XXL Nutrition

Dumbells opgooien = k*t

:haha::haha::haha::haha:

weet ji uberhaupt wel wat een curl is, denk daar maar is goed over na voordat je onzin uitkraampt, een curl is je pols naar binnen en doet dat maar is bij een incline dumbbell press en wat het effect ervan is :haha::haha::haha:

Weet jij wel wat het woordje curl inhoudt? :rolleyes:

weet ji uberhaupt wel wat een curl is, denk daar maar is goed over na voordat je onzin uitkraampt, een curl is je pols naar binnen en doet dat maar is bij een incline dumbbell press en wat het effect ervan is :haha::haha::haha:

Een curl is toch niet altijd met de polsen naar binnen je hebt bijv ook seated hammer curls.

• Topic Starter Topic Starter
Maar hoe heb je het dan altijd met dumbbells gedaan of gewoon met stang?

Edit: Zou willen dat de dumbbells hoger gingen dan 32 kg :(

hoe? ja..gewoon..ik zeg toch, ik zit het verst van mn refeeddag af.
Oftewel, als er een dag is dat ik echt zero energy heb is het vandaag wel :P
Op en kort na mn refeeddagen heb ik geen probleem met die zware pietjes

Ahh oke mja die refeed snapte ik geen hol van, maar duidelijk :)
hebben we weer wat geleerd:cool:

Binnenkort toch eens een ban voor jou aanvragen.

Haha wat een brutaal topic.

Gewoon oefenen, als je het een beetje onder de knie hebt, is het echt zo lastig niet meer. Ik heb pas een beetje problemen boven de 50kg per dumbbell, daaronder is het simpel. Gewoon op je knieen zetten, lekkere swing er aan geven , en dan heb je ze zo in positie.

Terug
Naar boven