AndroidHealthClinic

Drugsenquete

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

Alle tryptamines, Psilocybine, DMT derivaten, 2C'tjes etc doen het altijd goed bij mij, als eveneens mescaline en LSD. M'n geboortes heb ik er al op gehad dus mocht ik nog eens richting de galaxy van identiteitsverlies worden geworpen, dan weet ik hoe te ademen voor echte overgave. Dat zijn de echte velden van entheogene inwijding. Inzichten, visuals en vervormingen zijn leuk, maar transpersoonlijke verlichting rust op een dieper niveau van metafysische overstijging.

Allemaal een doseringskwestie, 30 gram verse paddestoelen is een drempelwaarde vanuit die optiek bekeken. Geld ook voor de rest v/d entheogene psychoactieven. Op regelmatige basis doe je zoiets niet, maar daar is het motief ook niet naar.

Vertel eens wat over je DMT ervaring?
 
Als een raket door een tunnel of ring een donker universum in worden geschoten met een kaleidescope spel van oneindige diepte en kleuren zo fel dat je ze niet kunt voorstellen totdat je er 'zelf' in zit. Geen lichamelijkheid of wetenschap van deze wereld, je 'slaapt' alsware, je voelt ook krachtige REM movements soms. Groter en groter en naarmate de ruimte opzwelt, des te kleiner wordt je waarnemingscursor.

Eerste keer ooit was ik er echt door overdonderd, tegenwoordig zie ik het als een kortwerkend maar zeer heftig entheogeen.
 
Als een raket door een tunnel of ring een donker universum in worden geschoten met een kaleidescope spel van oneindige diepte en kleuren zo fel dat je ze niet kunt voorstellen totdat je er 'zelf' in zit. Geen lichamelijkheid of wetenschap van deze wereld, je 'slaapt' alsware, je voelt ook krachtige REM movements soms. Groter en groter en naarmate de ruimte opzwelt, des te kleiner wordt je waarnemingscursor.

Eerste keer ooit was ik er echt door overdonderd, tegenwoordig zie ik het als een kortwerkend maar zeer heftig entheogeen.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd! :thumbup:
In welke dosissen gebruik jij DMT?

De totale verbijstering die je ervan krijgt lijkt me super. :D
 
70 tot 100 miligram.
 
Ik heb veel intresse in DMT, is de kans op een bad trip eigenlijk groot in zo'n grote dosissen, als mn ego wegvalt panikeer ik mss minder snel?

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Heb juist AMT besteld :D.
 
Ik heb veel intresse in DMT, is de kans op een bad trip eigenlijk groot in zo'n grote dosissen, als mn ego wegvalt panikeer ik mss minder snel?

Inderdaad, doorbreken op DMT is letterlijk geen paniek omdat de gehele zelf controle macht is verdampt. Een dik shot terwijl je bij bewustzijn blijft is echter moelijker, dan verzwakt of vervaagd de connectie met het ego slechts gedeeltelijk.

[/COLOR]Heb juist AMT besteld :D.[/QUOTE]

Als je op LSD niet geheel content bent geweest moet je ook voorzichtig zijn met AMT.
 
Je bedoelt 5-MEO-DMT, ik had het over N,N-DMT, actieve dosis voor die eerste ligt inderdaad stukken lager.
 
Je bedoelt 5-MEO-DMT, ik had het over N,N-DMT, actieve dosis voor die eerste ligt inderdaad stukken lager.

Ja ik heb me hier eerlijk gezegd ook nog niet genoeg over ingelezen...
 
Inderdaad, doorbreken op DMT is letterlijk geen paniek omdat de gehele zelf controle macht is verdampt. Een dik shot terwijl je bij bewustzijn blijft is echter moelijker, dan verzwakt of vervaagd de connectie met het ego slechts gedeeltelijk.

[/COLOR]Heb juist AMT besteld :D.

Als je op LSD niet geheel content bent geweest moet je ook voorzichtig zijn met AMT.[/QUOTE]

Ok thx:)
 
Wat ik me afvraag, bestaat er enige kans met die entheogenen dat je ego als gecompresseerde bol van eenheid voor altijd aan stukken is geslagen of toch permanente schade heeft op gelopen?
Ik heb eerlijk gezegd geen zin in constante schizofrene stoornissen waarbij ik geen vat meer op mezelf heb wanneer ik terug het "normale" leven in stap.
 
Wat ik me afvraag, bestaat er enige kans met die entheogenen dat je ego als gecompresseerde bol van eenheid voor altijd aan stukken is geslagen of toch permanente schade heeft op gelopen?
Ik heb eerlijk gezegd geen zin in constante schizofrene stoornissen waarbij ik geen vat meer op mezelf heb wanneer ik terug het "normale" leven in stap.

