vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er vallen terug goede pillen te vinden. Oftewel die met mephedrone in, wat echt een goede flash geeft, ofwel een nieuwe lading die blijkbaar heel goed is. ( in belgie )
)

Hij vroeg achter pillen, niet achter snifsnif
Maar ja, gewoon snuiven zal waarschijnlijk wel beter zijn.
De mephedronepillen werden voor 3 of 4 euro stuk verkocht. En de nieuwe lading voor 5, bij eenzelfde contactpersoon. Hij zegt dat ze harder zijn, dus ik verwacht iets goed. 't is wel nen afripper kwa prijzen![]()
![]()

Ja, tuurlijk. Ik beweer ook niet andersom! Hij vroeg gewoon hoe het met de kwaliteit van de pillen was.![]()
Hoe komt het eigenlijk dat drugs zo populair zijn bij de bodybuilders?
Het is hier eerder regel dan uitzondering om drugs te gebruiken![]()

dat experiment van mn speed om dagelijks een beetje van te nemen is toch verkeerd afgelopen kon ni doseren dus was altijd half high of voelde totaal geen effect, en heb nu last van erge depressie en voel me futloos (hebbek nu ff opgelost met een lage dosis methylone maar das toch maar uitstel, morgen gaat weer leuk worden...
vraag me af waarom adderall niet zo'n effect veroorzaakt bij iemand met ADHD, kheb toch maar een afspraak met de psychiater gemaakt, kga probere dexedrine te krijgen inplaats van rilatine

dat experiment van mn speed om dagelijks een beetje van te nemen is toch verkeerd afgelopen kon ni doseren dus was altijd half high of voelde totaal geen effect, en heb nu last van erge depressie en voel me futloos (hebbek nu ff opgelost met een lage dosis methylone maar das toch maar uitstel, morgen gaat weer leuk worden...
vraag me af waarom adderall niet zo'n effect veroorzaakt bij iemand met ADHD, kheb toch maar een afspraak met de psychiater gemaakt, kga probere dexedrine te krijgen inplaats van rilatine
Je gebruikt de ene drugs om het probleem dat de andere drugs met zich mee brengt tegen te gaan. Tijd om er gewoon mee te stoppen lijkt me dan.