XXL Nutrition

Drugsenquete (1 bezoeker)

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

Wat ik me afvraag, bestaat er enige kans met die entheogenen dat je ego als gecompresseerde bol van eenheid voor altijd aan stukken is geslagen of toch permanente schade heeft op gelopen?

In deze moderne tijd wordt je geacht alsware in je eigen geisoleerde bovenkamer te blijven zitten zonder te mogen onderzoeken in hoeverre je diepste lagen van bewustzijn in verbinding staan met het externe, oftwel het collectieve. Je komt erachter hoe de software (hersenprocessen) de hardware (het anatomische lichaam) aanstuurt. En wie je ècht bent los van al het externe, zonder zelfs de aanblik van je eigen gezicht in de spiegel te herkennen als zijnde jezelf. De eerste keer dat je echt ''wakker'' bent en je ZELF ziet.

Een ieder moet zelf maar kijken of hij of zij dit soort ondervindingen als een verworven losgemaakte vrijheid ervaart, of als een vervreemding.

Eenmaal voorbij de deuren van de diepere velden, voelt na herstructurering al het externe en interne een stuk fijnbesnaarder aan, in hoeverre je deze fijngevoelige ontvankelijkheid kunt dragen binnen deze ordelijke wereld met haar geprogrammeerde mens identiteiten is verschillend per individu.

Het gebeurt meestal niet na 1 trip, maar als het vertrouwen er is en je echt dieper gaat dan zullen heel wat levensbeschouwingen, gewoontes, woorden, of visuele waarnemingen pas echt worden begrepen.
 
Haha, sint-janskruid, dat is echt hét kruid!! Dat kruid laat je serotonine-levels echt op natuurlijke wijze de pan uitswingen. De beste periode uit m'n leven (tot nog toe) heb ik dan ook aan dat kruid te danken. Vanaf het moment dat ik van die Ad's vanaf ben neem ik dan ook alleen nog maar Sintjanskruid..

Ik raad ook iedereen aan om dat wonderkruid te nemen. Het verhoogt trouwens ook de afgifte van het groeihormoon.

Om je hersenen terug gevoelig te maken voor mdma heb je echter wel een monsterdosis nodig, zit aan 40 pillen sintjanskruid per dag:o. Maar dat is ook maar voor 2 weken, en naart schijnt kan ik mij dan terug aan zo'n ervaring verwachten als de eerste keren.
 
Om je hersenen terug gevoelig te maken voor mdma heb je echter wel een monsterdosis nodig, zit aan 40 pillen sintjanskruid per dag:o. Maar dat is ook maar voor 2 weken, en naart schijnt kan ik mij dan terug aan zo'n ervaring verwachten als de eerste keren.

:roflol:, zijn het deze van het kruidvat of van een apotheek? Je neemt ze dan verspreid over de dag ofzo? Als ik er 15 nam van deze werd ik er echt enorm raar van, precies wat high, en werden m'n pupillen erg klein. Je wordt er ook wat slaperig van. Als je er 4 neemt voor een training word je training er ook stukken relaxter en leuker door..
Denk wel dat 2 weken niet voldoende zal zijn, want normaalgezien begin je maar na 2 weken de gunstige "euforische" effecten te voelen.., maar misschien dat die monsterdosis het proces wel wat zal vervluggen. :p
 
:roflol:, zijn het deze van het kruidvat of van een apotheek? Je neemt ze dan verspreid over de dag ofzo? Als ik er 15 nam van deze werd ik er echt enorm raar van, precies wat high, en werden m'n pupillen erg klein. Je wordt er ook wat slaperig van. Als je er 4 neemt voor een training word je training er ook stukken relaxter en leuker door..
Denk wel dat 2 weken niet voldoende zal zijn, want normaalgezien begin je maar na 2 weken de gunstige "euforische" effecten te voelen.., maar misschien dat die monsterdosis het precies wel zal vervluggen. :p

Het experiment is al volgt
Neem 2 weken 6000 mg sintjanskruid, stop 10 dagen, neem een dosis mdma waar je niets van zal voelen, wacht een week en neem dan MDMA wat zelfs nog intenser gaat zijn dan de eerste keren dat je het nam! Is al voor veel members succesvol geweest.

High word ik er niet van, eerder depri, maar het is maar voor 2 weken dus niet zo'n probleem. Iets voelen van het sint janskruid is ook de bedoeling niet, gwn je hersenen terug gevoelig maken voor MDMA om zo de magie terug te krijgen. Opt ander forum was er een member die 2 weken na het experiment depri was maar bij mij is dat blijkbaar al tijdens die sint janskruid kuur.
Ik neem die van het kruidvat, smorgens 20 pillen en savonds ook 20.
 
Brute kuur, nu nog trainen.
 
nee nog nooit.
 
GBL doet ratten langer leven!!

