Fitness Seller

****ed again...shit

ik wens je al het beste toe man! wat een pech. tis mooi om te zien dat BB'ing je een berg motivatie lijkt te geven om ook deze horde weer te nemen.

Kerel sterkte en aan je avatar te zien goed bezig aan uw karakter zal 't ni liggen.

Sterkte! hou ons op de hoogte!

ff aanpassen:)was verward met die chemo.

Laatst bewerkt:
Moest je behandeling niet aanslaan.

DCA of Dichloorazijnzuur is een stof die naar verluidt de groei van kankercellen onderdrukt[2] zonder gezonde cellen aan te tasten.

Begin 2007 is de stof getest op menselijke kankercellen en kanker bij muizen, waar de stof werkzaam bleek te zijn. De Universiteit van Alberta, de Alberta Cancer Board en Capital Health adviseren het gebruik van dichloorazijnzuur voor de behandeling van kanker bij mensen niet, omdat er nog geen klinische onderzoeken hebben plaatsgevonden naar de behandeling van kanker bij mensen met DCA.

Omdat DCA reeds een bestaande organische verbinding was op het moment dat de eventuele werkzaamheid tegen kanker ontdekt werd, is het juridisch niet mogelijk om deze stof te patenteren. Om die reden is het voor de farmaceutische industrie niet interessant om onderzoek te doen naar DCA: door het ontbreken van een patent is het immers onmogelijk om de zeer hoge onderzoekskosten ooit terug te verdienen. Een eventueel vervolgonderzoek kan dus helaas alleen plaatsvinden als er een geldschieter gevonden kan worden die bereid is te aanvaarden dat hij zijn geld nooit meer terug zal zien.

Kan je t altijd is proberen.

:rolleyes:

heb je wel eens van mms gehoord?
Echt de moeite om daar wat onderzoek naar te doen, ik wil het ook gaan proberen na mijn Roacutane kuur.
Op het eerste zal je misschien denken dat het onzin is omdat het te goed lijkt om waar te zijn, maar als je op forums al die positieve reacties ziet van honderden mensen waarvan mysterieuze klachten zijn opgelost door MMS dan begin ik toch te twijfelen of het echt werkt.

MMS oftewel Miracle Mineral Solution is uitgevonden door een typische Amerikaanse uitvinder. MMS is CLO2 oftwel dioxichloor en vermoord alles wat slecht is: schimmels, bacteriën, virussen en ga zo maar door. En het bijzondere aan MMS is dat het geen effect heeft op de goede bacteriën en micro-organismen in je lijf. Uit de MMS verkoop heeft de uitvinder Jim Humble opgemaakt dat er zo'n miljoen mensen over de hele wereld MMS op dagelijkse basis gebruiken.

Jim Humble zit momenteel nu zelf in Afrika, hij is daar mensen aan het opleiden om MMS te gebruiken als medicijn en hij heeft daar al aardig wat mensen genezen van HIV, AIDS en malaria, EEENNNNN het schijnt ook tegen kanker te werken wat heel goed mogelijk is aangezien redelijk recent onder uit heeft gewezen dat kanker vaak een bacteriële oorzaak heeft.

MMS is veilig om in te nemen, als je het tenminste goed doet. Het is al heel lang een middel dat in de reguliere zorg bekend is alleen wordt het amper gebruikt omdat het verkeerd wordt toegepast en dus niet werkt( de concentratie is te laag en de activator, citroenzuur, wordt vergeten) het is dus wel veilig om in te nemen

MMS vind ik zelf onder de groep baat het niet dan schaadt het niet vallen. Er zijn geen ernstige en blijvende bijwerkingen bekend en een voorraadje voor een paar weken kost maar een euro of 15.

Misschien vragen jullie je wel af waarom mms nog zo onbekend is en je er nooit wat van hoort op de reguliere tv en radio. Eigenlijk een heel simpele reden. De farmaceutische industrie verdient triljoenen met de medicijnverkoop. Al die medicijnen zijn erg duur en veel werken vaak niet eens goed en er zit veel rotzooi in. Zoiets simpels en goedkoops als MMS dat zo goed werkt, daar kunnen ze haast geen winst op maken en dus wordt het geblokkeerd en mag het alleen verkocht worden als er op de flesjes staat:"niet voor inwendig gebruik" Oftewel het mag alleen als schoonmaakmiddel verkocht worden.
Het lijkt te gek voor woorden, maar zo zit onze wereld nou eenmaal in elkaar, alles draait om geld.

sites met goede info:
[Link niet meer beschikbaar]
http://jimhumble.biz/
http://www.projectcamelot.org/jim_humble.html

Gebruikerservaringen:
http://projectavalon.net/forum/showthread.php?t=4781
http://www.vrijeenergiemachine.nl/phpBB2/viewforum.php?f=22

Eerst onderzoeken en dan pas voor onzin verklaren als jullie het dan nog steeds niet geloven. Ik vond het in het begin zelf ook erg moeilijk te geloven, maar toen ik al die positieve reacties zag opstapelen en de uitvinder die bedreigt wordt, er bijna niets aan verdiend en toch doorgaat en vrijwillig mms verspreid in Afrika dan kan het toch niet anders zijn dan dat het daadwerkelijk wat doet.

Ik heb de laatste tijd wat gekke verschijnselen waarvan ik denk dat ze schimmel-gerelateerd zijn, daarom wil ik zelf binnenkort mms proberen.

Ik probeer hier iemand te helpen, ik hoop dat het serieus genomen wordt en niet wordt afgedaan als complottheorie, ET achtige dingen. het is gewoon een bewezen anti-bacterieel schoonmaakmiddel dat ook heel goed bruikbaar is om je lichaam te schonen

Bizar. Sterkte.

Positief blijven denken en je niet klein laten maken door die klote ziekte.

Hoe heb je het eigenlijk gemerkt helemaal in het begin? Veel last longen/hart of had je ervoor al een medische achtergrond

Laatst bewerkt:
Sterkte en respect voor je positieve ingesteldheid en doorzettingsvermogen.

Laatst bewerkt:
Sterkte! En probeer zo positief mogelijk te blijven.

Je hebt dus maar 1 long meer als ik het goed begrijp? Is er dan ook kans dat je later terug een nieuwe long krijgt?

Sterkte!

Je bent goed buff ook btw :D komt wel weer in orde, spiergeheugen ftw!

Veel sterkte kerel.

sterkte kerel! Al heb ik geen idee waar het over gaat ;)
te lui om het allemaal te lezen maar klinkt niet fijn :)

Veel sterkte en hopelijk is het de laatste x voor je.
Respect voor je instelling!

sorry, dat was misschien een beetje de verkeerde woordkeuze. alsnog veel sterkte gewest dan maar.

Een beetje heel erg ja, en als niemand had gereageerd op die achterlijke reactie dan was het zeker geen verkeerde woordkeuze?
En het is trouwens gewenst.

sterkte man, 21 en dan al zoveel meegemaakt. Hoop echt voor je dat je er hierna is vanaf bent.

ouwe!!

zeker wel diepe respect voor jou man!!
blijf idd moed houden, je bent een bb jongen het sterkste ras wat er is!
je komt er wel!!

ik zal aan je denken met oud en nieuw... (niet als slechte grap bedoeld)

ik bid voor je de komende tijd!

Je bent in ieder geval een vechter, dus blijven doorvechten en overwin die vreselijke ziekte. Sterkte kerel.

Sterkte man, hoop dat het ze lukt alles weg te snijden.

veel sterkte en beterschap he maat!

Terug
Naar boven