AndroidHealthClinic

droge buikspieren

wouter19jr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik ben aan het trainen voor een six-pack, borstspieren en armen.
Ik ben 19 jaar, 1.89 meter, 75 kilo en mijn vet percentage is 10,8% en mijn spiermassa is 64.2%. Nu wil ik mijn vet percentage verlagen met als resultaat droge buikspieren. Ik ben begonnen met trainen maar heb nog een beetje vet op mijn buik. Daarvoor slik ik nu sinds 3 dagen 2x per dag Stacker2. Ik ga 5 dagen per week naar de sportschool, 45 minuten cardio en daarna trainen. verder eet ik 3 keer per dag gezond. Kan iemand mij zeggen of dit een goede manier is om gespierder en strakker te worden?? met als resultaat eindelijk een six-pack.

mvg,
Wouter

voor droge buikspieren raad ik dit aan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerst trainen en dan pas cardio
Met het trainen verbrand je alle koolhydraten uit je lichaam en als je daarna cardio doet dan gebruik je lichaam het vet om energie te krijgen.
Trouwens als je rons de 10% zit dan moet je toch al abs zien.
Eten kan je proberen om de 2 a 3 uur te verdelen.
Zo blijf je de hele dag door verbranden en sla je geen vetreserves op.

Ja hoor...

Sticky's lezen, hele lichaam trainen en voeding op orde.

Sorry wouter, maar je zit op het verkeerde forum, mensen voelen zich hier beledigd als je vragen komt stellen over strandboys.

kijk op het sub forum, dutchfitness

Het lijkt mij goed om meerdere maaltijden in te plannen. Idd om de 2 a 3 uur. Met 6 maaltijden per dag zit je al goed.

1m89, 75kg en 64,2% spieren? Right!

Hehe, dat zijn ongeveer dezelfde stats als die van mij. Geloof me, je zit dan niet aan de ~64% spieren, haha. :o

wouter19jr zei:
Ik ga 5 dagen per week naar de sportschool, 45 minuten cardio en daarna trainen. verder eet ik 3 keer per dag gezond. Kan iemand mij zeggen of dit een goede manier is om gespierder en strakker te worden?? met als resultaat eindelijk een six-pack.
- 5 dagen per week sportschool zegt niets; schema?
- Waarom cardio vóór je training?
- Probeer je maaltijden over de dag te spreiden. Door meer maaltijden per dag te nemen verhoog je ook je metabolisme. Probeer maar 'ns 2 dagen lang elke dag iets te eten (appel, boterham, anything), op de derde dag eet je flink meer.
- Waarom alleen een sixpack?

Idd onmogelijk :s. Wegen je hersens niks dan ofzo? hou je 25% over voor je ingewanden botten (je pikkie) etc etc. :p. Bij mij is bf 13% en 48% spieren. Dus lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

On topic.
Als je je abs en de rest vsn je spieren wilt zien. worg er dan eerst voor dat je heeeeeeeeeeel veel gezond (hoog in de eiwitten) gaat eten. En je helemaal de pl**ris gaat trainen. Zonder cardio. als je dan 10 kilo zwaarder bent geworden zorg je dat je je bf weer terug krijgt op 11%. Anders gaat t niet werken makker.

Grtz

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben aan het trainen voor een six-pack, borstspieren en armen.
Ik ben 19 jaar, 1.89 meter, 75 kilo en mijn vet percentage is 10,8% en mijn spiermassa is 64.2%. Nu wil ik mijn vet percentage verlagen met als resultaat droge buikspieren. Ik ben begonnen met trainen maar heb nog een beetje vet op mijn buik. Daarvoor slik ik nu sinds 3 dagen 2x per dag Stacker2. Ik ga 5 dagen per week naar de sportschool, 45 minuten cardio en daarna trainen. verder eet ik 3 keer per dag gezond. Kan iemand mij zeggen of dit een goede manier is om gespierder en strakker te worden?? met als resultaat eindelijk een six-pack.

mvg,
Wouter

Wil je starvinmarvin worden ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Thanx voor de tips! klinkt inderdaad goed om cardio als laatst te doen maar kan ik dan wel starten met een kwartier warming up? Ik doe namenlijk aan cardio om mijn vet% te verlagen. Ik had me spiermassa en alles laten meten daaruit kwam die 64.2%, Ik neem nu aan dat dat een andere inhoud heeft..

Ik wil nu het volgende trainingsschema gaan volgen.
-15 minuten hardlopen (Warming-up)
-15 minuten buikspieren op een matje
-4 verschillende oefeningen voor me armen met dumbbells (alle oefeningen 3 sets van 13)
-verder nog een aantal apparaten voor armen en ook voor borst
- 45 minuten cardio
- en ik slik er dan stacker 2 bij

Sorry voor de mensen als ik hier op een verkeerd forum zit, jullie zijn natuurlijk allemaal bodybuilders.. zoiets als op de bijgevoegde foto is mijn doel..

achieve-six-pack-abs-800X800.jpg

links en rechts is wel een heel ander type, rechter moet je echt al wel geluk hebben met de bouw van je abs, links is goed te behalen als je vet% laag genoeg is

• Topic Starter Topic Starter
het zijn 2 andere personen, de rechter lijkt mij meer gevorderd. Maar als ik tot het resultaat van de linker kan komen, dan is mijn doel al geslaagd..

Squatten en deadliften.

Sorry wouter, maar je zit op het verkeerde forum, mensen voelen zich hier beledigd als je vragen komt stellen over strandboys.

kijk op het sub forum, dutchfitness

DutchBodybuilding.com is een Nederlands-Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn/haar gezondheid wil doen. :rolleyes:

DutchBodybuilding.com is een Nederlands-Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn/haar gezondheid wil doen. :rolleyes:

Ach, zo zijn er zoveel fora, instanties, zelfs landen die in praktijk heel anders te werk gaan dan ze in theorie willen laten geloven.

Het staat gewoon uitnodigend

Terug
Naar boven