1 oplossing:

nu stoppen met cola en gewoon water drinken.

tjah ik haat het ook om veel water te drinken, maar als je het zou haten om te trainen zou dat toch ook nog geen reden zijn om het niet te doen??

wat moet dat moet, geen gezeik

edit: en verslaafd zijn aan cola gaat nergens over.. kappen met die zooi en wel NU :P

Geloof jullie eigen verhaaltjes maar. Cutler drinkt inderdaad cola voor de suikers. En nog wel meer bodybuilders. Het maakt geen **** uit waar je die vandaan haalt ook al is het uit cola. Sommige nemen een energydrink, anderen een glas vruchtensap. Het gaat uiteindelijk om de suikers.

Als je het de hele dag drinkt dan is het inderdaad slecht voor je, maar dat is het ook als je om de 5 minuten een proteine shake naar binnenwerkt.

En melk krijg je wel degelijk een dikke huid van, daarom vermijden veel bodybuilders ook melk.

wat zitten ze hier moeilijk te doen over een cola ''verslaving''.. Nu stoppen en water gaan drinken!!!! en van water miselijk worden onzin! Als je uit de kraan niet lekker vind, gewoon naar de suppermarkt gaan en goedkopen waterflesjes halen meschien helpt dit?
Ik lach omdat ik jehelemaal gelijk geef jonge... Is cola for **** sake... nooit echte drugs doen @TS want das een ander verhaal :D

als je moeite hebt met water drinken, gewoon een liter water koken en er warme thee van maken, drinkt lekker weg

Cola is rotzooi. Ook in light vorm.
Het kost je je tandglazuur.

Geloof jullie eigen verhaaltjes maar. Cutler drinkt inderdaad cola voor de suikers. En nog wel meer bodybuilders. Het maakt geen **** uit waar je die vandaan haalt ook al is het uit cola. Sommige nemen een energydrink, anderen een glas vruchtensap. Het gaat uiteindelijk om de suikers.

Als je het de hele dag drinkt dan is het inderdaad slecht voor je, maar dat is het ook als je om de 5 minuten een proteine shake naar binnenwerkt.

En melk krijg je wel degelijk een dikke huid van, daarom vermijden veel bodybuilders ook melk.

Pro bodybuilders staan er nou niet echt bekend om dat ze gezond leven. Slecht voorbeeld imo.

Ik drink elke dag minstens 1.5 liter cola en vroeger zelfs het dubbele.Ik wordt nooit ziek.
Mijn vetpercentage is nooit meer dan 12% geweest ook toen ik nog niet sporte.

Een glas cola is beter voor je dan een glas melk of vruchtensap geloof het of geloof het niet.

Er is nog nooit iemand doodgegaan van cola trouwens(ik spreek hier wel over de originele en geen chemische namaakrommel waar je van doodgaat).

Cola zero en light daar ga je wel kapot van i.v.m.die alternatieve zoetmakers waar labodieren en hun nakommelingen genetische afwijkingen van krijgen maar voor mensen keuren ze het wel goed.

Gast je lult poep, kom eens met onderzoeken dan!

Kokend water met een schijfje citroen is goed voor je. beter als cola iig

Pro bodybuilders staan er nou niet echt bekend om dat ze gezond leven. Slecht voorbeeld imo.

Waarom een slecht voorbeeld? Het gaat niet om het product zelf, maar om de stoffen. Het gaat er gewoon om dat je voor en na je training veel suikers binnenkrijgt, of dat nou uit cola komt, maakt mij in principe niet veel uit. Of je nou 1 glas cola neemt, wat volgens jullie niet goed is, of 6 glazen vruchtensap achter elkaar wat ook niet al te best is om dezelfde hoeveelheid suikers binnen te krijgen, dan kies ik persoonlijk voor een glas cola.

Waarom een slecht voorbeeld? Het gaat niet om het product zelf, maar om de stoffen. Het gaat er gewoon om dat je voor en na je training veel suikers binnenkrijgt, of dat nou uit cola komt, maakt mij in principe niet veel uit. Of je nou 1 glas cola neemt, wat volgens jullie niet goed is, of 6 glazen vruchtensap achter elkaar wat ook niet al te best is om dezelfde hoeveelheid suikers binnen te krijgen, dan kies ik persoonlijk voor een glas cola.

Tuurlijk maakt het wel uit.
Je kan beter dextrose met water mengen dan dat je cola naar binnen loopt te gieten.
Cola is niet alleen ongezond omdat er veel suiker in zit he.

In een glas sinaasappelsap zitten trouwens evenveel suikers als in een glas cola...

Terug
Naar boven