MuscleMeat

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

Als hij 3 jaar geleden 1x310kg kon, is het toch niet ondenkbaar dat hij in tussentijd wel wat vooruitgang gemaakt heeft en ondertussen wel wat herhalingen met 300kg kan maken ??? Ik spreek dan natuurlijk niet over 15 herhalingen ofzo, maar dat hoeft ook niet.

nou ik hoop het echt voor hem.... en ik gun het hem ook hoor...... alleen over het hele vlak gezien denk ik gewoon dat deze wedstrijd te hoge gewichten heeft zoals ze nu voorgesteld zijn....

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

ok vertel?

ok vertel?[/QUOTE]

(Na)denken en doen zijn verschillende dingen dat moet jij toch weten!!

(Na)denken en doen zijn verschillende dingen dat moet jij toch weten!![/QUOTE]

Ja en ik vind het zo mooi dat sommige mensen denken dat ze van alles wel ff doen terwijl ze over gewichten praten die volgens mij gewoon "iets" te hoog gegrepen zijn.....Is dat zo'n doodzonde dan dat ik dat denk?

boy oh boy

(Na)denken en doen zijn verschillende dingen dat moet jij toch weten!!

Ja en ik vind het zo mooi dat sommige mensen denken dat ze van alles wel ff doen terwijl ze over gewichten praten die volgens mij gewoon "iets" te hoog gegrepen zijn.....Is dat zo'n doodzonde dan dat ik dat denk?[/QUOTE]

Dat heb ik nooit gezegd maar je kan er wel naar toe trainen, maar dan niet ff!

Ja en ik vind het zo mooi dat sommige mensen denken dat ze van alles wel ff doen terwijl ze over gewichten praten die volgens mij gewoon "iets" te hoog gegrepen zijn.....Is dat zo'n doodzonde dan dat ik dat denk?

Dat heb ik nooit gezegd maar je kan er wel naar toe trainen, maar dan niet ff![/QUOTE]

Maar jij hebt het ook niet gezegd.... dat hebben anderen hier op het forum voor je gedaan haha die wekten de suggestie dat jij dat wel ff kon....

En ik weet als jij ergens voor traint dat jij ook erg ver komt en sterk bent....

Alleen ik heb gewoon mijn twijfels bij deze wedstrijd.... meer niet!

Twijfels mag je altijd hebben. We zullen wel zien wat Fouad uiteindelijk gaat kiezen voor de wedstrijd.

:popcorn:

Dat heb ik nooit gezegd maar je kan er wel naar toe trainen, maar dan niet ff!

Maar jij hebt het ook niet gezegd.... dat hebben anderen hier op het forum voor je gedaan haha die wekten de suggestie dat jij dat wel ff kon....

En ik weet als jij ergens voor traint dat jij ook erg ver komt en sterk bent....

Alleen ik heb gewoon mijn twijfels bij deze wedstrijd.... meer niet![/QUOTE]

Peter laten we hier lekker over ophouden en ons gaan voorbereiden op de enige echte Sterkste man van Nederland volgend jaar in Juli.

Meerdere hebben hier wel een standpunt, eigenlijk interesseert het mij niet zoveel behalve wie allemaal wel denken mee te doen zoals de wedstrijd nu staat.

Richard jij dus niet. Ik ook niet en Alex zei me ook niet. Peter jij ook niet zoiezo vanwege je hak. Jarno is nog niet klaar. Hier op het forum hebben we Maikel nog, wat zegt die ervan??

Meerdere hebben hier wel een standpunt, eigenlijk interesseert het mij niet zoveel behalve wie allemaal wel denken mee te doen zoals de wedstrijd nu staat.

Richard jij dus niet. Ik ook niet en Alex zei me ook niet. Peter jij ook niet zoiezo vanwege je hak. Jarno is nog niet klaar. Hier op het forum hebben we Maikel nog, wat zegt die ervan??

Dan blijven er denk ik niet heel veel meer over...

Gijs, als de gewichten lager zouden zijn, bv. 280 deadlift op reps en 120 boom op reps, zou je dan wel meedoen?

he's back, en hoe ! :D

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

OT: dus de conclusie dat de wedstrijd te zwaar zou zijn, is juist ?

Nee, niet direct. Ik vroeg me gewoon af wanneer Gijs wel mee zou doen.

De gewichten zijn voor NL begrippen erg hoog, maar zoals ik al zei zijn er zeker al een paar jongens die dat aankunnen. Alleen worden de reps dan gewoon aan de lage kant. Maar dat is voor de verandering niet zo'n ramp.

Maargoed, wanneer je jongens zoals Mike, Alex, Simon, Richard, Rick vd Torre, Dennis Gort en Gijs niet meegedaan krijgt, dan blijft er in NL idd nog maar weinig over die deze gewichten kunnen hanteren.

Alleen ik heb gewoon mijn twijfels bij deze wedstrijd.... meer niet!

Peter laten we hier lekker over ophouden en ons gaan voorbereiden op de enige echte Sterkste man van Nederland volgend jaar in Juli.[/QUOTE]

hey hey grote...... was echt geen aanval naar jou persoonlijk.

Ik laat me nog al makkelijk mee slepen in bepaalde discussies....

Dat neemt niet weg dat ik de aangekondigde wedstrijd niet echt een goed idee vind. maar dat is persoonlijk.

Ik vind je sportief gezien en persoonlijk een topper waar ik zeker respect voor heb.

Groet,

Peter

Deze wedstrijd is imo een goede zaak. Het niveau hier moet hoe dan ook omhoog als NL ooit wat meer wil meekomen op het hoogste niveau. Door maar jaar in jaar uit bij die 100kg log press for reps te blijven gaat dat absoluut niet gebeuren.

IMO is dit gewoon het niveau waarop A wedstrijden gedaan zouden moeten worden.

Laatst bewerkt:
Waarom wilt Alex er niet aan mee doen dan? Dat is ff langs me heen gegaan blijkbaar...

Ik heb geen idee dat zei hij mij bij truckpull.

Waarom wilt Alex er niet aan mee doen dan? Dat is ff langs me heen gegaan blijkbaar...

Ik wil niet voor hem gaan praten, maar ik denk dat hij gewoon even een break nodig heeft om zijn lichaam ook wat rust te gunnen. Hij is vorig jaar begonnen met het voorbereiden op de kwalificaties en heeft sindsdien wedstrijd op wedstrijd gedraaid en daarbij zwaar getraind. Tel daar nog eens de SM van NL bij en die internationale wedstrijd in Litouwen..

Misschien dat onze Sjampoo wel meeleest en kan hij ons hierover meer inlichten.

"ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar zou kunnen zijn"

Zijn er ook al deelnemers bekend die wel aan deze wedstrijd deel gaan nemen? Voorlopig
hoor ik veel mensen er over die niet gaan. Wel erg jammer!

Ik heb in de wandelgangen vernomen dat marco nafzger super fit is en een gooi wil maken naar de titel "echte" sterkste man van nederland!

Terug
Naar boven