XXL Nutrition

Eat-stop-eat log (eerste log)

• Topic Starter Topic Starter
ben hier wel benieuwd naar, is de moeite waard om een keer te proberen.
kan je bijv. in plaats van niks eten bijv. wat fruit eten?
aangezien ik een hele dag werk lijkt het best moeilijk dus als je dit dan kan compenseren door bijv. om 9 uur een appeltje te eten en om 1 uur een banaan en om 3 uur een mandarijn ofzo?
het is volgens mij echt de bedoeling dat je 24 uur aan het vasten blijft. want anders verstoor je zeg maar het hele effect. zelf neem ik gewoon flink wat cola light en veel koffie en water om toch een 'vol' gevoel te krijgen.

ben hier wel benieuwd naar, is de moeite waard om een keer te proberen.
kan je bijv. in plaats van niks eten bijv. wat fruit eten?
aangezien ik een hele dag werk lijkt het best moeilijk dus als je dit dan kan compenseren door bijv. om 9 uur een appeltje te eten en om 1 uur een banaan en om 3 uur een mandarijn ofzo?

Lijkt mij van niet? Fruit = fructose = koolhydraten. Dan ben je al niet meer aan het vasten hé :p Als je dan toch iets zou eten, zou ik voor wat bcaa's of dergelijke gaan (al denk ik dat dat de bedoeling ook niet is :p)

ja maar zoals tunux al zegt die drinkt heel veel koffie en cola light dus dna ben je ook al niet meer aan het vasten, en aangezien ik geen koffie lust:P haha dacht ik dat een appeltje miss wel de oplossing was

Dan ben je wel aan het vasten want bevat geen calorieën. Alhoewel ik de cola light links zou laten staan en alleen zwarte koffie, water en thee zou drinken.

Cola light, koffie, water, allemaal goed.

Abbo! Ik heb net de pdf gelezen. Dit belooft een simpele manier te zijn om de vieze decemberkilo's kwijt te raken. Daarnaast ook prettig om gewoon eens niet met eten bezig te zijn.

Is kauwgom wel toegestaan want anders lijkt het me dat je enorm uit je mond gaat stinken als je niet eet.

Is kauwgom wel toegestaan want anders lijkt het me dat je enorm uit je mond gaat stinken als je niet eet.

Q: I know that black coffee, diet pop and water are fine during my fasting periods, but what about sugar-free gum?

I have used sugar-free gum during my fasts. Most of these products contain 2-3 Calories per piece, so I consider a couple of pieces of gum to be acceptable during a fast.

Met if is gum ook geen probleem, denk dat het idd niet zoveel boeit.

Thee (groene net name) is toch ook erg positief in de cut? Iets met vetverbrandende stofjes?
Anyways, fijn dat je geen krachtverlies hebt, of althans nóg niet. Het lijkt me dat zoiets niet te vermijden is, tenzij je het mentale spelletje van vasten erg goed de baas bent. :D

Thee (groene net name) is toch ook erg positief in de cut? Iets met vetverbrandende stofjes?
Anyways, fijn dat je geen krachtverlies hebt, of althans nóg niet. Het lijkt me dat zoiets niet te vermijden is, tenzij je het mentale spelletje van vasten erg goed de baas bent. :D
Ja inderdaad. Ik zit ook niet de hele dag te denken van oh ik kan niet eten etc etc. Ik houd mezelf gewoon bezig met bijv m'n werk, trainen, studeren en voor je het weet is de 24 uur om. je moet er gewoon niet te veel bij nadenken. vanavond om 18:00 is het weer zover laatste maaltijd dan tot morgen 18:00.

Update: zojuist pics toegevoegd in mijn eerste post (ff op de links in de spoiler klikken om ze te kunnen bekijken)

heb de pdf gelezen, ben sowieso abo

om d ehoeveel weken ga je nu een pic posten?

Vandaag is dus m'n 2de vastdag. Ik ben gisteravond om 19:00 weer begonnen en ik moet zeggen dat ik nu wel behoorlijke trek heb gekregen, verder geen lichamelijke bijwerkingen verder behalve dat 'hongerige' gevoel op dit moment. Meestal duurt dat een paar minuten en dan verdwijnt het weer.
Ik zal morgen weer ff een update plaatsen ivm gewicht etc.

PS: Voor degene die benieuwd waren naar mn pic's zie m'n eerste post. Heb ze gisteravond toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Hoe kan je nou 24 uru niet eten?

Ik sterf serieus al half na meer dan 5 uur... :o

Hoe kan je nou 24 uru niet eten?

Ik sterf serieus al half na meer dan 5 uur... :o
het is gewoon gewenning. Ook is het voor sommige zwaarder omdat ze er constant mee bezig zijn je lichaam zou het makkelijk moet kunnen redden een poosje zonder eten.

Ik volg! Interessante theorie. Ik hoef niet te cutten, maar dit zou wel iets voor mij zijn. 2 Vast dagen per week lijkt me wel veel. Zelf ben ik een voorstander om niet gelijk alle troeven in te zetten. Succes in ieder geval!

Ik volg! Interessante theorie. Ik hoef niet te cutten, maar dit zou wel iets voor mij zijn. 2 Vast dagen per week lijkt me wel veel. Zelf ben ik een voorstander om niet gelijk alle troeven in te zetten. Succes in ieder geval!
tnx! :D

Terug
Naar boven