AndroidHealthClinic

Shocking News Ed van Amsterdam overleden

Hij had al tijde last van zijn hart, hij liep hiervoor ook al bij het ziekenhuis.

R.i.p

Ongelovelijk , rip. Hopelijk een wake up call voor velen.

RIP Edje en sterkte aan de nabestaanden.

@ iedereen de een ander nu de les probeert te lezen. Mijn Opa en mijn tante zijn beide aan hartproblemen gestorven. Beide gebruikte ze geen AAS!
Ed is/was bekend in de sport, maar veeeeeleeeee onbekende mensen gaan ook naar het hiernamaals door hartproblemen!!!

eerlijk gezegd vind ik dat alle bijzaken niet ter zaken doen, alle praat over hoe en waardoor.

ed was een fantastische kerel, een voorbeeld voor velen.
je kon Ed altijd vragen om bodybuilding raad, en hij probeerde je altijd te behoeden voor fouten (je weet wel)
ed was altijd lachen en recht door zee.

een groot verlies voor de sport, maar een nog veel groter verlies voor zijn vrouw en kinderen.

Zonde man, echt doodzonde.

RIP

rip
tumblr_ml6uotHlI11rth2cqo1_1280.jpg

Rip!

RIP ed strekte voor de nabestaande

Zo hier ben ik echt van geschrokken ! R.i.p edje !

Verdomme zeg. Rip

RIP Ed, ik hoop dat ze daarboven ook oud ijzer hebben om mee te spelen.

ben hier dus ook echt van geschrokken , ik weet dat deze levens style niet gezond is ,maar 40 jaar pff dit is echt veels te jong. ik trainde af en toe bij ed in het weekeind, sta zelf nog met hem op de foto echt toffe kerel. zwaar schocking nieuws. dit zet me dan toch weer aan het denken , geniet van elke dag en ga niet te ver.

R.I.P. Ed, was hoe dan ook 1 van de grootste iconen van de Nederlandse BB-scene.

Rip , hoopte hem ooit nog op de Olympia te zien , was zijn droom volgens mij.

Rip , hoopte hem ooit nog op de Olympia te zien , was zijn droom volgens mij.

Die droom kon een aantal jaar geleden al niet meer uitkomen, aangezien hij toen al hart problemen had.

Ik ben hem tegengekomen op een feestje. Het was nog steeds een monster, maar naar eigen zeggen al 25 kg afgevallen ivm z'n hart. Dus dat speelde al een tijd.
Was echt een vreselijk aardige kerel. Had hem nog nooit ontmoet, maar hij behandelde je echt alsof hij je al jaren kende. Helemaal gek als een deur (positief) en in voor een feestje.
Erg klote voor zn vrouw en kids :-(

RIP.

Terug
Naar boven