AndroidHealthClinic

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
Medieval, die Oxycodone, kun je die ergens op internet bestellen?
@ Salieri: kijk eens naar airsealed.com, daar kun je benzo's bestellen. Wel enorm duur, dus enkel doen als de doc je geen wil voorschrijven.

airsealed, daar hebbek al tramadol van besteld (een lichte opiaat, is ook recreationeel).

oxycodone kan je nergens op internet vinden (mss met enorm veel geluk maar reken er maar niet op) en als jet vind zal het niet te betalen zijn.
Ik heb oxycodone van iemand kunnen overkopen die een ongeval had voorgehad, sindsdien nooit meer aan kunnen geraken :(

Als je nog nooit opiaten gedaan hebt raad ik toch zoiezo tramadol aan, vind het wel leuk om te doen

voor benzo's gwn tegen je doc blijven zagen dat je niet kan slapen, normaalgezien schrijven ze die wel vrij makkelijk voor hoor, tenzij ze seroquel en van die crap beginnen te geven, dan moet je teruggaan en zeggen dat het niet werkt, zelfs als je een paar keer gaat dan zit je nog goedkoper dan dat je ze moet bestellen vant internet.

vant weekend overigens een oranje slaappilletje gehad met "d600" op, geen idee wat het was maar een of andere idioot verkocht die dingen als XTC pillen, en blijkbaar had hij er zelf veel van op want op de groenplaats lag hij op een bangeske neer en begon hij ineens op zen eigen gezicht te kotsen (vloog uit zen mond naar boven), daarna ging hij rechtzitten en begon hij zen eigen broek onder te kotsen :roflol:

grappigste van die avond

'k eb thuis wel zaldiar liggen, daar zit zaldiar in. maar wrs niet genoeg. Is eens voorgeschreven tegen mn tandpijn

'k eb thuis wel zaldiar liggen, daar zit zaldiar in. maar wrs niet genoeg. Is eens voorgeschreven tegen mn tandpijn
probleem dermee is da teveel paracetamol uwe lever beschadigt, en gebt toch zeker 150mg tramadol nodig

in welke discotheken zijn er eigenlijk nog veel drugs tegenwoordig? of is mn thuis complex nog altijd het beste?:cool:

ga ook nimeer zo veel speed pakke alsek ga feeste, alleen dagelijks een paar correltjes voor meer energie en motivatie:cool: (zo'n 3 correltjes lijkt een goeie dosis), int weekend pakkek vanaf nu wel mephedrone, sinds ik terug dat feestgevoel ken zonder al die paranoia van speed willek weer niets anders, net zoals de oude tijd met pillen

die speed pakkek dan als vervanger voor rilatine, is een dosis zoals ze in amerika met adderall geven

Laatst bewerkt:
Medieval, die Oxycodone, kun je die ergens op internet bestellen?
@ Salieri: kijk eens naar airsealed.com, daar kun je benzo's bestellen. Wel enorm duur, dus enkel doen als de doc je geen wil voorschrijven.

heb jij eigenlijk al eens iets van airsealed besteld? lees de laatste tijd nogal veel goede dingen over modafinil, ga dit mss eens bestellen voor wat meer energie, dat van die speed was eigenlijk niet echt een goed idee alsek er over denk:o

http://www.erowid.org/smarts/modafinil/

veel mensen nemen het ook als een nootropic

probleem dermee is da teveel paracetamol uwe lever beschadigt, en gebt toch zeker 150mg tramadol nodig

in welke discotheken zijn er eigenlijk nog veel drugs tegenwoordig? of is mn thuis complex nog altijd het beste?:cool:

ga ook nimeer zo veel speed pakke alsek ga feeste, alleen dagelijks een paar correltjes voor meer energie en motivatie:cool: (zo'n 3 correltjes lijkt een goeie dosis), int weekend pakkek vanaf nu wel mephedrone, sinds ik terug dat feestgevoel ken zonder al die paranoia van speed willek weer niets anders, net zoals de oude tijd met pillen

die speed pakkek dan als vervanger voor rilatine, is een dosis zoals ze in amerika met adderall geven

Ik wil me niet met iemands priveleven moeien, maar wat doe je eigenlijk in het dagelijkse leven? en interfereert al dat drugsgebruik en dat hele gezever met het gerecht niet met je studies/werk?

Ik wil me niet met iemands priveleven moeien, maar wat doe je eigenlijk in het dagelijkse leven? en interfereert al dat drugsgebruik en dat hele gezever met het gerecht niet met je studies/werk?

ik neem alleen iets op zaterdag dus veel effect heeft het toch niet op mn werk, morgen begin ik trouwens met een orientatiecursus om daarna een opleiding te beginnen en zo hopelijk leuk werk te vinden

Hij werkt niet noch studeert hij. In het dagelijks leven houdt ie zich bezig met het drukken van nepgeld en het verkopen van drugs. :D

ik neem alleen iets op zaterdag dus veel effect heeft het toch niet op mn werk, morgen begin ik trouwens met een orientatiecursus om daarna een opleiding te beginnen en zo hopelijk leuk werk te vinden

sowieso is elke week junken not done, het ****ed je hele neuronenkastje nog eens op binnen een paar jaar.

