AndroidHealthClinic

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
hoe zit het met de kwaliteit van de pillen , zijn ze nog altijd slecht

Er vallen terug goede pillen te vinden. Oftewel die met mephedrone in, wat echt een goede flash geeft, ofwel een nieuwe lading die blijkbaar heel goed is. ( in belgie )

Er vallen terug goede pillen te vinden. Oftewel die met mephedrone in, wat echt een goede flash geeft, ofwel een nieuwe lading die blijkbaar heel goed is. ( in belgie )

kan je beter mephedrone vant bestellen, dat is tenminste zeker puur en je kan het ook snuiven wat er beter bij werkt (overigens raad ik mephedrone wel aan, het lijkt op een kruising van mdma en coke, ik zou zelf zeggen het beste van de 2 samen, alleen klote dat het zo snel uitwerkt... voelt eigenlijk wel raar ineens van een mdma like flash naar nuchter:p)

van die nieuwe lading nog niets gezien maar ben de laatste paar weken niet meer up to date gebleven met de pillen, ik hoop echt dat er eindelijk terug iets goed is want die parazietepillen van de laatste tijd:rolleyes:

Hij vroeg achter pillen, niet achter snifsnif :p
Maar ja, gewoon snuiven zal waarschijnlijk wel beter zijn.
De mephedronepillen werden voor 3 of 4 euro stuk verkocht. En de nieuwe lading voor 5, bij eenzelfde contactpersoon. Hij zegt dat ze harder zijn, dus ik verwacht iets goed. 't is wel nen afripper kwa prijzen :D :D

Hij vroeg achter pillen, niet achter snifsnif :p
Maar ja, gewoon snuiven zal waarschijnlijk wel beter zijn.
De mephedronepillen werden voor 3 of 4 euro stuk verkocht. En de nieuwe lading voor 5, bij eenzelfde contactpersoon. Hij zegt dat ze harder zijn, dus ik verwacht iets goed. 't is wel nen afripper kwa prijzen :D :D

dus stel dat een pilletje hetzelfde is als de lijntjes die wij legden, dan zit je toch een stuk pak duurder dan alsjet gewoon besteld:D

Ja, tuurlijk. Ik beweer ook niet andersom! Hij vroeg gewoon hoe het met de kwaliteit van de pillen was. :p

Hoe komt het eigenlijk dat drugs zo populair zijn bij de bodybuilders?
Het is hier eerder regel dan uitzondering om drugs te gebruiken :rolleyes:

Heeft helemaal niets met bodybuilders te maken. Er word minder gebruikt in bodybuilding/powerlifting, etc.. dan het gemiddelde hoor :)

in belgie is drugs toch een tijd heel populair geweest. Weet nog dat het van mijn 16 tot 25 een groot feest was. iedereen die ik kende, gebruikte :)

Elke dancing zat vol met gasten met klapperende kaken. sommige dancings hadden de portiers meer werk met mensen buitenvoeren dan vechtpartijen stoppen.

Weet nog goed hoe we zaterdagavond begonnen, en aan 1 stuk door tot zondagnacht doorgingen (volledig kapot en paranoia). Dan naar huis paar uur slapen en maandagmorgen naar school met een kop waar je zo het aantal geslikte pilletjes nog kon van aflezen.

Damn mooie tijden, maar toch blij ook dat ze voorbij zijn.

Moet echt roofbouw geweest zijn op het lichaam, cocktails van elke dope die we konden vinden in de dancings, + liters alcohol, en dan maar hopen dat het jouw beurt niet was om afgevoerd te worden in de dancing xD

Xtc is nu al meer dan 3 jaar geleden. Zou wel nog eens 1 keer graag zo doorgaan bij mij thuis met vrienden dat je nog met moeite kan praten of stappen, gewoon volledig de kaart af, dat je dan een paar uur nadien terug tot besef komt en ziet dat iedereen al naar huis is en dat je er niets van gemerkt hebt dat ze vertrokken zijn :D

Maar tzijn gewoon altijd dezelfde mensen dat er in posten :p

dat klein percentage van het aantal leden dat hier post.. het is trouwens perfect mogenlijk om het te combineren door bv minder vaak uppers te nemen (4 keer per jaar XTC etc..)

****ing hel, afgelopen zaterdag voor het laatst een goeie maaltijd gehad.
vanaf zaterdag middag tot maandag middag geleefd op xtc, speed en sos.
wat een feest :D

vanaf maandag een griep te pakken, dus heb een paar dagen alles onder lopen kotsen, ook niet kunnen eten dus :(

dat experiment van mn speed om dagelijks een beetje van te nemen is toch verkeerd afgelopen kon ni doseren dus was altijd half high of voelde totaal geen effect, en heb nu last van erge depressie en voel me futloos (hebbek nu ff opgelost met een lage dosis methylone maar das toch maar uitstel, morgen gaat weer leuk worden...

vraag me af waarom adderall niet zo'n effect veroorzaakt bij iemand met ADHD, kheb toch maar een afspraak met de psychiater gemaakt, kga probere dexedrine te krijgen inplaats van rilatine

Mooi om te zien dat XTC Nr.2 drug is!:D
Decibel Outdoor here I come! :p

dat experiment van mn speed om dagelijks een beetje van te nemen is toch verkeerd afgelopen kon ni doseren dus was altijd half high of voelde totaal geen effect, en heb nu last van erge depressie en voel me futloos (hebbek nu ff opgelost met een lage dosis methylone maar das toch maar uitstel, morgen gaat weer leuk worden...

vraag me af waarom adderall niet zo'n effect veroorzaakt bij iemand met ADHD, kheb toch maar een afspraak met de psychiater gemaakt, kga probere dexedrine te krijgen inplaats van rilatine

:roflol:

Ik gebruik de laatste jaren helemaal niets meer in de richting van drugs.
Heb het ermee gehad.

Je gebruikt de ene drugs om het probleem dat de andere drugs met zich mee brengt tegen te gaan. Tijd om er gewoon mee te stoppen lijkt me dan.

Je gebruikt de ene drugs om het probleem dat de andere drugs met zich mee brengt tegen te gaan. Tijd om er gewoon mee te stoppen lijkt me dan.

ja dat is normaal niet van mn gewoonte, maar er waren hier ook ff wat problemen thuis en die 2 dingen samen willek niet, morgen maar een dagsje uitgeput op de grond liggen:p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven