MuscleMeat

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
Tsja, nog zo'n believer van een fake reality. Hoezo "in contact komen met diepere lagen van je bewustzijn"? Je waarneming word gewoon beinvloed, niets meer, niets minder. Een andere kijk op dezelfde werkelijkheid, maar absoluut niet meer "waar". Een product van je geest onder invloed van een drug, maar zeker geen "ontdekking" van wat al was maar diep verstopt lag.

Hier spreek je jezelf wat tegen. Waarom zou een nieuwe kijk op dezelfde zaken geen 'ontdekking' kunnen zijn? Moet er iets fundamenteels veranderen alvorens men diepere gedachten of gevoelens kan ervaren? Een 'andere kijk op dezelfde werkelijkheid', als gevolg van een alternatieve 'state of mind' bereikt onder genot van stimuli, is inderdaad een product van hetzelfde brein, maar deze kan wel degelijk bijdragen aan nieuwe inzichten.
Met deze valse beloften van zelfontdekking laten velen zich nog steeds meeslepen in de afgrond van een surrealistische werkelijkheid
Niets mis met recreatief gebruik, maar om er deze waarden aan toe te kennen is absurd. Ik ken nog niemand die lult als Marky maar een beter leven heeft dan ons stervelingen die die "ontdekking van het diepere zelf" nog niet hebben "mogen" ervaren.

Rot op zeg.... oplichter.

:haha:

Hier spreek je jezelf wat tegen. Waarom zou een nieuwe kijk op dezelfde zaken geen 'ontdekking' kunnen zijn? Moet er iets fundamenteels veranderen alvorens men diepere gedachten of gevoelens kan ervaren? Een 'andere kijk op dezelfde werkelijkheid', als gevolg van een alternatieve 'state of mind' bereikt onder genot van stimuli, is inderdaad een product van hetzelfde brein, maar deze kan wel degelijk bijdragen aan nieuwe inzichten.

Tuurlijk kan het helpen om op een totaal andere manier dezelfde werkelijkheid te ervaren en zo meer inzicht te krijgen. Maar dat is wat anders dan wat types als Marky propageren. Die doen het voorkomen of je alleen jezelf kunt leren kennen en zien door gebruik van geestverruimende middelen, daarbij diep moet gaan en dat je maar zielig bent als je dit niet hebt ervaren. Die manipulatieve trekjes zijn een vorm van emotionele oplichting waar ik kriegel van word.

Recreatief gebruik heb ik niets op tegen, maar verheerlijken van drugs en het doen voorkomen of je van een "mindere soort" bent als je niet zo diep bent gegaan is ronduit gevaarlijk en slaat nergens op.

Kijk even naar jouw handtekening, en pas die even toe op types die drugs zo verheerlijken dan heb je al een antwoord. De jongens die ik ken die "zo diep zijn gegeaan" om toch vooral "zichzelf en de wereld van een totaal andere orde te leren kennen" zijn stuk voor stuk werkloze kanslozen die parasiteren op jouw en mijn belastinggeld. Maar wel hoogdravend pseudo intellectueel/spiritueel uit hun nek lullen vanaf de zelf bedachte ivoren toren.

Met dat soort valse beloftes was mn zoon er ook bijna ingetrapt en had bijna zn eindexamen verkloot. Zonder drugs maar wel met een stevige dosis gezond verstand heb ik hem zn "vrienden" en hun "vriendschap" nog even vanuit een totaal andere hoek laten leren kennen. Het leeuwedeel is geen vriend meer maar ze verkloten wel hun leven. Heeft mn zoon geen last meer van nu die zn diploma heeft en verder gaat studeren terwijl ie gewoon door te werken zn eigen geld bij elkaar verdient en daar leuke dingen van doet. En ja, daar zit ook nog wel eens recreatief drugs bij, maar dat vind ik niet raar.

Kon het gisteren niet laten om nog 1x salvia te doen:

Lag al in bed, toen plots het idee in me opkwam. Gelijk de bong rijkelijk gevuld met 20x extract. De eerste inhalering was gelijk een grote en kon ik in inhouden voor zo'n 15 sec ongeveer. Schoot gelijk naar men hoofd, en tijdsbesef was compleet weg. Voelde alsof ik buiten mijn eigen lichaam trad en alles naar me stond aan te staren. Het tft scherm, de bong ( die ik al eventjes had weg gezet :o), mijn bed,... Dit was een beetje het akelige gedeelte van de trip, waar ik totaal geen besef meer had van wat er juist rond me gebeurde.

Ik had het gevoel dat ik daar behoorlijk lang stond, gewoon niks te doen en wat rond me kijken. Toen ik weer wist waarmee ik bezig was, greep ik weer naar de bong om het laatste nog naar binnen te krijgen. Na 2 inhalering was het binnen, en het vasthouden ging al gelijk een stuk beter. :D

Dan alles veilig weggezet en mijn mp3 speler erbij gepakt en weer het bed ingekropen. Ik herinner me nog dat ik me helemaal kapot was aan het zweten, maar het bedje lag zo lekker. Ik keek naar de wekker er die stond op 00:58, ik sloot men ogen voor wat leek een geweldig lange tijd waar er de gekste kleuren en vormen voorbijflitsen tot ik men ogen weer opende, nog altijd 00:58 op de wekker. ???

Toen nog zo'n 5tal minuten naar muziek geluisterd, tot de mp3- speler wat raar begon te doen. Vervolgens heb ik die weggelegd en ben ik rustig in slaap gevallen.

Zelf vond ik het 5x extract niet echt de moeite, maar koop misschien toch maar een grammetje om het voorzichtig af te tasten. De 20x daarintegen werkt er gewoon hard in, en het besef was bij eventjes compleet weg. Iemand rond je die je even verteld hoe en wat, kan wel handig zijn gedurende het begin van de trip. Hogere extracten heb ik nog geen ervaring mee, maar dat zal vast nog een stukje heviger zijn hoewel je telkens iets minder nodig hebt natuurlijk. Ook niet teveel doen omdat, van wat ik toch heb gelezen, de trips er slechter op worden. Ook duurt het maar zo'n 10-15 min.

Heb nog wat over, dus één der dagen doe ik het wrs nog een keer.

Terug
Naar boven