- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://drbenkim.com/ten-most-dangerous-drugs.html
Is toch al jaren bekent dat alcohol en tabak slechter is dan cannabis en xtc.
Dat is ook mijn mening, maar zonder wetenschappelijk onderzoek heb je daar weinig aan. Dan kan iedereen wel van alles gaan beweren.
hou het liever bij alcohol of als je het toch wilt doen probeer dan zuivere mdma en neem zo min mogelijk
in pillen wordt vaak nog wat rotzooi bijgedaan dus die zal ik als ik jou was laten staan
Dat onderzoek slaat sowieso nergens op, ik vind dat de factor kans op overdosis hierin moet meegeteld worden en dan staan GHB en XTC ineens hoger op de lijst. De kans dat je alcohol per ongeluk overdoseert is een stuk kleiner dan dat je GHB o.i.d per ongeluk overdoseert. Voor de rest vind ik dat iedereen het zelf moet weten wat ze er mee doen.Meten met 2 maten? Gevaarlijk en schadelijk zijn twee verschillende dingen.
En hoe definieren zij gevaarlijk? Gevaarlijk vanwege het verslavingsrisico? Gevaarlijk vanwege het risico op overdosis?
Weer zo'n nietszeggend onderzoek dus, we weten allemaal dat die middelen slecht voor je zijn en door ze zo te categoriseren rechtvaardigd het voor sommige mensen alleen maar hun slechte gewoonte omdat hun middel laag op de lijst staat.
Bier vochtafdrijvend?Bier is gewoon vochtafdrijvend
en xtc en al die chemische troep is super vochtafdrijvend en spierafbrekend.
Kom je totaal niet hard van te staan , lijkt alleen zo.
Mijn tip : Ofwel BB ofwel Skinnypartyboy
Ben je in de bulk of de cut?
Met X val je echt een hoop kg af, waaronder natuurlijk ook veel vocht maargoed. Stel je neemt het zaterdag avond, dan heb je zondag echt GEEN honger! Je kan bijna niks door je strot krijgen hoe graag je het ook wilt... De maandag en dinsdag heb je ook helemaal geen zin om te trainen en krijg je een beetje een depri en vooral een vaag gevoel omdat bijna alle serotonine op is en de aanmaak wordt geremd!
Tip van mij, doe het niethou het liever bij alcohol of als je het toch wilt doen probeer dan zuivere mdma en neem zo min mogelijk
in pillen wordt vaak nog wat rotzooi bijgedaan dus die zal ik als ik jou was laten staan
![]()

Bier vochtafdrijvend?
Heb je al eens iemand gezien die kuurt en zich een avond laat gaan met bier drinken? Kan je er een touwtje aanbinden, stijgt hij wel op.
Dus zou me verbazen!
Ben je in de bulk of de cut?
Met X val je echt een hoop kg af, waaronder natuurlijk ook veel vocht maargoed. Stel je neemt het zaterdag avond, dan heb je zondag echt GEEN honger! Je kan bijna niks door je strot krijgen hoe graag je het ook wilt... De maandag en dinsdag heb je ook helemaal geen zin om te trainen en krijg je een beetje een depri en vooral een vaag gevoel omdat bijna alle serotonine op is en de aanmaak wordt geremd!
Tip van mij, doe het niethou het liever bij alcohol of als je het toch wilt doen probeer dan zuivere mdma en neem zo min mogelijk
![]()
.
Dit is het vooral. Ik zelf heb nergens last van gehad, gewoon lekker gegeten en geslapen erna - en de avond zelf veel (chocomel <3) gedronken. Gewichtsverlies zal denk ik eerder komen door extreme inspanning en niet genoeg eten en drinken dus als je dat gewoon goed doet...Ik raad het echt niet aan om te doen maar mensen doen alsof je gelijk 5kg afvalt nadat je een pilletje hebt gebruikt omdat je dan een avond volgas gaat en een dagje geen zin hebt om te eten of trainen.
Dit is het vooral. Ik zelf heb nergens last van gehad, gewoon lekker gegeten en geslapen erna - en de avond zelf veel (chocomel <3) gedronken. Gewichtsverlies zal denk ik eerder komen door extreme inspanning en niet genoeg eten en drinken dus als je dat gewoon goed doet...

Ik denk omdat je spieren onder spanningstaan ( ze trekken samen ) en je verliest heel veel vocht enja kan prima eten de volgende dag tis een kwestie van doordouwen en toch eten![]()
nee hoor, zelfs bij een avond space in de auto ( wel op meerdere pillen) ben ik +- 2.5/3kg kwijt die er niet binnen 2 dagen weer aan zit. je hele verbranding gaat omhoog. Zelfs je baardgroei gaat er sneller door.. of naja dit is wat ik van speed weet.