Fitness Seller

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
ging over een halve liter, ja als je zelf de minimale hoeveelheid aanmaakt en ze arresteren ze je zit je in grote problemen, het gerecht vind ghb de gevaarlijkste drug die er bestaat en de procureur zal altijd enorm hoge straffen eisen

Hoe belachelijk, dus zelfs voor eigen gebruik kan je 5 jaar cel krijgen of wat?

Dat kan ik me bijna niet voorstellen, als je nu 1 liter ghb staan hebt voor eigen gebruik doe je toch niemand kwaad mee behalve jezelf.. (volgens hen)

En je kan het dan nog eens zelf maken door wat producten met elkaar te mengen :roflol:

Pfff, tjezus man. Doen ze al een huiszoeking als ze je filmen als je een grammetje speed koopt ergens? Harde gasten, als ze ook eens optreden tegen lui die willekeurige mensen kort trappen.

is belgie he, weet jij eigenlijk wat je in nederland voor straf kan verwachten voor een halve liter?

Hoe belachelijk, dus zelfs voor eigen gebruik kan je 5 jaar cel krijgen of wat?

Dat kan ik me bijna niet voorstellen, als je nu 1 liter ghb staan hebt voor eigen gebruik doe je toch niemand kwaad mee behalve jezelf.. (volgens hen)

als je zegt dat het voor eigen gebruik is en het is bv een hoeveelheid van een halve liter gaan ze je niet geloven en zeggen dat je niet meewerkt en als ze denken dat je niet meewerkt gaan ze zeker hoge straffen geven, kheb kik zelf verklaard da ik het laatste weekend aant deale was om het iets geloofwaardiger te maken, zelfs dan geloofden ze mij nog niet, mocht ik verklaard hebben dat het alleen voor eigen gebruik was haddek zeker wel een paar jaar gekregen, probleem was ook dak ik nog een bericht had waarin ik mensen vroeg of ze pillen moesten hebben, ik wou die dan gaan hale voor hun en niet zelf verkope maar dat geloven ze ook niet

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

is belgie he, weet jij eigenlijk wat je in nederland voor straf kan verwachten voor een halve liter?

in belgie is het gerecht enorm chaotisch en niet erg logish (1/3 van de gevangen zit in voorarrest) in nederland is dit niet zo, ik hoor ook iedereen klagen dat het in nederland veel beter is

als je gearresteerd word kom je elke maand voor de raadkamer en die beslist dan of er een reden is om je nog een maand verder aan te houden, de meest gebruikte reden is "recidivegevaar" dus gevaar dat je terug strafbare feiten gaan plegen, kan verlengd worden tot het einde van het onderzoek dan verschijn je voor de rechtbank, door dit systeem zit iemand die een blikje bier steelt soms langer dan een grote dealer, hij krijgt mss dan wel minder straf maar zit dan toch zo lang omdat de raadkomer vind dat er recidivegevaar is

ik heb 40uur werkstraf gekregen voor gepakt te worden met dealen en bezit van 400pillen. een 30gr weed en een plant.

valt allemaal goed mee :)

maatje van me had 30uur werkstraf en had tegen de 1000 pillen.

als je zegt dat het voor eigen gebruik is en het is bv een hoeveelheid van een halve liter gaan ze je niet geloven en zeggen dat je niet meewerkt en als ze denken dat je niet meewerkt gaan ze zeker hoge straffen geven, kheb kik zelf verklaard da ik het laatste weekend aant deale was om het iets geloofwaardiger te maken, zelfs dan geloofden ze mij nog niet, mocht ik verklaard hebben dat het alleen voor eigen gebruik was haddek zeker wel een paar jaar gekregen, probleem was ook dak ik nog een bericht had waarin ik mensen vroeg of ze pillen moesten hebben, ik wou die dan gaan hale voor hun en niet zelf verkope maar dat geloven ze ook niet

Ok, dat zou ik wss nooit kunnen. Is net zeggen dat je schuldig bent terwijl je in feite onschuldig bent, maar het is natuurlijk wel beter als je het doet.

