XXL Nutrition

durf jij al te zeggen dat je aan bodybuilding doet?

als je moet zeggen dat je bodybuilding doet doe je iets verkeerd of be je nog niet lang bezig.
Als je het wel goed doet zien de mensen het zo wel

ik gooi met boomstammen......

en als ze vragen of ik BB, dan laat ik me dikke buik zien en vraag of ze dit willen zien in een tanga op het podium :roflol:

Fitness ftw.

Mjah ze zien wel dat ik aan 'krachtsport' doe maar ik probeer het te camoufleren met een vette bierpens .

dus die huisvrouwtjes, oudjes, ecto's die 1x per week komen etc. zijn ook allemaal bodybuilders omdat ze afentoe met gewichten trainen en aan hun lichaam werken

Pas als je echt serieus bezicht bent met voeding, trainingsschema's, training en al dat andere mag je jezelf bb noemen.

Er is natuurlijk wel onderscheid tussen de fanatieke BB en de beginnelingen.
Jij zegt dus in andere woorden dat jeugd, dames en veteranen amateurvoetbal geen voetbal genoemd mag worden omdat ze niet elke dag trainen en niet mee doen met de champion league??

Kijk ik ben met je eens dat iemand die 1x per week in de sportschool komt niet zo snel zal groeien en droog zal worden. Maar waarschijnlijk zal die persoon ook niet zeggen dat hij of zij aan BB doet.
Maar ik train 2x per week FB en let op mijn voeding en ben 46 doe ik nu BB of
doe ik bejaardengym? Kijk naar mijn lichaam (zie onderstaande link) en jij mag het zeggen.

Er is natuurlijk wel onderscheid tussen de fanatieke BB en de beginnelingen.
Jij zegt dus in andere woorden dat jeugd, dames en veteranen amateurvoetbal geen voetbal genoemd mag worden omdat ze niet elke dag trainen en niet mee doen met de champion league??

Kijk ik ben met je eens dat iemand die 1x per week in de sportschool komt niet zo snel zal groeien en droog zal worden. Maar waarschijnlijk zal die persoon ook niet zeggen dat hij of zij aan BB doet.
Maar ik train 2x per week FB en let op mijn voeding en ben 46 doe ik nu BB of
doe ik bejaardengym? Kijk naar mijn lichaam (zie onderstaande link) en jij mag het zeggen.

je ziet er nog prima uit voor een bejaarde!
:D:p

ik denk dat je mag zeggen dat je aan bodybuilding doet als je op competietie niveau mee doet of je job is. anders fitness of powertraining

bo·dy·buil·ding [boddiebilding] het; o sportoefeningen om zichtbare spieren te krijgen

fit·ness [fitnes] de; v(m) 1 gezondheid 2 het aan zijn gezondheid werken in een fitnesscentrum

bron dikke van dale

zoek het zelf maar uit wat je doet

Het bouwen van je lichaam... letterlijke vertaling!

:roflol:

Tja het valt niet mee om met mijn rolator naar de sportschool te gaan
Ik neem dat dus als een compliment klusmier;)
zo was het ook bedoeld, als groot compliment!
;)

ik kan er voorlopig alleen maar van dromen, om over 6 jaar een taille te hebben MET 6-pack, ZONDER zwembandjes!
:o

Ik zeg wel dat ik train, maar zal nooit bodybuilding noemen. Ik heb geen wedstrijdambities, train thuis en heb verder niet veel met in een string op een podium staan. Connecties met de homo scene en een levensstijl hebben die enkel om je uiterlijk draait trekken me ook niet echt aan. Maargoed, een klein beetje impressive fysiek hebben en regelmatig trainen is wel leuk.

Ik ben recreatief met gewichten.

PS; wat een verkapt, kijk mij eens hoe breed ik ben topic.

Wil je het echt weten ?

Met 1.76 m @ 98 kilo vragen ze zelfs niets meer.

Ik train om meer kracht te krijgen en groter te worden. Dat is meestal de vaste zin.

Terug
Naar boven