Fitness Seller

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

nog steeds een mooie wedstrijd! Die stones welke kgs?

Mooie onderdelen. En de aanpassing van de gewichten is denk een goeie zet Fouad. Ze zijn nu toch nog steeds redelijk pittig! Ik hoop dat je voldoende deelnemers vindt.

Ik vind het hele mooie events Fouad. Jammer dat ik nog niet sterk genoeg ben. Succes met organisatie!

Schrijf mij maar op Fouad

Ziet er goed uit imo. En ik ben het met Jesaja en Jan eens..

Wat mij betreft mogen er meer wedstrijden op dit niveau komen. Nu is eigenlijk alleen de finale op A niveau..

Klinkt nu mischien raar uit mijn mond.... alleen deze wedstrijd met deze gewichten is zeker een serieuze en mooie wedstrijd nu de gewichten wat naar beneden zijn gehaald.

Dus ik heb helemaal niks tegen een nieuwe en goed georganiseerde wedstrijd.

Ik vond alleen de beweeg redenen van fouad discutabel, Maar als hij zegt dat hij het puur doet uit liefde voor de sport dan moet ik hem daar maar in geloven.

Blijf wel bij mijn standpunt dat ik persoonlijk nooit een wedstrijd mee zou draaien waarbij de organisator zelf ook mee doet. En ik vond het niet zo handig door eerst giga zware gewichten te vermelden om ze vervolgens toch aan te passen tot gewichten die maar net iets zwaarder zijn dan de gewichten in bv. de voorrondes.

Voor de rest wens ik Fouad veel succes met de wedstrijd.

PS. Wij groningers zeggen gewoon wat ons op het hart ligt, dat moet je niet zo negatief zien.

Peter

Ziet uit als een hele mooie wedstrijd Fouad ! Veel succes en plezier ! Ik vind het ook jammer om te zien dat er soms wedstrijden zijn waarbij je vaak meer een competitie hebt op snelheid en zo foutloos mogelijk het onderdeel uit te voeren, dan echt laten zien wie er het meeste (sub)maximale (1-8 "reprange") kracht/doorzetting heeft.

@Peter: Waarom is het een probleem dat een organisator meedoet met een wedstrijd? De organisator heeft hooguit een psychologisch en licht motorisch voordeel (dit laatste punt is ook weer erg discutabel). Dit omdat hij gemiddeld gezien het meest met de spullen die daar gaan worden gebruikt, kan oefenen van te voren.

Maar goed, dat heb je ook met het NK.... en daarbij ligt het ook weer net aan hoe de persoon de zaak interpreteert... Maikel vond het tijdens het NK juist weer een psychologisch voordeel dat hij pas de avond van te voren wist dat hij mee mocht doen en dus geen last had van de mentale/psychologische stress van te voren..Als je het zo bekijkt, zou je dan niet weer kunnen zeggen dat een organisator die ook deelnemer is, juist weer een nádeel heeft.

Ziet uit als een hele mooie wedstrijd Fouad ! Veel succes en plezier ! Ik vind het ook jammer om te zien dat er soms wedstrijden zijn waarbij je vaak meer een competitie hebt op snelheid en zo foutloos mogelijk het onderdeel uit te voeren, dan echt laten zien wie er het meeste (sub)maximale (1-8 "reprange") kracht/doorzetting heeft.

@Peter: Waarom is het een probleem dat een organisator meedoet met een wedstrijd? De organisator heeft hooguit een psychologisch en licht motorisch voordeel (dit laatste punt is ook weer erg discutabel). Dit omdat hij gemiddeld gezien het meest met de spullen die daar gaan worden gebruikt, kan oefenen van te voren.

Maar goed, dat heb je ook met het NK.... en daarbij ligt het ook weer net aan hoe de persoon de zaak interpreteert... Maikel vond het tijdens het NK juist weer een psychologisch voordeel dat hij pas de avond van te voren wist dat hij mee mocht doen en dus geen last had van de mentale/psychologische stress van te voren..Als je het zo bekijkt, zou je dan niet weer kunnen zeggen dat een organisator die ook deelnemer is, juist weer een nádeel heeft.

Dit omdat los van psychologisch en licht motorisch voordeel hij ook kan bepalen wat voor onderdelen er in komen. En ik het gevoel heb dat je dan toch onbewust kiest voor onderdelen die je zelf goed liggen,of er dus juist onderdelen uit laat die je absoluut niet liggen.......... Er is namelijk altijd een hoop gemekker over dat er onderdelen afgestemd zouden zijn op een bepaald persoon..... Maar ik denk als je zelf organisator bent je onbewust precies het zelfde doet...... Dus of dit dan de oplossing is betwijfel ik.

