MuscleMeat

Drink jij alcohol?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 190
  • Weergaven 36K
  • Volgers 41

Drink jij alcohol?


  • Totaal stemmers
    522

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het weekend soms een glas wijn bij de maaltijd, met uitgaan nooit meer. Dan weten ze dat je niet drinkt en hoef je je ook niet te verantwoorden (wat ik nogal irritant vind).
 
Meestal meerdere malen per maand, maar niet elke week. En ook zelden meer dan enkele consumpties.
 
toch wel alle dagen nen duvel of 2-3
 
Minimaal 1 keer per week maar ben zwaar aan het overwegen om hiermee te stoppen aangezien het toch alleen maar nutteloze suikers zijn..
 
Heb al 2 weken geen alcohol meer gedronken (op een half glas champagne na dan). Mijn lever is dus terug wat hersteld en hopelijk zal ik er vrijdag terug wat minder goed tegen kunnen en al na enkele drankjes aardig beschonken zijn.:cool:
 
In het weekend. Gedurende de week alleen niet. Ik probeer ook rustig aan te doen met de alcohol, dus niet teveel consumpties. Lukt niet altijd
 
Heeel zelden,

Heb gekozen voor gelegenheid. Alhoewel ik meer neigg richting nooit!
 
Soms in het weekend, nooit door de week.
 
Heb al 2 weken geen alcohol meer gedronken (op een half glas champagne na dan). Mijn lever is dus terug wat hersteld en hopelijk zal ik er vrijdag terug wat minder goed tegen kunnen en al na enkele drankjes aardig beschonken zijn.:cool:

dacht ik ook maar mijn ervaring is dat je dan juist 2x zoveel op kan :D
 
Max 1 dag in de week en dan vak in het weekend.

Helaas zijn het er dan wel vaak te veel
 
Af en toe, behalve als ik aan de creatine zit. Dan let ik goed op caffeine- en alcoholiname.
 
Mensen die het hebben over katabool.. 1 glas doet daar niets aan. 1 glas is sowieso gezonder dan géén glas. Dat kan je van geen enkele andere drug zeggen (voor zover alcohol al als drug geclassificeerd kan worden).

You must be kidding me?
 
Ik 1 keer in de week op zaterdag als ik uitga.

Is dit erg slecht voor het groeien van spiermassa/kracht?
 
Nee, alleen met kerst een glaasje, oud & nieuw en mn verjaardag. voor de rest nooit meer eigenlijk..
 
Whiskyliefhebber, drink éénmaal per week een duur glas (of twee).

Lust ook wel een biertje, hefeweizen of een goed krachtig pilsje.
 
DBB zuipmeeting?:D
 
Ik drink me iedere zaterdag de tiefus in. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven