MuscleMeat

..... drukt zwaar op je axis !

ik dacht altijd dat er iemand op mn ballen ging zitten bij het drukken op de axis :D

haha nou ik merk het wel hoor je ballen zijn weer wat klein en zonder nakuur val ik sneller af

Volledig akkoord met Chemical, dikwijls is het probleem dat het tussen je 2 oren zit die "onderdrukking" en men meer middelen dan nodig gaat gebruiken in een nakuur.
Wat op termijn niet alleen gaat averechts werken,maar ook meer geld kost als nodig.

Elmo zei:
Op zich kan ik me wel vinden in je opvatting over Winstrol.
Maar de vraag die ik me stel:

waarom zo moeilijk doen over een nakuurtje van 20 Euro?

Baat het niet, schaadt het niet.

Heroine kost ook maar 20 Euro per gram, dus waarom zou je dat niet nemen iedere dag?

Baat het niet Elmo, dan schaadt het niet.

Wat is dit nu voor rare post. Doe eens een kuurtje met deca only aan 400-600 mg per week voor 8-10 weken en de meesten merken vanzelf wel wat onderdrukking (lees platleggen) van endogene testosteron betekend. Can you say deca d*ck?
En gaan we nu ook al het nakuren tegenspreken? :rolleyes:

Big_T zei:
Wat is dit nu voor rare post. Doe eens een kuurtje met deca only aan 400-600 mg per week voor 8-10 weken en de meesten merken vanzelf wel wat onderdrukking (lees platleggen) van endogene testosteron betekend. Can you say deca d*ck?
En gaan we nu ook al het nakuren tegenspreken? :rolleyes:

Wijze woorden!

Poosje terug woedde er eenzelfde discussie over het belang van nakuren na een zware kuur zoals bijv 400-600mg deca en 500-800 mg test p/week..
Ik maakte toen de opmerking dat je wel erg 'dom' bezig bent als je dan geen nakuur neemt... misschien niet de meest tactische zet van me, want gelijk een hoop weerstand van hier tot tokio.

Bleek dat sommigen van mening zijn dat je maar beter niet te snel moet grijpen na een nakuur aangezien je lichaam dan zelf niet de kans krijgt om het op eigen kracht te doen. En dat je dan voortaan altijd afhankelijk bent van een nakuur vanwege gewenning, waar ik toch grote vraagtekens bij plaats! Kijk dat je deze mening erop nahoudt bij lichte kuren kan ik bij inkomen.. maar bij de zwaardere kuren is een goede nakuur toch net zo belangrijk als de kuur zelf!

Goede vergelijking Saartje! Misschien die Sustanon volgende keer niet meer in je hersenen injecteren? :D

SAHR zei:
Heroine kost ook maar 20 Euro per gram, dus waarom zou je dat niet nemen iedere dag?

Baat het niet Elmo, dan schaadt het niet.

Terug
Naar boven