En over dat dat bij het nk ook gebeurt is deels waar.....Maar iedereen kan bij jarno trainen en marcel mosterd is zelf geen deelnemer van de wedstrijden. En de verhaaltjes dat hij de onderdelen af zou stemmen op jarno is natuurlijk ook dikke kul. Dit om het feit dat jarno nu al 5 keer het nk heeft gewonnen waarbij volgens mij bijna alle disciplines voorbij zijn gekomen.

Laatst bewerkt:
Dit is te doen voor mij Fouad. Rug gaat steeds beter en zal tegen die tijd zoiezo wel weer 100 procent zijn. Zet mij er maar bij en tot dan. Hey Simon!! Leuk man.

• Topic Starter Topic Starter
Goeie actie dat de lat een tandje hoger gaat, ben benieuwd hoe het uitpakt.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is te doen voor mij Fouad. Rug gaat steeds beter en zal tegen die tijd zoiezo wel weer 100 procent zijn. Zet mij er maar bij en tot dan. Hey Simon!! Leuk man.

Je staat er bij Gijs

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Mooie onderdelen. En de aanpassing van de gewichten is denk een goeie zet Fouad. Ze zijn nu toch nog steeds redelijk pittig! Ik hoop dat je voldoende deelnemers vindt.

bedankt,ik doe me best

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Ik vind het hele mooie events Fouad. Jammer dat ik nog niet sterk genoeg ben. Succes met organisatie!

bedankt jules.hoe was het in Oostenrijk??

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

bedankt frank

t lijkt een zeer spannende wedstrijd te gaan worden.

Dit omdat los van psychologisch en licht motorisch voordeel hij ook kan bepalen wat voor onderdelen er in komen. En ik het gevoel heb dat je dan toch onbewust kiest voor onderdelen die je zelf goed liggen,of er dus juist onderdelen uit laat die je absoluut niet liggen.......... Er is namelijk altijd een hoop gemekker over dat er onderdelen afgestemd zouden zijn op een bepaald persoon..... Maar ik denk als je zelf organisator bent je onbewust precies het zelfde doet...... Dus of dit dan de oplossing is betwijfel ik.

Dat is toch normaal dat de organisator onderdelen kiest die hem wat beter liggen/leukst vindt om te zien? dat is de terechte privilege van de organisator omdat hij er zoveel werk instopt. Maar goed, dit is weer een discutabel punt. Maar war het om gaat: Zo lang de onderliggende diversiteit goed is maakt het toch niet uit? Het is niet zo dat er alleeen maar oh of pull onderdelen in zitten... :)

weet iemand hoeveel invalidentoiletten er daar zijn? ik kom namelijk kijken met mijn vader, moeder, oma en opa en als er eentje naar het toilet moet, moeten ze opeens allemaal..... net kleine kinderen...

weet iemand hoeveel invalidentoiletten er daar zijn? ik kom namelijk kijken met mijn vader, moeder, oma en opa en als er eentje naar het toilet moet, moeten ze opeens allemaal..... net kleine kinderen...

Hihi, volgens mij is een invalidentoilet verplicht bij openbare gebouwen, maar zullen er vast geen 4 naast elkaar zijn.

nee t zullen er geen 4 zijn maar 1 is idd verplicht

Dat is toch normaal dat de organisator onderdelen kiest die hem wat beter liggen/leukst vindt om te zien? dat is de terechte privilege van de organisator omdat hij er zoveel werk instopt. Maar goed, dit is weer een discutabel punt. Maar war het om gaat: Zo lang de onderliggende diversiteit goed is maakt het toch niet uit? Het is niet zo dat er alleeen maar oh of pull onderdelen in zitten... :)

Ik vind dat bij een wedstrijd de deelnemers geen privileges moeten hebben.......Maargoed ik klink een beetje negatief merk ik en dat wil ik niet.

Ik hoop op een leuke en sportieve wedstrijd.

Wel kikke zo'n thuiswedstrijd, wel een tikkie te zwaar voor mij, zeker op dit moment. Blijf het een tof initiatief vinden!

Fouad, als je hulp nodig hebt op die dag, hoor ik het graag!

Gr Barry

Kijk, zo is de wedstrijd zeker te doen! Ziet er goed uit!

Succes iedereen!

Terug
Naar boven