- Waardering
- 22.094
Leg eens uit waarom. In plaats van zomaar iets te roepen. Ben wel benieuwd waarom je dat zegt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast, waar slaat dit nou weer op? als je alleen maar rare dingen komt roepen zonder het te beargumenteren zou je dan liever uit m'n log weg willen blijven? alvast bedankt.
ja dat wel, plattere buik vanwege minder voedsel in de maag. En ik ben wel wat vocht kwijt geraakt, ik weeg momenteel dan ook 86 kg en gister nog 87. en dit terwijl ik om 19:00 flinke avondmaal gegeten heb, dus ik heb wel degelijk gewicht verloren.
ja dat wel, plattere buik vanwege minder voedsel in de maag. En ik ben wel wat vocht kwijt geraakt, ik weeg momenteel dan ook 86 kg en gister nog 87. en dit terwijl ik om 19:00 flinke avondmaal gegeten heb, dus ik heb wel degelijk gewicht verloren.
Ok, ik snap wel dat het een combinatie van vocht glycogeen en vet is, toch zijn er nog wel wat ander aspecten aan het vasten die ook meetellen in het kwijtraken van vet zoals een hoger percentage Glucagon hormoon, en tegelijkertijd lager insuline gehalte, Glucagon is een zeer effectief hormoon met betrekking tot vetverbranding, ook zorgt het voor stabielere bloedsuiker waardes, en het remt de aanmaak van cholesterol.Ook vocht en glycogeen. Ik wil niet flauw doen, maar een kilo vetmassa per week is echt niet menselijk. Een kilogram massa (algemene massa) per week is al erg veel! Je gebruikt toch geen 'supplementen' tijdens dit dieet?
In het begin van een dieetfase verlies je altijd sneller gewicht vanwege het glycogeen en vocht verhaal. Wel nice, minder vocht oogt meteen al een stukje strakker. Wel jammer van het glycogeen, want dat vult je spieren juist op. Al getraind na die vast periode?
ja ik ga zowiezo op mijn doordeweekse vastdag trainen, maar dan kom ik alsnog 2 dag tekort, dus deze doe ik dan op een fed-day.Je zal het sowieso over de langere termijn moeten bekijken, volume/glycoceen verlies heb je altijd wel in de cut vanwege minder carbs
Blijf je fasted training doen? Heeft wel voordelen volgens mij, tenminste wat ik ooit op leangains gelezen heb
tnx!

). Maar dit lijkt me echt chill
.zolang je maar in totaal over bijv 1 week gezien onder je onderhoud zit dan zul je afvallen, anders niet. daarom dat je 24 uur niet eet, ten eerste ben je dan al het aantal kcal kwijt wat je die dag eigenlijk zou eten. plus alle voordelen op het gebied van vetverlies en gezondheid dat vasten met zich mee brengt.Nice, ik heb de pdf ook gedownload en ben van plan het na de examens te lezen. En de kans is groot dat ik het ook zo probeer. ( moet wel eerst weer wat cleanbulken, examens zijn niet echt goed voor de massa). Maar dit lijkt me echt chill
.
Ik ga zelf wel maar 1 dag nemen denk ik. De rest van de dagen eet je dan eigenlijk op onderhoud? Zou je ook nog kunnen afvallen moest je de rest van de dagen wat boven onderhoud eten? Met de nodige hoeveelheid cardio&training.
Ben ook van plan dit te beginnen doen vanaf maart. Zelfde prob als Jonas hier, examens slecht voor massa, moet ff een maandje wat kilo's winnen eerst.
Denk wel dat ik wat ECA ge gebruiken op vastdagen, puur voor hongeronderdrukking.
. Denk je veel kwijt te zijn? Mijn voeding is er echt totaal niet naar ( te weinig, niet echt BB'ing gericht ook) maar het lijkt me echt nog mee te vallen qua massaverlies.. En ik gok dat ik het snel terug heb na de examens, moet wel zeggen dat ik al 3 jaar train en ik eigenlijk echt niet snel massa verlies.
, sowieso veel water drinken op die vastdag maar ik drink altijd koffie met melk, toch maar eens zwart proberen
.Trainen tijdens het vasten is het chillste wat er is, ik ben sowieso erge voorstander van intermittent fasting/leangains/eat-stop-eat. Voor mij is het in ieder geval superieur t.o.v. andere meer ''traditionelere'' diëten, dus ik ben benieuwd wat jij hiervan gaat vinden.![]()
. Leert je ook om je voeding meer onder controle te hebben.K*t he. Denk je veel kwijt te zijn? Mijn voeding is er echt totaal niet naar ( te weinig, niet echt BB'ing gericht ook) maar het lijkt me echt nog mee te vallen qua massaverlies.. En ik gok dat ik het snel terug heb na de examens, moet wel zeggen dat ik al 3 jaar train en ik eigenlijk echt niet snel massa verlies.
Ik denk dat ik het vooral lastig ga hebben met koffie, sowieso veel water drinken op die vastdag maar ik drink altijd koffie met melk, toch maar eens zwart proberen
.
---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 11:35 ----------
.

Teller staat al op 3kg na 3 weken. Hoe dichter een examen komt, hoe minder ik eet. En de dagen dat ik veel eet komt er echt veel junk bij kijken... Geen tijd/zin om nog eens maaltijden tussendoor klaar te maken etc... Veel zin om te trainen heb ik ook niet. Koffie zowiezo 6+ tassen per dag. Heb wel al een mooi trainings en voedingsschema gemaakt voor februari en de nodige supps ingeslagen
Weet van mezelf dat ik in zo'n rebound periode wel 1.5kg per week kan terugpakken, dus geen zorgen. het is alleen nu ff k*t.
, zou me teveel pijn doen haha
. Yup koffie met hopen, eten moet ik mezelf soms echt toe dwingen
. Zin om te trainen is er veel minder dan anders, maar dat komt vooral door die stress naar het examen toe en omdat ik enkel daarmee bezig ben. Verlang wel enorm om donderdag eindelijk na 1,5 weken nog eens te trainen.
, ben wel alweer alles aan het plannen voor na die examens
. En de rebound is idd mooi. Ik hoop ergens van wat droger te kunnen worden en dan door die rebound mijn massa zo goed als terug te pakken... Vraag me alleen af of dit lichamelijk wel mogelijk is
.