??? Mensen hebben echt maffe ideeën over trippen. Van middelen als alcohol, wiet of MDMA kun je mijn inziens net zo verknipt worden hoor... Terug in het "normale" leven zul je niet aan mij merken dat ik ook maar ooit 1 trip heb gehad, althans: Ik doe niet absurder dan ervoor. :D
 
Ik ben zo blij dat ik geen harddrugs meer gebruik, als ik dit topic lees herken ik mijn oude ik echt terug...
 
WTF, waar heb je het over? Neem aan dat je doelt op Martini Bianco, wat zou daar verkeerd aan zijn dan? Zoete Vermouth en andere Vermouthsoorten zijn een mengsel van kruiden en planten met als 1 van de belangrijkere ingredienten absinthkruid. Die absinth is echter lang niet zo sterk aanwezig als bij de echte Absinthdrank.

Prefereer zelf de droge Vermouth (Noilly Prat) om een echte Martinicocktail te bouwen in combi met een topgin maar zie niet in waar de schadelijkheid vandaan moet komen buiten de alcohol als je er teveel van consumeert.

Idd, hmm, ik had namelijk altijd gehoord dat Martini (Bianco en andere soorten) de slechtste alcoholische drank is voor de lever, omdat deze, meer nog dan andere dranken, de lever het meest beschadigt of kan beschadigen. Die natuurexpert had ook gezegd dat martini gemaakt wordt van alle afvalstoffen en zo, en daardoor niet zo zuiver en gezond is als andere dranken..

Misschien is het dan toch beter om gewone Vermouth te kopen, en niet van het merk Martini?

Jij bent overdreven paranoia man

:roflol:, misschien wel, ik wil gewoon eens weten hoe het met m'n lever gesteld is na al die jaren ieder weekend alcohol gebruik, en ook die xtc enz.. van een paar jaar geleden.:p
 
Wat ik me afvraag, bestaat er enige kans met die entheogenen dat je ego als gecompresseerde bol van eenheid voor altijd aan stukken is geslagen of toch permanente schade heeft op gelopen?
Ik heb eerlijk gezegd geen zin in constante schizofrene stoornissen waarbij ik geen vat meer op mezelf heb wanneer ik terug het "normale" leven in stap.

Dat zal wel meevallen, waarschijnlijk heel je meer dan dat je kapot maakt.
 
Jaja ik heb wel al wat ervaring met lichte porties LSD, maar DMT lijkt me wel zeer heftig voor je psychische gesteldheid als ik de verhalen zo lees.
 
Jaja ik heb wel al wat ervaring met lichte porties LSD, maar DMT lijkt me wel zeer heftig voor je psychische gesteldheid als ik de verhalen zo lees.

Ja, maar echt zwaar bad gaan lukt je niet tijdens een trip van maximaal 20 minuten. Als je van jezelf weet dat je een instabiel persoon bent zou je er gewoon beter vanaf blijven, maar dat is met alle drugs het geval.
 
Idd, hmm, ik had namelijk altijd gehoord dat Martini (Bianco en andere soorten) de slechtste alcoholische drank is voor de lever, omdat deze, meer nog dan andere dranken, de lever het meest beschadigt of kan beschadigen. Die natuurexpert had ook gezegd dat martini gemaakt wordt van alle afvalstoffen en zo, en daardoor niet zo zuiver en gezond is als andere dranken..

Misschien is het dan toch beter om gewone Vermouth te kopen, en niet van het merk Martini?



:roflol:, misschien wel, ik wil gewoon eens weten hoe het met m'n lever gesteld is na al die jaren ieder weekend alcohol gebruik, en ook die xtc enz.. van een paar jaar geleden.:p

Je moet je geen zorgen maken, van wekelijks iets te gebruiken ga je geen permanente schade hebben.

Ik ben nu bezig met een kuur van sintjanskruid om mn tolerantie voor MDMA terug naar beneden te halen, en eventueel bad trips terug te vermijden (als ik ook nog mdma vind tenminste..)
 
Laatst bewerkt:
Je moet je geen zorgen maken, van wekelijks iets te gebruiken ga je geen permanente schade hebben.

Ik ben nu bezig met een kuur van sintjanskruid om mn tolerantie voor MDMA terug naar beneden te halen, en eventueel bad trips terug te vermijden (als ik ook nog mdma vind tenminste..)

Haha, sint-janskruid, dat is echt hét kruid!! Dat kruid laat je serotonine-levels echt op natuurlijke wijze de pan uitswingen. De beste periode uit m'n leven (tot nog toe) heb ik dan ook aan dat kruid te danken. Vanaf het moment dat ik van die Ad's vanaf ben neem ik dan ook alleen nog maar Sintjanskruid..

Ik raad ook iedereen aan om dat wonderkruid te nemen. Het verhoogt trouwens ook de afgifte van het groeihormoon.
 
Back
Naar boven