- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Tsja, nog zo'n believer van een fake reality. Hoezo "in contact komen met diepere lagen van je bewustzijn"? Je waarneming word gewoon beinvloed, niets meer, niets minder. Een andere kijk op dezelfde werkelijkheid, maar absoluut niet meer "waar". Een product van je geest onder invloed van een drug, maar zeker geen "ontdekking" van wat al was maar diep verstopt lag.
Hier spreek je jezelf wat tegen. Waarom zou een nieuwe kijk op dezelfde zaken geen 'ontdekking' kunnen zijn? Moet er iets fundamenteels veranderen alvorens men diepere gedachten of gevoelens kan ervaren? Een 'andere kijk op dezelfde werkelijkheid', als gevolg van een alternatieve 'state of mind' bereikt onder genot van stimuli, is inderdaad een product van hetzelfde brein, maar deze kan wel degelijk bijdragen aan nieuwe inzichten.
Met deze valse beloften van zelfontdekking laten velen zich nog steeds meeslepen in de afgrond van een surrealistische werkelijkheid
Niets mis met recreatief gebruik, maar om er deze waarden aan toe te kennen is absurd. Ik ken nog niemand die lult als Marky maar een beter leven heeft dan ons stervelingen die die "ontdekking van het diepere zelf" nog niet hebben "mogen" ervaren.
Rot op zeg.... oplichter.

), mijn bed,... Dit was een beetje het akelige gedeelte van de trip, waar ik totaal geen besef meer had van wat er juist rond me gebeurde.