M'n gewichtsafname stagneert een beetje, dus ik heb m'n koolhydraten weer wat naar beneden geschroefd, van 235 naar 225g.
Volgende stappen die ik ga nemen, als het weer stagneert:
Cardio toevoegen (opvoeren naarmate dit nodig is)
Koolhydraten verder omlaag en refeed days toevoegen
Dit is een grafiek van mijn gewicht vanaf halverwege de eerste week (eerste vetpercentage meting, destijds 15.8%) van m'n cut t/m vandaag:
Ik ben trouwens gisteren weer bij de sportfysio geweest en het over een trainingsschema gehad. Ik ga de komende weken dit fullbody schema doen:
Warming up op crosstrainer
2 a 3 stretch oefeningen
2 a 3 core stability oefeningen
Squat
Nader te bepalen roeibeweging, hij had het over de dumbbell row, maar ik weet het nog niet. Geen barbell row iig, te belastend voor m'n rug.
Sumo deadlift
Incline dumbbell press
Standing dumbbell military press (al moet ik even aankijken of dit niet te belastend is voor m'n rug)
Nader te bepalen triceps oefening. Mijn voorkeur ligt bij dips, maar het zouden ook skullcrushers kunnen worden.
Nader te bepalen biceps oefening. Waarschijnlijk incline dumbbell curl, of preacher curl.
Ik ga nog steeds 3 keer per week en ik zal dan om en om 3x20 - 3x8 - 3x20 - 3x8 doen in m'n trainingen. Dit houdt ik dan 4 weken vol, tot mijn volgende afspraak bij de sportfysio. En dan ga ik waarschijnlijk weer terug naar een 3 daags split schema en dan ga ik cyclen tussen 3x15-20 - 3x8-12 - 3x4-6. Dus de eerste week m'n split met 3x15-20, de volgende week m'n split met 3x8-12 en de derde week 3x4-6 en dan weer van vooraf aan beginnen. Hoe lang ik dat dan ga doen zie ik dan wel weer.