MuscleMeat

[EDIT] 5 Maanden Hard Werk (112KG naar 81KG) Benen + Front

Goed bezig!!

Tip die ik je wil meegeven is dat je nog wat meer uit je voedingsschemakunt halen door een paar simpele aanpassingen.

succes verder man!

• Topic Starter Topic Starter
respect

Echt netjes dat afvallen...ik zie dat je kuiten echt satéprikkers zijn...volgende projectje :) veel success man

Echt netjes dat afvallen...ik zie dat je kuiten echt satéprikkers zijn...volgende projectje :) veel success man

Ik zal morgen wel even een foto van mijn kuiten maken (aangespannen), want naar mijn mening valt dit wel mee. Ik denk dat dit komt doordat ik mijn voeten scheef houdt in de foto.

Toch bedankt voor je reactie.

Ik zal morgen wel even een foto van mijn kuiten maken (aangespannen), want naar mijn mening valt dit wel mee. Ik denk dat dit komt doordat ik mijn voeten scheef houdt in de foto.

Toch bedankt voor je reactie.

Krijg ze zelf ook altijd moeilijk op de foto maar maak je niet druk, je hebt een super prestatie geleverd de echte massa gains komen nog wel ... ik blijf je zeker volgen;)

Respect :)

Petje af hoor dit in 5 maanden, nu doorgaan.

Keep it up :D

Echt mooi gedaan, Dat is pas doorzettingsvermogen!

Ik zat er ook aan te denken progressiefoto's te schieten, het verschil zien enzo; alleen ben nu al een maand bezig met trainen

van fat naar muscled

hard door trainen/eten en in maart 2013 heb jij zon epic progressie gemaakt :p (heb je nu al)

Haha dit moet in een health magazine komen te staan!

Wauw wat een vooruitgang! en dat in korte tijd! Respect! en keep up the good work :thumbup:

Best wel brede dijen al, kuiten lopen iets achter vergeleken met de rest van de benen..

Verder echt zieke progressie.

Respect.

Bedankt voor alle toffe reacties.
Ik kijk uit naar september, als het studeren weer gaat beginnen aangezien het op de dagen in de vakantie die je niet werkt lastig is om je je op je voedingsschemate concentreren.
Ik heb meer ritme nodig.

Toch blijven we snoeihard doorknallen.

Die laatste foto is dat echt 16%? Desalniettemin bewondering voor je progressie!

Die laatste foto is dat echt 16%? Desalniettemin bewondering voor je progressie!

Dat waardeloze apparaat van de sportschool zegt me dat ja, maar dat zal niet kloppen.

Ik zal aankomende week even goede foto's van buik en armen maken zodat onze liever DBB'ers kunnen schatten, dat zal dichter in de buurt komen dan dat laffe apparaat.

Respect !

Doe je nu nog cardio ? zo ja, hoelang ? en voor of na je krachttraining ?.

Als je nu nog cardio doet in combi met kracht, neem je dan iets van eiwit shakes ? om spierafbouw tegen te gaan...

In elk geval...goed bezig !.

nice man, goed bezig !

mooi man maar je bent zeker nog wel 20% +

Terug
Naar boven