Dus eigenlijk mag je liters gbl staan hebben thuis, en gootsteenonstopper, zolang je het niet met elkaar mengt is er niets aan de hand, maar van zodra je het mengt en er de stof ghb uit ontstaat kunnen ze je direct aanhouden. :rolleyes:

Iemand ervaring met truffels?

heb kik 7 maande gezete voor productie handel en bezit van GHB, heb 600 ure werkstraf gekrege en moet binne een paar maanden nog een maandje doen met ne enkelband

de t*ring dat meen je niet joh?

aardig gek man !

Maatje van mij werd vorig jaar gepakt op een festival met eigen gebruik sos, die werd meteen vrij gelaten. Dus de slimmerd liep naar z'n auto, en de nog slimmere agent besloot hem te achtervolgen om vervolgens z'n auto ook ff te onderzoeken.

En daar lag een liter GHB. Hij kon meteen weer meekomen.

Anyway een dikke boete gehad, hij hoefde op voorarrest na niet eens te zitten.

Nederland godzijdank.

België is gewoon een belachelijk en idioot land als het op drugs en boetes aankomt.

Ok, dat zou ik wss nooit kunnen. Is net zeggen dat je schuldig bent terwijl je in feite onschuldig bent, maar het is natuurlijk wel beter als je het doet.

Dus eigenlijk mag je liters gbl staan hebben thuis, en gootsteenonstopper, zolang je het niet met elkaar mengt is er niets aan de hand, maar van zodra je het mengt en er de stof ghb uit ontstaat kunnen ze je direct aanhouden. :rolleyes:

lol als je gbl en gootsteenontstopper in huis hebt zit je in even grote problemen hoor, zelfs gbl alleen is genoeg

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

de t*ring dat meen je niet joh?

aardig gek man !

Maatje van mij werd vorig jaar gepakt op een festival met eigen gebruik sos, die werd meteen vrij gelaten. Dus de slimmerd liep naar z'n auto, en de nog slimmere agent besloot hem te achtervolgen om vervolgens z'n auto ook ff te onderzoeken.

En daar lag een liter GHB. Hij kon meteen weer meekomen.

Anyway een dikke boete gehad, hij hoefde op voorarrest na niet eens te zitten.

Nederland godzijdank.

Nederland is veel beter als het daarop aankomt ja, de overheid verdient eraan door boetes te geven, belgie kost het handenvol geld en onze gevangenissen zitten dan ook nog overvol (cel van 2 met 3 man, cel van 4 met 6 man en sommige cellen met 9 man
sommige gevangenissen hebben zelfs niet eens een toilet

mensen uit de gevangenissen houden is trouwens ook positief aangezien het daar een leerschool is voor criminele activiteiten;) na de gevangenis begint voor de meeste hun echt criminele carreire

Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Speed
Cocaïne
Xtc (MDMA)
LSD
Cannabis
GHB, GHL
Heroine
Poppers

drugs_bunny.jpg

Op de GHB en poppers na delen wij hetzelfde duistere verleden :D

Nu al een jaar of 5 alleen nog jointjes :joint:

DMT, LSD, Mescaline ( :heart: ), wiet, 2CB en paddo's doen het nog altijd goed.

Heel af en toe rook ik nog weleens een opium pijp maar wordt er zo zwaar bedwelmd van dat ik uren voor me uit ligt te staren, die glinsterende waterige ogen staan me wel mooi op zo'n moment en 't warme gevoel heeft iets knus. En je wordt er al gauw op een speciale manier vergeetachtig van als je meer dan 1 dag rookt.

coke vind ik echte troep, voel er weinig tot niks bijnna van.. Enige wat er gebeurt als ik wat merk is dat ik me zenuwachtig, gejaagd en slecht voel.

Heb de witte dame vaak mogen proeven, maar haar nooit voor betaald, dat is te gek.
Als je veel speed doet, vind je coke niets.
Maar als je veel coke doet, vind je speed niets..

oftewel was het geen goeie coke

Waar zijn al die flashers van vroeger? 6 maande terug zat er wel wat meer leven in dit topic:p

Gestopt ? :p

@Marky
Heb enkele keren 2CB gedaan een hele tijd terug en kwerd er helemaal paranoia van.

Terug
Naar boven