- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet uit als een hele mooie wedstrijd Fouad ! Veel succes en plezier ! Ik vind het ook jammer om te zien dat er soms wedstrijden zijn waarbij je vaak meer een competitie hebt op snelheid en zo foutloos mogelijk het onderdeel uit te voeren, dan echt laten zien wie er het meeste (sub)maximale (1-8 "reprange") kracht/doorzetting heeft.
@Peter: Waarom is het een probleem dat een organisator meedoet met een wedstrijd? De organisator heeft hooguit een psychologisch en licht motorisch voordeel (dit laatste punt is ook weer erg discutabel). Dit omdat hij gemiddeld gezien het meest met de spullen die daar gaan worden gebruikt, kan oefenen van te voren.
Maar goed, dat heb je ook met het NK.... en daarbij ligt het ook weer net aan hoe de persoon de zaak interpreteert... Maikel vond het tijdens het NK juist weer een psychologisch voordeel dat hij pas de avond van te voren wist dat hij mee mocht doen en dus geen last had van de mentale/psychologische stress van te voren..Als je het zo bekijkt, zou je dan niet weer kunnen zeggen dat een organisator die ook deelnemer is, juist weer een nádeel heeft.
nog steeds een mooie wedstrijd! Die stones welke kgs?
Dit is te doen voor mij Fouad. Rug gaat steeds beter en zal tegen die tijd zoiezo wel weer 100 procent zijn. Zet mij er maar bij en tot dan. Hey Simon!! Leuk man.
Mooie onderdelen. En de aanpassing van de gewichten is denk een goeie zet Fouad. Ze zijn nu toch nog steeds redelijk pittig! Ik hoop dat je voldoende deelnemers vindt.
Ik vind het hele mooie events Fouad. Jammer dat ik nog niet sterk genoeg ben. Succes met organisatie!
Ziet uit als een hele mooie wedstrijd Fouad ! Veel succes en plezier ! Ik vind het ook jammer om te zien dat er soms wedstrijden zijn waarbij je vaak meer een competitie hebt op snelheid en zo foutloos mogelijk het onderdeel uit te voeren, dan echt laten zien wie er het meeste (sub)maximale (1-8 "reprange") kracht/doorzetting heeft.
@Peter: Waarom is het een probleem dat een organisator meedoet met een wedstrijd? De organisator heeft hooguit een psychologisch en licht motorisch voordeel (dit laatste punt is ook weer erg discutabel). Dit omdat hij gemiddeld gezien het meest met de spullen die daar gaan worden gebruikt, kan oefenen van te voren.
Maar goed, dat heb je ook met het NK.... en daarbij ligt het ook weer net aan hoe de persoon de zaak interpreteert... Maikel vond het tijdens het NK juist weer een psychologisch voordeel dat hij pas de avond van te voren wist dat hij mee mocht doen en dus geen last had van de mentale/psychologische stress van te voren..Als je het zo bekijkt, zou je dan niet weer kunnen zeggen dat een organisator die ook deelnemer is, juist weer een nádeel heeft.
Dit omdat los van psychologisch en licht motorisch voordeel hij ook kan bepalen wat voor onderdelen er in komen. En ik het gevoel heb dat je dan toch onbewust kiest voor onderdelen die je zelf goed liggen,of er dus juist onderdelen uit laat die je absoluut niet liggen.......... Er is namelijk altijd een hoop gemekker over dat er onderdelen afgestemd zouden zijn op een bepaald persoon..... Maar ik denk als je zelf organisator bent je onbewust precies het zelfde doet...... Dus of dit dan de oplossing is betwijfel ik.

weet iemand hoeveel invalidentoiletten er daar zijn? ik kom namelijk kijken met mijn vader, moeder, oma en opa en als er eentje naar het toilet moet, moeten ze opeens allemaal..... net kleine kinderen...
Dat is toch normaal dat de organisator onderdelen kiest die hem wat beter liggen/leukst vindt om te zien? dat is de terechte privilege van de organisator omdat hij er zoveel werk instopt. Maar goed, dit is weer een discutabel punt. Maar war het om gaat: Zo lang de onderliggende diversiteit goed is maakt het toch niet uit? Het is niet zo dat er alleeen maar oh of pull onderdelen in zitten...![]()