DualDevil
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
Hey krachtpatsers en toekomstig krachtpatsers,
Ik ga toch ook hier mijn log bijhouden, hoop dit consequent en met een leuk stijgende lijn te kunnen doen. Ik heb nu iets meer dan 1 jaar getraint met een flinke vooruitgang in massa. Ik weeg nu 86 kg en wil stijgen naar 95kg voor het einde van het jaar, en hopelijk zelfs daar overheen. Qua voeding probeer ik eigenlijk nog zo veel mogelijk zo gezond mogelijk binnen te krijgen. Een compleet voedingsschema waar ik me exact aan hou is nu nog niet wat ik wil. Dat het veel verschil zou geven erken ik, maar dat is toekomstig een verandering, voorlopig wil ik zo, en met eiwitten dextrose en in de toekomst creatine mijn vooruitgang boeken.
Mijn stats voordat ik rippetoe deed zo'n 4 maanden geleden:
BP: max 8x60kg opbouwend van gewicht
Squat: 5x50
Deadlift deed ik helemaal niet
Overhead 42,5x5
BOR deed ik ook niet.
Mijn stats van de afgelopen trainingen
BP: 3x5x67,5 ( heb deze net verlaagd om opnieuw op te bouwen, zeer veel moeite te verhogen op de BP )
Squat 3x5x70kg ging lekker, voelde goed
Deadlift 1x5x 60 - 80 - 90 - 100 - 110 ging ook goed.
Overheadpress 3x5x 50, voelde zwaar maar ging oké.
BOR 3x5x55kg, voelt alsof deze verhoogd kan worden.
Ik ga morgenochtend weer trainen. word squat overheadpress en BOR, squat +2,5 ( omdat de vorm nog iets wennen is geen +5kg ) OH + 2,5 en BOR +2,5kg. En nu hopen dat dit me extra drive geeft en de kracht om toch eindelijk die vooruitgang die ik in mn lichaam zie in gewicht eruit te persen.
Nu eerst wat eten, tot morgenochtend!
Ik ga toch ook hier mijn log bijhouden, hoop dit consequent en met een leuk stijgende lijn te kunnen doen. Ik heb nu iets meer dan 1 jaar getraint met een flinke vooruitgang in massa. Ik weeg nu 86 kg en wil stijgen naar 95kg voor het einde van het jaar, en hopelijk zelfs daar overheen. Qua voeding probeer ik eigenlijk nog zo veel mogelijk zo gezond mogelijk binnen te krijgen. Een compleet voedingsschema waar ik me exact aan hou is nu nog niet wat ik wil. Dat het veel verschil zou geven erken ik, maar dat is toekomstig een verandering, voorlopig wil ik zo, en met eiwitten dextrose en in de toekomst creatine mijn vooruitgang boeken.
Mijn stats voordat ik rippetoe deed zo'n 4 maanden geleden:
BP: max 8x60kg opbouwend van gewicht
Squat: 5x50
Deadlift deed ik helemaal niet

Overhead 42,5x5
BOR deed ik ook niet.
Mijn stats van de afgelopen trainingen
BP: 3x5x67,5 ( heb deze net verlaagd om opnieuw op te bouwen, zeer veel moeite te verhogen op de BP )
Squat 3x5x70kg ging lekker, voelde goed
Deadlift 1x5x 60 - 80 - 90 - 100 - 110 ging ook goed.
Overheadpress 3x5x 50, voelde zwaar maar ging oké.
BOR 3x5x55kg, voelt alsof deze verhoogd kan worden.
Ik ga morgenochtend weer trainen. word squat overheadpress en BOR, squat +2,5 ( omdat de vorm nog iets wennen is geen +5kg ) OH + 2,5 en BOR +2,5kg. En nu hopen dat dit me extra drive geeft en de kracht om toch eindelijk die vooruitgang die ik in mn lichaam zie in gewicht eruit te persen.
Nu eerst wat eten, tot morgenochtend!
Laatst bewerkt:

.