- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahahhahahaha ja daar gaan we weer! Hij is volgens mij wel in vorm, want hij won toch ook het nk trucktrekken als ik me niet vergis!
..........................WK!!!!.........Ik heb in de wandelgangen vernomen dat marco nafzger super fit is en een gooi wil maken naar de titel "echte" sterkste man van nederland!
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat marco nafzger super fit is en een gooi wil maken naar de titel "echte" sterkste man van nederland!
We weten wel dat fouad bij de besten van nederland hoort........ Het enige wat hem stoort is denk ik het vrachtwagentrekken (wat hij overigens gewoon kan leren) Als hij zwaar wil trekken en stoten dan moet hij mischien gaan overwegen om aan powerlift wedstrijden te gaan doen. Het feit blijft toch dat je bij sterksteman wedstrijden verschillende disciplines tegen komt. En daar zullen ook dingen bij zitten waar je niet zo goed in bent.......Alleen dan is het toch raar om dan maar zelf een wedstrijd te gaan organiseren waarbij je de disciplines er uit laat waar je slecht in bent om te laten zien dat jij de "echte" sterkste man van nederland bent.
Maar jij hebt het ook niet gezegd.... dat hebben anderen hier op het forum voor je gedaan haha die wekten de suggestie dat jij dat wel ff kon....
En ik weet als jij ergens voor traint dat jij ook erg ver komt en sterk bent....
Alleen ik heb gewoon mijn twijfels bij deze wedstrijd.... meer niet!
De volgende jongens hebben afgezegd
Tom Janssen(niet fit)
Alex Moonen(wilt rusten)

FOUAD,
Ik mag geen uitspraken over jou doen ? Ik zeg toch niks negatiefs over jou persoonlijk? Ik vind en weet dat jij 1 van de sterksten van nederland bent.... alleen ik vind dit niet een geschikte wedstrijd om dat te laten zien...... ook omdat jij het zelf organiseerd en ook omdat ik de gewichten aan de hoge kant vind. En vind je het gek dat ik denk dat het een tegen hanger moet worden van de sterkste man van nederland als je zelf in je teksten schrijft dat de wedstrijden die tegen woordig gehouden worden meer heeft van de snelste man dan van sterkste man. en je schrijft........ ook voor alteten is dit de wedstrijd om te laten zien hoe sterk je echt bent.....
Sorry hoor maar dan heb ik het gevoel dat de wedstrijden die ik de afgelopen jaren gedraaid heb maar niks voorstellen in jou ogen. En dit DE wedstrijd is waar je je dan maar even moet bewijzen hoe sterk je ECHT bent.
Voor de rest is het nooit zo dat ik jou niet in je waarde laat. alleen je moet ook niet bij me komen dat ik geen uitspraken over jou mag doen.
En om mij nou direct zwak en zielig te noemen omdat ik een eigen mening heb.........
En wat denk je hoe het voor bv. mij overkomt als jij steeds roept dat vrachtwagentrekken geen echte sterksteman onderdeel is. terwijl ik juist voor de truckpull altijd keihard getraind heb en daar ook altijd goed op presteer. Op 1 of andere manier moet ik dan wel respect hebben voor jou terwijl jij de onderdelen waar ik goed op presteer maar gewoon de grond in praat?
Mijn uitspraken om de wedstrijd te promoten worden helemaal uit hun verband gerukt.hahaha... leuk bedacht, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik maar eerst eens ,met alle respect in kleinere wedstrijdjes eens wat moet presteren.
Op dit moment doe ik alleen maar wedstrijden mee om aan alles een keer geroken te hebben, en vervolgens zien we wel weer verder.........
Ik wil wel iedereen die meedoet aan deze wedstrijd een mooie en sportieve wedstrijd toewensen.![]()
de kleinere wedstrijden gaan je trouwens al goed af
PETER,
Dit is het laatste wat ik hier nog over kwijt wil.
Er staat duidelijk in mijn post SOMMIGE wedstrijden niet alle.
De hele tijd dat ik meedraai hoor ik van verschillende atleten dat de wedstrijden vaak te licht zijn en dat het niveau omhoog moet in Nederland.
En nou probeer ik zoiets neer te zetten en dan klagen er weer een hoop dat het te zwaar is!!!Waneer is het nou een keer goed?
De truckpull vind ik inderdaad klote en mijn mening hierover is dat er meer massa bij komt kijken als kracht.
Dat jij dat niet vindt is jouw mening en dat mag ,maar ik boor het niet de grond in ik vind het gewoon een rotonderdeel.....en waarom ik jou zwak en zielig noem is omdat jij beweert dat ik deze wedstrijd organiseer om mezelf de echte sterkste man te noemen.
En dat is niet waar.
En voor hele zware gewichten moet je toch echt sterk zijn of ben ik gekMijn uitspraken om de wedstrijd te promoten worden helemaal uit hun verband gerukt.
Voor de rest PETER kan je dit gesprek beter gewoon persoonlijk met mij voeren dan hier op het forum dus ik zou zeggen bel me(me nummer staat op me site) of kom naar de wedstrijd.
En al dat eigen mening gedoe word ik een beetje moe van.....natuurlijk mag een ieder zijn eigen mening hebben maar daarvoor hoef je elkaar niet af te vallen op een forum.
.
Zijn er ook al deelnemers bekend die wel aan deze wedstrijd deel gaan nemen? Voorlopig
hoor ik veel mensen er over die niet gaan. Wel erg jammer!

Ik was wel van plan om te komen en mee te doen!! wel een uitdaging toch? ik hoor en zie wel hoe het loopt,maar de gewichten schrikken mij niet af,daar moetten we toch naartoe werken,dat soort kilo`s!! groet de hulk![]()