Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraag me af hoe ji gaat zwaaien met 40 kilo dumbbells

Waarom? Kickbacks met 40 kilo zijn toch ook geen probleem?![]()

Snap niet wat er zo moeilijk aan is. Gewoon een kwestie van oefenen.
Heb er zelfs met 56kg DB's geen moeite mee. Je deadlift ze tot op je knieën en gaat zitten op het puntje van je bench. Terwijl je jezelf naar achter laat vallen, breng je je benen ook omhoog waardoor de DB's als het ware in positie vallen en hopla, je kan geen pressen.
Wat ik in ieder geval niet zou doen is ze nu al laten aangeven. Dan word je veel te afhankelijk van anderen en dan wordt het met zwaardere gewichten helemaal een probleem. Gewoon blijven oefenen ermee en dan moet het wel lukken.
Thanks, jouw ass is ook mighty fine [Link niet meer beschikbaar]

builderB zei:en?
heeft iemand ze ondertussen al laten aangeven? of is dat niet cool genoeg?

als zo een ecte ze aanmoet geven valt die voorover over je heen (ja dat is gebeurd)

Omdat aangeven gay is. Wat heb je daar nu aan?
Leer gewoon om ze zelf op te gooien, dan hoef je niemand lastig te vallen.
Wat je daar aan hebt? Dat je zonder problemen zwaar kan gaan en alles kan geven. Dat niet doen of jezelf blesseren omdat je hopeloos die dingen op probeert te gooien, dat is gay.
Ik kan me genoeg situaties voorstellen waarin je niet even iemand op hulp kan roepen. Als je op rustige uurtjes traint in een praktisch uitgestorven gym (zoals ik vaak) dan is het wel handig als je jezelf kan redden. In zo'n situatie kun je er tenminste ook mee gooien, mocht dat echt nodig zijn.
op de momenten dat ik ga ben ik 75% van de keren alleen.