Fitness Seller

Dunnere of bredere benen door beenoefeningen?

Ik zou zeker niet te zwaar in gewicht gaan met je benen, ik heb van mezelf ook erg dunne benen en probeer het altijd zo licht mogelijk te houden, met leg extension vaak t lichtste gewicht, en dan rond de 50 herhalingen. Vaak zie je tegenwoordig anorexia meisjes in sportcentra squatten met loeizware gewichten, daar krijgen ze mooie dunne benen van.

Ik vroeg me al af hoe al die anorexia meisjes dat toch deden.. Maar dat komt dus door het zware squatten :rolleyes:

Precies, als je eens oplet zie je dat ze heel veel liften op alle compounds, hier kan menig powerlifter nog een voorbeeld aan nemen. Ik ga echter voor massa, benchpress doe ik dan ook met enkel de stang voor max reps.

Precies, als je eens oplet zie je dat ze heel veel liften op alle compounds, hier kan menig powerlifter nog een voorbeeld aan nemen. Ik ga echter voor massa, benchpress doe ik dan ook met enkel de stang voor max reps.

Lol Goede troll :)

Even heel zwart/wit, train je benen als een marathonloper, langdurig met lage intensiteit, dan krijg je de benen van een marathonloper. Train je je benen als een sprinter, kort met hoge intensiteit, dan krijg je de benen van een sprinter.

Dat dus. Basisprincipes zijn gewoon simpel.

Is natuurlijk de grootste gekkigheid, benen goed shockeren, 2x per week als ze achter lopen.

Ik neem aan (kan er naast zitten) dat TS eigenlijk bedoelt dat ze meer strakke benen wil/ meer definitie en haar vraag is wat ze daarvoor moet doen. Zoals genoemd krijg je inderdaad spiermassa door zwaar te trainen en kcal overschot en dunnere benen door kcal tekort (aankomen VS afvallen).

Echter als mijn aanname van wat je wil juist is misschien het 'behapbare" advies om gewoon zwaar te trainen en op onderhoud te eten voor "strakkere" benen

Wat je been dunner maakt en wat je been dikker maakt.

Volgens betrouwbare bron is TS een man, en hij wil niet meer benen zoals jij denkt, maar 1 dun en 1 dik been.

Ik zou zeker niet te zwaar in gewicht gaan met je benen, ik heb van mezelf ook erg dunne benen en probeer het altijd zo licht mogelijk te houden, met leg extension vaak t lichtste gewicht, en dan rond de 50 herhalingen. Vaak zie je tegenwoordig anorexia meisjes in sportcentra squatten met loeizware gewichten, daar krijgen ze mooie dunne benen van.

:roflol::laugh::haha: Uhu right

Terug
Naar boven