XXL Nutrition

Eat-stop-eat log (eerste log)

ben je niet super erg katabool op
die dag dan?
Ik wil hier ook nog even aan toevoegen dat die zogenaamde "starvation mode" en "na zoveel uur geen eiwitten eten gaat je lichaam spiereiwitten afbreken" een paar van de grootste voedingsmythes ooit zijn. Dus dat vasten is totaal geen probleem, het zal je dus zelfs eerder goed doen. :)

Ben ondertussen ook begonnen met dit dieet.
Heb half internet afgestruind ,vooral ook forums ,en steeds komt weer terug dat dit,en niet schadelijk is,(zelfs gezond) en een "eenvoudige" effectieve manier is om de extra kilo's kwijt te raken,lees voor het overgrote deel postitieve berichten van mensen die dit zelf hebben gedaan.
Heb nu ook al 1 dag niet gegeten en behalve een paar kleine dipjes ging het prima,heerlijk zwaar getraind na het avondeten( m'n eerste maaltijd na die 24 uurs stop)
Leuke topic :)

hier nog een die het langer dan een jaar gevolgd heeft, momenteel een pauze vanwege bulk (14kg bulk), waarna ik weer ga vasten. Werkt top en is makkelijk vol te houden!

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 01:44 ----------

hieraan toevoegen dat ik elke dag de 16uur vasten 8 uur eten periodiek aanhoud ipv 24uur vasten achter elkaar

Succes ermee.

Ben er vorige week ook mee gestart. Heb al eens eerder IF gedaan en dat beviel prima. In het begin wennen qua honger, maar dat is snel over.

• Topic Starter Topic Starter
Succes ermee.

Ben er vorige week ook mee gestart. Heb al eens eerder IF gedaan en dat beviel prima. In het begin wennen qua honger, maar dat is snel over.
Tnx! Ja jij ook veel succes he. Dat honger gevoel is idd maar heel ff daarna ken je weer lekker eten, no prob for me :)

nou werk dag zit erop en heb nu dus al 21 uur niks gegeten maar wel al 3 liter water op haha over 2 uurtjes ga ik eten, dus dan is het in totaal 23 uur, wat best goed voltehouden was, begin nu wat lichte hoofdpijn te krijgne en een klein beetje honger mja nog 2 uurtjes:P

Vandaag 3 kopjes koffie en 1 thee gedronken. Ook wat glazen water en een kauwgompje. Nu net het avondeten op.

Ik vond het niet moeilijk om 24 uur niet te eten. Volgende week ga ik nog een keer. Na een maand moet er toch hopelijk een kilootje verdwenen zijn.

hier nog een die het langer dan een jaar gevolgd heeft, momenteel een pauze vanwege bulk (14kg bulk), waarna ik weer ga vasten. Werkt top en is makkelijk vol te houden!

hieraan toevoegen dat ik elke dag de 16uur vasten 8 uur eten periodiek aanhoud ipv 24uur vasten achter elkaar

16u vast en 8u eten doe ik ook, is Intermittent Fasting dan he
leangains.com

mag kauwgom?

Had je na een maand resultaat?

Nee ik bedoel - aangezien hij zo'n dieet al gevolgd heeft - of je na een maand al enigzins kan zien dat je wat slanker ed bent geworden..

Laatst bewerkt:
Nee ik bedoel - aangezien hij zo'n dieet al gevolgd heeft - of je na een maand al enigzins kan zien dat je wat slanker ed bent geworden..

Ja, dit komt mede omdat je ook langzaamaan afvalt. Ik geloof wel in het principe dat je vetverbranding op een hoger pitje staat wanneer je langer als 10 uur niets gegeten hebt.

Terug
Naar boven