AndroidHealthClinic

durf jij al te zeggen dat je aan bodybuilding doet?

Ik zeg gewoon krachttraining:D

Ik zeg dat ik alleen voetbal en in de steigerbouw werk.

mijn hobby is sport gewoonweg.

gewoon zeggen dat je je 10x per dag aftrekt, vandaar die gespierde armen, duh:D

Ik zeg dat ik een AB KING PRO van televisie heb gekocht, 5 minuutjes per dag

Nee, wegens de vele vooroordelen die erop rusten. Ik zeg dat ik fitness, en dankzij mijn ecto frame raak ik ermee weg.

Lulkoek!!!
Bodybuilding dat betekend je lichaam bouwen.
Iedereen die probeert spier te winnen en vet te verliezen mag best zeggen dat ze BB doen (je bent immers je lichaam aan het bouwen) Dat is niet gay of te stoer maar gewoon eerlijk. Wees er trots op.

dus die huisvrouwtjes, oudjes, ecto's die 1x per week komen etc. zijn ook allemaal bodybuilders omdat ze afentoe met gewichten trainen en aan hun lichaam werken

Pas als je echt serieus bezicht bent met voeding, trainingsschema's, training en al dat andere mag je jezelf bb noemen.

Ik doe een stoere mannensport en naderhand ga ik douchen

Je hebt van die simpele zielen die denken bij Marokkanen meteen aan criminelen. En bij bb denken zij aan overdreven gespierde anabolen slikkers.
En alle linkse mensen zijn hippies en wereldvreemd.

Als mensen vragen of ik sport, verzin ik graag iets ter plaatse, en liefst iets anders voor iedereen die het vraagt. Zo zijn er mensen die me kennen als competitief badmintonner, anderen als danser in de locale salsaclub,... Je moet niet eens veel weten van die sporten om er te kunnen over lullen, gewoon ervoor zorgen dat de andere persoon er ook niets van kent :D

Terug
Naar boven