AndroidHealthClinic

Dunne armen voeding

Bezoekers in dit topic

Starter A

Novice
Lid geworden
15 apr 2020
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
80kg
Hallo!

Volledig nieuw en geen ervaring!
ik heb een redelijk geluk met mijn lichaam dat ik zonder op iets te letten niet makkelijk dik ben. Ik ben ongeveer 182cm groot en heb goede gespierde benen. Wat ik jammer genoeg ook heb zijn weinig gespierde en dunne schouders en vooral armen. Hier ben ik dus werk van beginnen maken door om de twee dagen mijn armen (biceps & triceps) te trainen door telkens 3 a 4 sets te doen met maximaal haalbaar gewicht (wil ik het zien of is het zo maar ik zie reeds verandering)

naar voeding toe ben ik nu wel verstandiger gaan eten (ipv alles wat ik goesting had dat zeer ongezond was) let ik nu op gezonde voeding, kippewit, avocado's, Noten,... en ik ben spontaan buikvet aan het verliezen en dat is wel heel tof. Naar verandering toe en hier mag nog wel een beetje af (niet super veel).

mijn vraag is nu wat ik beste kan doen voor mijn armen en schouders te laten “verzwaren” zonder echt te gaan verdikken en ofdat ik goed bezig ben?
 
mijn vraag is nu wat ik beste kan doen voor mijn armen en schouders te laten “verzwaren” zonder echt te gaan verdikken en ofdat ik goed bezig ben?
Je gehele lichaam trainen is de beste manier hiervoor
 
Dus start met een goed full body schema die je drie maal per week doet!
 
mijn vraag is nu wat ik beste kan doen voor mijn armen en schouders te laten “verzwaren” zonder echt te gaan verdikken en ofdat ik goed bezig ben?
Aangezien alle sportscholen nu dicht zijn; wat voor materiaal heb je tot je beschikking?
 
Heb ik gelukkig aan huis 😅
Ik hoop dat je niet zelf hebt geïnvesteerd in die Technogym cardioapparatuur, want voor dat geld had je hier wat moois kunnen kopen. Is dit een hotel- of bedrijfsgym?
 
Ik hoop dat je niet zelf hebt geïnvesteerd in die Technogym cardioapparatuur, want voor dat geld had je hier wat moois kunnen kopen. Is dit een hotel- of bedrijfsgym?

Dit is thuis dus geen Corona probleem..
 
Wil daar niemand zijn ogen mee uitsteken ofzo. Heb wel het geluk dus van de vrije tijd door de Corona wat werk te maken! :)
 
is dat een uitnodiging dat ik bij jou kan komen trainen?

Maar op je vraag in de te gaan. Een fullbody schema volgen (of UB/LB) en goed eten . Wat is je huidige gewicht. ? Heb je ook een bench?
 
is dat een uitnodiging dat ik bij jou kan komen trainen?

Maar op je vraag in de te gaan. Een fullbody schema volgen (of UB/LB) en goed eten . Wat is je huidige gewicht. ? Heb je ook een bench?

Hahah na de Corona ;) haha geen idee van waar u bent? :)

wat is een Bench? Haha net even opgezocht! En ja dat heb ik!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat versta je onder goed eten? Hoeveelheden proberen eten?
 
Wat versta je onder goed eten? Hoeveelheden proberen eten?
Het belangrijkste is inderdaad hoeveelheid (kcal) en daarnaast macro's (eiwitten/vetten/koolhydraten). Ik heb echter geen idee van je huidige gewicht en vetpercentage, maar zoals jij het stelt mag er wel wat kg bij op je armen en schouders.
 
Armen en schouders geen vet... buik een beetje ;)
Vandaar dat ik niet gewoon wil “verdikken”
Alvast bedankt voor de hulp!
 
Back
Naar boven