Fitness Seller

****ed again...shit

Wow Sterkte!

Jij haalt het wel, jouw energie is een voorbeeld voor velen. Sterkte!

• Topic Starter Topic Starter

Achja, ooit zal ik wel op DBB moeten neerpennen dat de strijd geleverd is en er niets meer aan te doen valt,,,maar let's keep that mother****er away for as long as possible

@TS Sterkte kerel, hoop voor je dat de operatie zal helpen. Hadden ze geen kans je na de feestdagen te opereren zodat je die alsnog met familie / vrienden kon doorbrengen?

Nee, the quicker the better

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

Positief blijven denken en je niet klein laten maken door die klote ziekte.

Hoe heb je het eigenlijk gemerkt helemaal in het begin? Veel last longen/hart of had je ervoor al een medische achtergrond

Nee, ik spuwde ooit eens wat bloed maar ik dacht, ach dat gaat wel over,,,no way dus, week later s'nachts had ik precies constant een hartaanval en moest ik m'n linkerarm achter m'n rug plooien om wat te kunnen ademen...Eerst zag men niets en mocht ik terug naar huis, maar op aandringen van m'n moeder keken ze nog eens en toen moest ik meteen onder het mes of ik haalde de volgende maand niet :mad: Al bij al vind ik het wel leuk dat vanaf de moment ik in deze klotecirkel werd gesmeten ik altijd goed cool ben gebleven en me nooit heb laten kennen. Enkel toen ik daar in het verleden afgewezen werd door een meid die ik zo graag zag,,,ik denk dat toen alles gewoon op me neerkwam. anderhalf jaar van stress, slapeloosheid en liefdesverdriet hebben me denkik weer in dit shitparket gebracht.

Sterkte! En probeer zo positief mogelijk te blijven.

Je hebt dus maar 1 long meer als ik het goed begrijp? Is er dan ook kans dat je later terug een nieuwe long krijgt?

Nee, in mijn geval word er naast chemo ook geen transplantatie gedaan. Chemo niet omdat dat toch maar faalde, en geen transplantatie omdat het risico gewoonweg te groot is en omdat de medicatie voor de aanvaarding van het orgaan ook kankercellen zou stimuleren, dus met een plantatie zou ik enkel mezelf mollen

sterkte. hou je ons wel op de hoogte?

Ya ik zal na de operatie een topic aanmaken waarin ik wel naar deze topics verwijs onder de naam: Spade's damnation ofzo en dat kan dan een leuk serietje worden :D

Laatst bewerkt:
Yoo kerel, heel veel sterkte gewenst!!
Je ben positief ingesteld, probeer dit te houden want dat gaat je ook helpen om beter te genezen.
En als je hier dingen wilt neerpennen, ga je gang!

Heb je je al een beetje in MMS verdiept? Geloof me is echt de moeite.

Kijk tenminste dat filmpje maar eens

pfff **** man. Enorm veel respect voor uw positieve ingesteldheid! Daar kan HEEL veel volk nog wat van leren. Zet direct alles in perspectief. Mijn voornemen voor 2010: Niet klagen over mijn examens :rolleyes:.
Anyway, veel sterkte nog
Ik wens uw verblijf met nieuwjaar in het ziekenhuis als onderstaand...;)

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

Deze wou ik toch ook nog even delen

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

De laatste dan:

veel sterkte gozer. Binnenkort sta je weer in de gym te knallen dont worry.
Als je wat dichterbij in de buurt in een ziekenhuis lag te luieren kwam ik je wel even lastig vallen :D

potverdomme permban domme idioot.

Enorm veel sterkte kerel, ik hoop het allerbeste voor je. Niet normaal wat voor tegenslagen je al hebt in je jonge leven. Kun je melden wanneer je onder het mes moet? Dan steek ik een kaarsje voor je aan.

heel veel sterkte gewenst kerel!
je komt er wel door heen, zeker met zon instelling :thumb:

Sterkte en hopelijk brengt de operatie het gewenste effect!

Sterkte Spade!

Respect voor je positieve instelling en je vechtersmentaliteit!

Als je ingaat op Strongmans verzoek wil ik ook een kaarsje voor je branden. :)

Wat een naar verhaal zeg. Knap dat je het zo hebt kunnen opschrijven, en heel erg veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.

Sterkte de komende tijd man en beterschap toegewenst.

sterkte.

respect makker! sterke persoon ben je :thumbs:

Sterkte kerel :thumb: ...houdt ons op de hoogte

Terug
Naar boven