MuscleMeat

Drugs gebruik

Het is de X die je niet sloopt maar de combinatie met bier, ik kan oneindig door drinken als ik X op heb en dat voel ik dan ook de dag(en) erna.

Dat is ook mijn mening, maar zonder wetenschappelijk onderzoek heb je daar weinig aan. Dan kan iedereen wel van alles gaan beweren.

" Psychiatrists who specialize in treating addictive behavior and legal or police officials with scientific or medical expertise were asked to assign a score to each of the three factors listed above for each drug that was evaluated in this study "

Kijk ook eens naar het aantal doden per jaar van alcohol en tabak in vergelijking met cannabis en xtc. Sterker nog er zijn geen gevallen van mensen die gestorven zijn rechtstreeks van cannabis. (voor zover ik kan vinden)

Several longitudinal studies have established that even long-term use of marijuana (via smoking) in humans is not associated with elevated cancer risk, including tobacco-related cancers or with cancer of the following sites: colorectal, lung, melanoma, prostate, breast, cervix. A more recent (2009) population-based case-control study found that moderate marijuana smoking over a 20 year period was associated with reduced risk of head and neck cancer (See Liang et al). And a 5-year-long population-based case control study found even long-term heavy marijuana smoking was not associated with lung cancer or UAT (upper aerodigestive tract) cancers.

Dus geen blijvende schade en je sterft er niet aan en toch is het illegaal. Alcohol sterf je wel aan (honderd duizenden per jaar) en blijvende schade (verloren hersencellen om 1 iets op te noemen) en toch is het legaal.

In nederland zijn ook veel van die studies/analyses gedaan hoor, ten behoeve van de opiumwet, zelfs laatst nog toen ze paddo's gingen verbieden.

Ze gaan met wetgeving natuurlijk wel doodleuk tegen de conclusies van het wetenschappelijk onderzoek in. :)

Ben je in de bulk of de cut?

Met X val je echt een hoop kg af, waaronder natuurlijk ook veel vocht maargoed. Stel je neemt het zaterdag avond, dan heb je zondag echt GEEN honger! Je kan bijna niks door je strot krijgen hoe graag je het ook wilt... De maandag en dinsdag heb je ook helemaal geen zin om te trainen en krijg je een beetje een depri en vooral een vaag gevoel omdat bijna alle serotonine op is en de aanmaak wordt geremd!

Tip van mij, doe het niet;) hou het liever bij alcohol of als je het toch wilt doen probeer dan zuivere mdma en neem zo min mogelijk;) in pillen wordt vaak nog wat rotzooi bijgedaan dus die zal ik als ik jou was laten staan;)

de dag na x pak je grote sla bak oid en mix je kwark,bananen,blik ananas en bak aardbeien door elkaar
super lekker

slecht eten is overigens gewoon een kwestie van weinig discipline

Meten met 2 maten? Gevaarlijk en schadelijk zijn twee verschillende dingen.
En hoe definieren zij gevaarlijk? Gevaarlijk vanwege het verslavingsrisico? Gevaarlijk vanwege het risico op overdosis?

Weer zo'n nietszeggend onderzoek dus, we weten allemaal dat die middelen slecht voor je zijn en door ze zo te categoriseren rechtvaardigd het voor sommige mensen alleen maar hun slechte gewoonte omdat hun middel laag op de lijst staat.
Dat onderzoek slaat sowieso nergens op, ik vind dat de factor kans op overdosis hierin moet meegeteld worden en dan staan GHB en XTC ineens hoger op de lijst. De kans dat je alcohol per ongeluk overdoseert is een stuk kleiner dan dat je GHB o.i.d per ongeluk overdoseert. Voor de rest vind ik dat iedereen het zelf moet weten wat ze er mee doen.

Bier is gewoon vochtafdrijvend
en xtc en al die chemische troep is super vochtafdrijvend en spierafbrekend.
Kom je totaal niet hard van te staan , lijkt alleen zo.

Mijn tip : Ofwel BB ofwel Skinnypartyboy
Bier vochtafdrijvend?
Heb je al eens iemand gezien die kuurt en zich een avond laat gaan met bier drinken? Kan je er een touwtje aanbinden, stijgt hij wel op.
Dus zou me verbazen!

Met X val je echt een hoop kg af, waaronder natuurlijk ook veel vocht maargoed. Stel je neemt het zaterdag avond, dan heb je zondag echt GEEN honger! Je kan bijna niks door je strot krijgen hoe graag je het ook wilt... De maandag en dinsdag heb je ook helemaal geen zin om te trainen en krijg je een beetje een depri en vooral een vaag gevoel omdat bijna alle serotonine op is en de aanmaak wordt geremd!

Tip van mij, doe het niet;) hou het liever bij alcohol of als je het toch wilt doen probeer dan zuivere mdma en neem zo min mogelijk;) in pillen wordt vaak nog wat rotzooi bijgedaan dus die zal ik als ik jou was laten staan;)

Na een weekendje speed (bleef meestal niet bij 1 dag) kon ik altijd gewoon eten, en trainen ook op de maandag en dinsdag!
Ligt vooral ook aan jezelf.

Maar wil je op een hoog niveu trainen dan kan je beter gewoon clean blijven ;)
Gebruik ook al 2 jaar niks meer en dat merk ik echt! Want ben er qua trainen goed op vooruit gegaan, maar dan zeg ik er ook wel bij dat ik toen de tijd groot gebruiker was :o

Ik heb het zelf 2x gedaan en ik kan me herinneren dat mijn lichaam redelijk vermoeid was maar ik had zeker wel honger toen ik smiddags wakker werd de volgende dag. Gelijk met de frituurpan begonnen:).

Ik raad het echt niet aan om te doen maar mensen doen alsof je gelijk 5kg afvalt nadat je een pilletje hebt gebruikt omdat je dan een avond volgas gaat en een dagje geen zin hebt om te eten of trainen.

Als hij het wekelijks doet, okee. Dat ga je dan echt wel merken maar een paar keer jaar... kom op zeg.:rolleyes:

Gewoon 31 december n pilleke of een snatske, dan heb je meteen een goed voornemen voor de komende 364 dagen :D

Wat is jouw reden dat jij om 03:00 nog post? :D

Ik raad het echt niet aan om te doen maar mensen doen alsof je gelijk 5kg afvalt nadat je een pilletje hebt gebruikt omdat je dan een avond volgas gaat en een dagje geen zin hebt om te eten of trainen.
Dit is het vooral. Ik zelf heb nergens last van gehad, gewoon lekker gegeten en geslapen erna - en de avond zelf veel (chocomel <3) gedronken. Gewichtsverlies zal denk ik eerder komen door extreme inspanning en niet genoeg eten en drinken dus als je dat gewoon goed doet...

nee hoor, zelfs bij een avond space in de auto ( wel op meerdere pillen) ben ik +- 2.5/3kg kwijt die er niet binnen 2 dagen weer aan zit. je hele verbranding gaat omhoog. Zelfs je baardgroei gaat er sneller door.. of naja dit is wat ik van speed weet.

Dit is het vooral. Ik zelf heb nergens last van gehad, gewoon lekker gegeten en geslapen erna - en de avond zelf veel (chocomel <3) gedronken. Gewichtsverlies zal denk ik eerder komen door extreme inspanning en niet genoeg eten en drinken dus als je dat gewoon goed doet...

Ik denk omdat je spieren onder spanningstaan ( ze trekken samen ) en je verliest heel veel vocht enja kan prima eten de volgende dag tis een kwestie van doordouwen en toch eten ;)

jaja, je hebt gewoon alvast oud en nieuw gevierd :D

Ik denk omdat je spieren onder spanningstaan ( ze trekken samen ) en je verliest heel veel vocht enja kan prima eten de volgende dag tis een kwestie van doordouwen en toch eten ;)
nee hoor, zelfs bij een avond space in de auto ( wel op meerdere pillen) ben ik +- 2.5/3kg kwijt die er niet binnen 2 dagen weer aan zit. je hele verbranding gaat omhoog. Zelfs je baardgroei gaat er sneller door.. of naja dit is wat ik van speed weet.

Hmm, xtc of puur mdma? Wat drink je erbij?

Terug
Naar boven