Fitness Seller

Drugsenquete

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

hangt ervan af wat je verslaafd noemt, heb nog nooit langer dan 2 dagen aan een stuk iets gepakt ofzo, gwn int weekend feesten;)

Dan heb ik gewoon de verkeerde indruk van je gekregen :p
 
ik blijf er maar vanaf. ben door stomme acties onder invloed mijn vrienden kwijtgeraakt.

heeft er ook mee te maken dat ik depressief ben al lang en die rommel verkeerd kan uitpakken bij mij. op het werk gaat het ook k*t en prive.

alles is een beetje doelloos voor me, ik train ook al niet meer..
 
hangt ervan af wat je verslaafd noemt, heb nog nooit langer dan 2 dagen aan een stuk iets gepakt ofzo, gwn int weekend feesten;)

Geloof ik nooit dat je nog niet langer als 2 dagen onder invloed ben geweest.
Eens je een gram speed hebt of een paar gram, kan je gemakkelijk eens een stuk of 3-4 dagen aan een stuk doorgaan. Dat zal je ook al wel voorgevallen zijn :D

ik blijf er maar vanaf. ben door stomme acties onder invloed mijn vrienden kwijtgeraakt.

heeft er ook mee te maken dat ik depressief ben al lang en die rommel verkeerd kan uitpakken bij mij. op het werk gaat het ook k*t en prive.

alles is een beetje doelloos voor me, ik train ook al niet meer..

???
 
Geloof ik nooit dat je nog niet langer als 2 dagen onder invloed ben geweest.
Eens je een gram speed hebt of een paar gram, kan je gemakkelijk eens een stuk of 3-4 dagen aan een stuk doorgaan. Dat zal je ook al wel voorgevallen zijn :D



???

neen mn maximum is echt 2 dagen:D kap er wel altijd ineens veel van binnen dus is altijd direct op.

Maar ik geef toe ik zou het doen als er genoeg drugs in voorraad zijn en mn vrienden meedoen (alleen speed vind ik niet te doen, kan niet tegen die paranoia)
 
Ik ben al meer als 6 maand clean ondertussen! en serieus e :D
 
Ik ben al meer als 6 maand clean ondertussen! en serieus e :D

mooi:D (en dat allemaal door mij :p)

kan je wel nog geen karma geven voor de harde inspanningen
 
Wat kost die mephedrone eigenlijk per grammetje ?
 
Belg (21) sterft aan overdosis vlakbij festivalterrein

Op het kunstenfestival Solar in het Nederlandse Roermonde worden dit weekend zo'n 17.000 bezoekers verwacht.

Aan de Maasplassen in Roermond, in Nederlands Limburg, heeft de politie het lichaam van een 21-jarige Belg uit Retie gevonden. Het lijk werd aangetroffen in een geparkeerde auto vlakbij een festivalterrein. De jongeman is overleden aan een combinatie van alcohol en drugs. Dat maakte de Nederlandse politie bekend.

Cocaïne, softdrugs en alcohol
Uit een voorlopig onderzoek blijkt dat het slachtoffer gisterennacht Roermond is aangekomen. Hij is niet op het terrein van het festival Solarweekend geweest. Forensisch laboratoriumonderzoek heeft uitgewezen dat het bloed van de 21-jarige man sporen van cocaïne, softdrugs en alcohol bevatte. Die combinatie is vermoedelijk de doodsoorzaak, aldus de politie van Limburg-Noord. Het openbaar ministerie heeft het stoffelijk overschot van de Belg intussen vrijgegeven en aan de familie overgedragen.

Ketamine
Diezelfde nacht zijn er op de camping van dat festivalterrein vier mensen onwel geworden en in de loop van vandaag nog eens twee. Vijf personen zijn voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht. Volgens de politie zijn zij mogelijk onwel geworden door het gebruik van de drugs GHB of Ketamine.

Drugshonden
De hulpverleningsorganisaties hadden in samenwerking met de organisatie van het festival preventieve maatregelen genomen. Zo worden particuliere drugshonden ingezet bij de toegangen van het festivalterrein en surveilleren de beveiliging en de politie intensief. Hulpverleners, politie en organisatie spreken van een betreurenswaardig incident.

17.000 bezoekers
Volgens de organisatie zal het festival zo'n 17.000 bezoekers lokken. Solar is een creatief cross-overfestival met veel muziek en kunst. Het festival wordt voor de vijfde keer gehouden aan de Maasplassen bij Roermond. (belga/adb)

Tja meng dus nooit ghb, coke en alcohol op een en dezelfde avond !
 
Ik denk dat je al heel wat moet binnen geslagen hebben hiervoor. Dit moet intensioneel geweest zijn. Toch niet coke en alcohol. GHB zou er wel iets mee kunnen te maken hebben, maar dat staat niet vermeld dat dat ook gevonden was.
 
Shroooooms :p is al wel 2 jaar geleden maar kan zijn dat ik het mss nog 1 keertje ga doen :) Is IMO één van de meest onschuldige 'drugs'.
 
Ik denk dat je al heel wat moet binnen geslagen hebben hiervoor. Dit moet intensioneel geweest zijn. Toch niet coke en alcohol. GHB zou er wel iets mee kunnen te maken hebben, maar dat staat niet vermeld dat dat ook gevonden was.

Klopt, maar paar dagen geleden kwam er in het nieuws dat de nieuwe trend bij jongeren het supergevaarlijke drugs ghb in was, nu sterft er iemand en zal het wel ghb geweest zijn. ( om het spectaculaider te maken)

Aan de andere kant is het zeker mogelijk als je die 3 combineert dat het fataal kan zijn, want tegen dat ze hebben gevondn was die ghb al lang uit zijn bloed verdwenen toch ;)?
 
combo alcohol en GHB is zeker dodelijk, en ghb verdwijnt idd onmiddelijk uit het bloed
 
Verdwijnt het ook uit je bloed als je dood bent? Je lichaam gaat de stof ghb toch niet metaboliseren als je dood bent?
 
Verdwijnt het ook uit je bloed als je dood bent? Je lichaam gaat de stof ghb toch niet metaboliseren als je dood bent?

dacht zoiets opt nieuws gehoord te hebben, dat het niet meer te vinden is na een overdosis
 
Back
Naar boven