- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Gestopt ?
@Marky
Heb enkele keren 2CB gedaan een hele tijd terug en kwerd er helemaal paranoia van.
nam jij dat niet elke keer in combinatie met iets anders? kan daardoor kome
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gestopt ?
@Marky
Heb enkele keren 2CB gedaan een hele tijd terug en kwerd er helemaal paranoia van.

ja toevallig ff ik ook sinds die datum gestoptAlleen als je overdreven slecht aan het gaan bent zullen ze je buiten smijten.
@ Medieval: De ene keer had'k het met speed gepakt en de andere keer zonder. En toch werd'k gans paranoiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
damn wat ben ik al lang clean, sinds 23 januari. Dit is 2de langste periode sinds mn 13 jaar

DMT, LSD, Mescaline (), wiet, 2CB en paddo's doen het nog altijd goed.
.
Ik ga een van de dagen mdma nemen op 10 days off. Zijn er mensen die er al geweest zijn? Lopen er veel spacers rond of is het een nette bedoening?
Nog een algemene vraag: kunnen portiers van een evenement of discotheek je eruit gooien simpelweg omdat je zichtbaar onder invloed van bv mdma of ghb bent?

Ik ga een van de dagen mdma nemen op 10 days off. Zijn er mensen die er al geweest zijn? Lopen er veel spacers rond of is het een nette bedoening?
Nog een algemene vraag: kunnen portiers van een evenement of discotheek je eruit gooien simpelweg omdat je zichtbaar onder invloed van bv mdma of ghb bent?

Welke dag ga je? Ben zondag al eens geweest. Misschien zondag of maandag nog eens. Was te vet. Magistrale set van Joris Voorn gehoord en heerlijke sfeer hing er door de vooruit (l).
Ik ga waarschijnlijk zondag, misschien treffen we elkaar daar. Toen jij ging, hing er nog een drugssfeertje of werd er al raar naar je gekeken als je een pint te veel op had?
@Manny, nee ik ga niet naar Tomorrowland; buiten feesten lijkt helemaal niets voor mij te zijn.
Verklaar jezelf!Doe maar niet Corleone.
Effect hangt af van de dosis, maar als ik een flinke grote San Pedro cactus neem (50/60 cm), en dan moet je behoorlijk gek zijn (ik dus), dan zul je na uren eten en na uren van krampen getuige zijn van een minimaal 12 uur durende droom waarbij je de werkelijkheid kunt creeeren. Dat is dus precies hetgeen wat LSD totaal niet heeft.
8 van de 12
---------- Toegevoegd om 06:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:59 ----------
Verklaar jezelf!
Waar haal ik die shit.
Heb aardig wat catusjes staan hier......San Pedro is maar matig maar Peyote is de shit! Bij Bouwens af te halenHeb aardig wat catusjes staan hier......