"At the end of 2 years (old age, for rats), the survival of male rats was 48% for the control group, 54% for the intermediate-dose group and 64% for the high-dose group. That’s right, the GBL-treated male rats lived longer! This was attributed to a decreased incidence of mononuclear leukemia. In the female rats receiving double the dose of the male rats, the survival was not significantly different between the three groups: 56%, 54% and 54% respectively. However, the body weight of the GBL-dosed females was 10-20% lower than that of the controls."

"The predominance of strong positive effects over weak adverse effects at such high dosages establishes that GBL is fundamentally safe and potentially beneficial."

http://www.ceri.com/q_v7n4q1.htm


Reden te meer om GBL met respect te behandelen en 2 dagen per week niets te nemen! Is echt een superdrug als je het juist gebruikt. Verslaving lijkt wel ver uit zicht als je het dagelijks neemt maar laat je niet vangen en neem breaks, genoeg mensen die onverwachts verslaafd worden! Behandel het met respect en profiteer heel je leven van de voordelen!


By the way begin ik euforisch te worden van dat sint janskruid experiment, dat depri side effect is weg :cool:!!!!
 
Laatst bewerkt:
iedereen aan de drugs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vroeger wel eens een jointje geprobeert maar het doet me niets:o. Vond het vroeger heerlijk ruiken, tegenwoordig vind ik het stinken omdat je bijna niets anders meer ruikt. Soms het idee dat normale sigs niet meer bestaan:D
 
OK, zeg eens , wat heb je op nu:rolleyes:

Ik was nuchter jammer genoeg:( en buiten liepen ze dan nog voorbij mijn deur "pille pakke pille pakke hup hup hup" :roflol:. Bende flashers hier.

Maar trainen gaat ff voor:cool:.
 
Edit
 
Laatst bewerkt:
In deze moderne tijd wordt je geacht alsware in je eigen geisoleerde bovenkamer te blijven zitten zonder te mogen onderzoeken in hoeverre je diepste lagen van bewustzijn in verbinding staan met het externe, oftwel het collectieve. Je komt erachter hoe de software (hersenprocessen) de hardware (het anatomische lichaam) aanstuurt. En wie je ècht bent los van al het externe, zonder zelfs de aanblik van je eigen gezicht in de spiegel te herkennen als zijnde jezelf. De eerste keer dat je echt ''wakker'' bent en je ZELF ziet.

Een ieder moet zelf maar kijken of hij of zij dit soort ondervindingen als een verworven losgemaakte vrijheid ervaart, of als een vervreemding.

Eenmaal voorbij de deuren van de diepere velden, voelt na herstructurering al het externe en interne een stuk fijnbesnaarder aan, in hoeverre je deze fijngevoelige ontvankelijkheid kunt dragen binnen deze ordelijke wereld met haar geprogrammeerde mens identiteiten is verschillend per individu.

Het gebeurt meestal niet na 1 trip, maar als het vertrouwen er is en je echt dieper gaat dan zullen heel wat levensbeschouwingen, gewoontes, woorden, of visuele waarnemingen pas echt worden begrepen.

Tsja, nog zo'n believer van een fake reality. Hoezo "in contact komen met diepere lagen van je bewustzijn"? Je waarneming word gewoon beinvloed, niets meer, niets minder. Een andere kijk op dezelfde werkelijkheid, maar absoluut niet meer "waar". Een product van je geest onder invloed van een drug, maar zeker geen "ontdekking" van wat al was maar diep verstopt lag.

Met deze valse beloften van zelfontdekking laten velen zich nog steeds meeslepen in de afgrond van een surrealistische werkelijkheid
Niets mis met recreatief gebruik, maar om er deze waarden aan toe te kennen is absurd. Ik ken nog niemand die lult als Marky maar een beter leven heeft dan ons stervelingen die die "ontdekking van het diepere zelf" nog niet hebben "mogen" ervaren.

Rot op zeg.... oplichter.
 
Al die rotzooi allemaal :P

heb nog nooit wat gebruikt, en hou t daar lekker bij
 
zei ik ook op die leeftijd

Hehe, ik had altijd al gezegd dat ik wel eens drugs wou gebruiken, maar was er nooit van gekomen tot mn 19de verjaardag:D
 
Tsja, nog zo'n believer van een fake reality. Hoezo "in contact komen met diepere lagen van je bewustzijn"? Je waarneming word gewoon beinvloed, niets meer, niets minder. Een andere kijk op dezelfde werkelijkheid, maar absoluut niet meer "waar". Een product van je geest onder invloed van een drug, maar zeker geen "ontdekking" van wat al was maar diep verstopt lag.

Met deze valse beloften van zelfontdekking laten velen zich nog steeds meeslepen in de afgrond van een surrealistische werkelijkheid
Niets mis met recreatief gebruik, maar om er deze waarden aan toe te kennen is absurd. Ik ken nog niemand die lult als Marky maar een beter leven heeft dan ons stervelingen die die "ontdekking van het diepere zelf" nog niet hebben "mogen" ervaren.

Rot op zeg.... oplichter.


:roflol:
 
Back
Naar boven