Jezus christus, wat was ik verzot op psychedelische middelen een jaar geleden. De mooiste momenten heb ik tijdens het douchen en op de wc beleeft. Ben je aan het schijten (wat dus al mega geil aanvoelt) dan is het net alsof je hoofd open gaat en dat de gedachten en je fantasie met je scheet geluiden mee drijft naar een andere wereld. Opeens zit je in de riool weetje wel.
En onder de douche komen die warme druppels op je lichaam. Overal waar je kijkt zie alles om je heen kleiner en groter worden. Alles draait en komt naar je toe. Je ziet takken groeien waar zeer complexe details in zitten verborgen, je ziet msdos computerspel figuren mega groot op de muur verschijnen en je ziet ze praten en lopen, en dan zie je overal patronen verschijnen. Je staat letterlijk echt versteld van alles, versteld van deze hele wereld. Alles is zo mooi en prachtig. Daarom verander je in nuchtere toestand daarna in een debiel die alles zo geweldig en prachtig vind, en weetje, dat is nooit verandert....

Iemand al voorgehad dat de dag na drugs( speed, xtc, coken..). Dus in de morgend hij compleet verschijnselen van dementie heeft. Zelfs sommige motorische vaardigheden aan twijfelen. Niet weten wat er gebeurd, aan het praten zijn en ineens niet meer weten over wat je bezig was.. ?

Iemand al voorgehad dat de dag na drugs( speed, xtc, coken..). Dus in de morgend hij compleet verschijnselen van dementie heeft. Zelfs sommige motorische vaardigheden aan twijfelen. Niet weten wat er gebeurd, aan het praten zijn en ineens niet meer weten over wat je bezig was.. ?

Nee, op zondag moet ik altijd voetballen en dat gaat me ook prima af.

Moet wel zeggen dat ik altijd licht doseer, ik neem ook nooit zo veel xtc dat ik ga klapkaken etc.

Even een vraagje, deze vakantie willen wij een keer paddo's proberen, zijn die nog eigenlijk te koop?

Never done drugs, never will:)

hebbek al veel gehad dat ik ineens niet meer weet waar ik over aant praten was, een keertje waren we allemaal buiten aant lopen over iets aant praten tot iedereen zwijgt, vraag ik waar waren we over bezig? was iedereen het vergeten :roflol:

Bij te grote dosissen van XTC beginnek te denken dat iedereen aant vechten is, en paranoia tot en met, maar dat hebbek toch al een jaar niet meer meegemaakt, vroeger veel te veel bad trips gehad van XTC

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Jezus christus, wat was ik verzot op psychedelische middelen een jaar geleden. De mooiste momenten heb ik tijdens het douchen en op de wc beleeft. Ben je aan het schijten (wat dus al mega geil aanvoelt) dan is het net alsof je hoofd open gaat en dat de gedachten en je fantasie met je scheet geluiden mee drijft naar een andere wereld. Opeens zit je in de riool weetje wel.
En onder de douche komen die warme druppels op je lichaam. Overal waar je kijkt zie alles om je heen kleiner en groter worden. Alles draait en komt naar je toe. Je ziet takken groeien waar zeer complexe details in zitten verborgen, je ziet msdos computerspel figuren mega groot op de muur verschijnen en je ziet ze praten en lopen, en dan zie je overal patronen verschijnen. Je staat letterlijk echt versteld van alles, versteld van deze hele wereld. Alles is zo mooi en prachtig. Daarom verander je in nuchtere toestand daarna in een debiel die alles zo geweldig en prachtig vind, en weetje, dat is nooit verandert....
LSD heeft mij ook permanent in de positieve zin verandert maar der ervaring zelf was de hel voor mij, ik begin direct te panikeren op zo'n middelen, nog nooit zo iets gruwelijks als LSD meegemaakt:p
wil het echter wel eens op een positieve manier ervaren... zeker door de positieve aftereffects, dit noem ik nu eens "goeie drugs"

Ik heb ooit eens heel amsterdam bij elkaar geschreeuwd, omdat ik doodsangsten en nog verder dan doodsangsten (bewusteloosheid dus) ervoer. Dat was absoluut niet grappig. Het is nu al bijna een jaar geleden, en ik mag daarvoor dus in therapie omdat ik daarvan een hele erge trauma heb opgelopen:roflol: Ik wou echt dat ik onder die trip mensen had vermoord ofzo. Dan kwam ik er mooi mee weg en waren mijn dromen werkelijkheid geworden:p:o

Onder LSD had ik meer last van "pijn" moeilijk te beschrijven maar ik voelde me alsof ik er prikkeldraad door mn lijf ging, samen met zo'n gruwelijke metaalsmaak

ja soms is het echt horror...

je wou mensen vermoorden?

Nou, ja. Ik haatte mensen in mijn trip, maar tijd ging zo langzaam en op ten duur bestond tijd niet meer. Ik kwam op hele donkere plekken en stond hele nare doodsangsten en deja vu gevoelens uit. Enige wat ik nog kon doen ik keihard op mijn vingers bijten. Ik was echt helemaal van de wereld..En dan nog te bedenken dat ik 11u lang in paniek was...

Nou, ja. Ik haatte mensen in mijn trip, maar tijd ging zo langzaam en op ten duur bestond tijd niet meer. Ik kwam op hele donkere plekken en stond hele nare doodsangsten en deja vu gevoelens uit. Enige wat ik nog kon doen ik keihard op mijn vingers bijten. Ik was echt helemaal van de wereld..En dan nog te bedenken dat ik 11u lang in paniek was...
ja tijd gaat enorm langzaam ja, en als je dan in zo'n bad trip zit:(

Terug
Naar boven