Cyclobs
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@TS Sterkte kerel, hoop voor je dat de operatie zal helpen. Hadden ze geen kans je na de feestdagen te opereren zodat je die alsnog met familie / vrienden kon doorbrengen?
Positief blijven denken en je niet klein laten maken door die klote ziekte.
Hoe heb je het eigenlijk gemerkt helemaal in het begin? Veel last longen/hart of had je ervoor al een medische achtergrond
Al bij al vind ik het wel leuk dat vanaf de moment ik in deze klotecirkel werd gesmeten ik altijd goed cool ben gebleven en me nooit heb laten kennen. Enkel toen ik daar in het verleden afgewezen werd door een meid die ik zo graag zag,,,ik denk dat toen alles gewoon op me neerkwam. anderhalf jaar van stress, slapeloosheid en liefdesverdriet hebben me denkik weer in dit shitparket gebracht.Sterkte! En probeer zo positief mogelijk te blijven.
Je hebt dus maar 1 long meer als ik het goed begrijp? Is er dan ook kans dat je later terug een nieuwe long krijgt?

.
Mooie gedachte Ivo.Kun je melden wanneer je onder het mes moet? Dan steek ik een kaarsje voor je aan.