Fitness Seller

Duivels log naar 95kg

DualDevil

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m91
Massa
85kg
Hey krachtpatsers en toekomstig krachtpatsers,

Ik ga toch ook hier mijn log bijhouden, hoop dit consequent en met een leuk stijgende lijn te kunnen doen. Ik heb nu iets meer dan 1 jaar getraint met een flinke vooruitgang in massa. Ik weeg nu 86 kg en wil stijgen naar 95kg voor het einde van het jaar, en hopelijk zelfs daar overheen. Qua voeding probeer ik eigenlijk nog zo veel mogelijk zo gezond mogelijk binnen te krijgen. Een compleet voedingsschema waar ik me exact aan hou is nu nog niet wat ik wil. Dat het veel verschil zou geven erken ik, maar dat is toekomstig een verandering, voorlopig wil ik zo, en met eiwitten dextrose en in de toekomst creatine mijn vooruitgang boeken.

Mijn stats voordat ik rippetoe deed zo'n 4 maanden geleden:

BP: max 8x60kg opbouwend van gewicht
Squat: 5x50
Deadlift deed ik helemaal niet :o
Overhead 42,5x5
BOR deed ik ook niet.

Mijn stats van de afgelopen trainingen
BP: 3x5x67,5 ( heb deze net verlaagd om opnieuw op te bouwen, zeer veel moeite te verhogen op de BP )
Squat 3x5x70kg ging lekker, voelde goed
Deadlift 1x5x 60 - 80 - 90 - 100 - 110 ging ook goed.
Overheadpress 3x5x 50, voelde zwaar maar ging oké.
BOR 3x5x55kg, voelt alsof deze verhoogd kan worden.

Ik ga morgenochtend weer trainen. word squat overheadpress en BOR, squat +2,5 ( omdat de vorm nog iets wennen is geen +5kg ) OH + 2,5 en BOR +2,5kg. En nu hopen dat dit me extra drive geeft en de kracht om toch eindelijk die vooruitgang die ik in mn lichaam zie in gewicht eruit te persen.

Nu eerst wat eten, tot morgenochtend!

Laatst bewerkt:
succes met je log en je trainingen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Squat: 3x5x72,5 (PR)
waarin de laatste rep met een miniem tikje hulp was, meer voor de veiligheid
Overheadpress: 1x5x52,5 2x8x40
Shouder voelde na nog 1x 52,5 niet goed, met 40 2x8 afgemaakt, dat was wel oke.
BOR: 3x5x60 (PR)
laatste 2 reps waren niet super maar toch niet ontevreden

De squat ben ik tevreden over, de BOR ging ook vrij goed alleen schouders was niet echt een lekkere training zo. Nu aan de studie :(

vandaag:
Deadlift 1x5x 100kg iets pijnlijk, weet niet precies wat ga ik even in de gaten houden.
Squat 3x5x 60kg wilde mn vorm aanpakken, ging logischerwijs soepel.
Bp 3x5x70kg ging goed maar verhogen zit er niet in ben ik bang volgende keer.

Al met al een redelijke training, redelijk vlot achter elkaar kunnen doen. Alleen de deadlift was wat pijnlijk, had het idee dat mn vorm goed was, dus is opzich opmerkelijk.

hou je je rug mischn niet goed recht bij je deadlift ?

voor mn gevoel hou ik mn rug recht, het gaat ook eigenlijk helemaal niet zo zwaar. Zeker de 80kg daar sta ik vrij soepel gewoon 5x mee op als warmup, maar feit blijft dat hoe zwaarder het gewicht hoe meer ik voel. De instructrice heeft er dusdanig weinig verstand van dat het aan haar vragen vrij zinloos is, maar ik laat hem eerdaags wel door iemand die er verstand van heeft beoordelen.

Ik merk dat mijn voeding beperkend is op het moment, zou iets hoger in de Kcal moeten zitten maar een compleet voedingsschema wil ik nog niet aan. Probeer er nu elke dag 2 extra borden rijst doorheen te krijgen, we gaan het zien.

Na nog wat filmpjes bekeken te hebben denk ik dat ik mn heupen te laag laat zakken. Volgende keer ga ik het proberen te fixen met hulp van een kenner iig, want ik voel me er niet zo goed bij zoals ik het nu doe. Gewicht gaat oke, gaat omhoog, maar pijn is geen goed teken.

Ik heb net weer getraint, en god wat was het verschrikkelijk zwaar na een week van weinig slaap en niet zo goed eten en tentamenstress :P .

Gewichten en herhalingen:
Squat: 12x20kg 8x40 5x60 3x5x65kg
LegPress ( kon maar weinig doen met mn squat, wilde nog iets meer verzuring in mn benen ) 8x80kg 8x100 kg 8x 130kg 8x 150 kg op mn tandvlees
OHpress: 10x 20 kg 8x30kg 5x40kg 3x5x50kg
BOR: 5x40kg 5x50kg 3x5x57kg

ik ben kapot maar mn shirt en broek zitten toch steeds een beetje strakker.

gelukkig dat je shirt en broek toch steeds een beetje strakker zitten haha!

ontopic...doorbeuken duivel!

Thx, ik ga eten :D

ik heb gecheat vandaag, en ben te vroeg een deel van mn training gaan doen. Ik heb mn borst flink overbelast om te proberen toch groei op gang te brengen en mn training ging zeker boven verwachting goed, heeft niets met rippetoe te maken maar afwisseling is ook wel lekker.

Ik heb gedeadlift en mn borst een duw omhoog proberen te geven, simpel en vrij kort gehouden.
een keer 80 met extra tegendruk ( stack is niet groter )
Pec Deck opgewarmt: 10x30kg 8x55kg 5x 80 kg
Bankdrukken: 10x20kg 8x 40 kg 5x 60 kg 4x 80 kg (PR) 2x 85(PR!) ( 3, maar 1 met spotter, hij begreep mn intentie niet zo, ik hou niet van echte hulp om mn rep af te maken )
incline bench: 10x 40 kg 8x 50 kg 8x 60kg 5x 70 kg ( pr, maar doe ik niet zo vaak )
Deadlift 5x 60 kg 5x80 kg 5x 100kg 5x 115 kg (PR)

PR op bench, en op deadlift, en dat zonder extra dag rust. Ik was enorm volgeladen na een verdoet tentamen, ik moest en zou al mn kracht eruit gooien, en dat is goed gelukt. de deadlift gaat nog gemakkelijk wekelijks omhoog echt, voelt top en hij is nu beoordeelt en toch goed bevonden, puur de spieren wat direct na zwaar deadliften nog wat nahikt, het ging vandaag erg goed en ik ben goed geholpen in de gym.

Ik voel me sterk!:D

Na tentamen gaan trainen vandaag, en ik vond het niet slecht gaan.

BP 3x5x72 kg
DL 1x5x120kg (PR) maar volgende training ga ik niet verhogen, snelheid omhoog krijgen eerst.
SQ 2x5x60kg en was toen zo kapot dat ik maar ben gaan legpressen.

Enerzijds goed gepresteerd op zowel BP als DL maar de SQ is gewoon alweer he-le-maal niets. Word nooit wat met me zo op die squat, en als je mn bovenbenen ziet groeien denk je wauw dat moet toch al wel wat sterker zijn dan de originele sprietjes, maar nee.

Wat zouden mensen ervan zeggen als ik het idee opgooi om een tijdje te gaan frontsquatten, want die squat wil gewoon niet vooruit. Blijf het gewoon superzwaar vinden om te verhogen, 60kg, 70 max en dan ga ik week in week uit even kapot :(

Gewoon 5x5 op die squat.

dat is ook wel een idee, even gewicht terugschroeven en 5x5 gaan doen, maar dan ben ik wel 3x per week 5x5 aan het squatten. Weet niet zeker of ik dat qua herstel helemaal trek in mn benen.

Terug
Naar boven