XXL Nutrition

[EDIT] 5 Maanden Hard Werk (112KG naar 81KG) Benen + Front

good work!!

• Topic Starter Topic Starter
Respect !

Doe je nu nog cardio ? zo ja, hoelang ? en voor of na je krachttraining ?.

Als je nu nog cardio doet in combi met kracht, neem je dan iets van eiwit shakes ? om spierafbouw tegen te gaan...

In elk geval...goed bezig !.

Ik doe nauwelijks cardio, ik loop 2 tot 3 keer per week 6 kilometer hard.
Dat doe ik op dagen als de krachttraining met niet uitkomt of als ik nog teveel spierpijn heb van de vorige dag. Ik doe nooit cardio + kracht op één dag.

Ik neem niks van eiwitshakes, maar ik eet wel met genoeg tonijn en kwark.

Afgelopen 3 weken erg hard getraind en veel te veel gewerkt, vandaar dat ik nu een break van 2 weken neem van het trainen.

Ik begin rond 10 september weer met krachttraining. Voor die tijd laat ik een huidplooimeting doen en wil ik terug naar 10-12% cutten.

haha nauwelijks cardio zegt ie en dan 2 tot 3 x in de week 6km rennen

en beter stop je niet 2 weken maar train je gewoon wat minder in die 2 weken

ik zou ook niet 2 weken pauze pakken. gewoon rustiger aan doen. want anders gaat het je zwaar tegen vallen

Keep killin' it bro. En 6km hardlopen is wel degelijk cardio he vriend dus niet zeggen dat je nauwelijks cardio doet ;). Ik zou als ik jou was geen 2 weken stoppen, ik kom zelf van de 120 kilo af zit nu op 80 en heb ook tijden gehad dat ik er even doorheen zat maar gewoon doorgaan man dan wordt het uiteindelijk je passie!

Het jeukt na 2 dagen niets doen ook alweer om te trainen. Maar ik heb vandaag alweer een B-elftal getraind bij de lokale club en morgen voetbal ik ook weer een wedstrijdje met mijn oude team mee, dus wat dat betreft zit ik ook niet helemaal stil.

respect voor deze prestatie, nu ik nog ;s

Ik heb echt respect hiervoor man in zo een korte tijd zoveel resultaat
Ik zou graag jouw training schema willen zou je dat kunnen posten.
ik ben ook 1.83m en woog 110 2 maanden geleden ik weeg nu 94 kg
maar ik wil helemaal droog zijn vandaar dat ik een beetje rond kijk en mensen hun schema's bekijk

Top gedaan man !!

ik heb een account aangemaakt allemaal om jouwww te kunnen zien, en dan heb je niet eens wat uitgevoerd

Niet opgeven, en proberen die doelen te bereiken. Je hebt al heel wat bereikt, nu blijven doorgaan! Succes!

Damnn:eek:

Ik heb een paar fijne dagen gehad en deze jongen gaat vanaf zaterdag weer aan de bak.
Vanavond even B'tjes trainen bij de lokale FC en morgenavond nog een voetbalwedstrijdje.
Daarna knoop ik mijn voetbalschoenen weer in de wilgen en ga ik zaterdag weer beginnen met een nieuw voeding en training schema.

Maandag Borst/Biceps
Dinsdag 10km hardlopen
Woensdag Benen/Rug
Donderdag 5km hardlopen
Vrijdag Buik/Triceps/Borst
Zaterdag en Zondag Rust

Voeding op cardio dagen 300 kcal onder mijn onderhoud en op kracht dagen 100kcal boven onderhoud.

GAS EROP

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 16:29 ----------

ik heb een account aangemaakt allemaal om jouwww te kunnen zien, en dan heb je niet eens wat uitgevoerd

Sorry lieverd, het gaat nu allemaal weer beginnen.

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 16:30 ----------

Ik heb echt respect hiervoor man in zo een korte tijd zoveel resultaat
Ik zou graag jouw training schema willen zou je dat kunnen posten.
ik ben ook 1.83m en woog 110 2 maanden geleden ik weeg nu 94 kg
maar ik wil helemaal droog zijn vandaar dat ik een beetje rond kijk en mensen hun schema's bekijk

Top gedaan man !!

Stuur me maar een PM met je voeding en ik zal kijken of ik je kan helpen om lekker droog te komen staan.

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 16:30 ----------

Keep killin' it bro. En 6km hardlopen is wel degelijk cardio he vriend dus niet zeggen dat je nauwelijks cardio doet ;). Ik zou als ik jou was geen 2 weken stoppen, ik kom zelf van de 120 kilo af zit nu op 80 en heb ook tijden gehad dat ik er even doorheen zat maar gewoon doorgaan man dan wordt het uiteindelijk je passie!

Heb je misschien een foto van hou je er nu bijloopt op 80 kg met 15%?

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 16:31 ----------

respect voor deze prestatie, nu ik nog ;s

"Yesterday you said tomorrow"

Gewoon gaan. Als ik het kan, kan iedereen het.

ik zou die cardio weglaten.

je bent zelfs knapper geworden no homo

goed bezig man!

Jup heb ik, alleen wil ik die nog niet sharen. Ben sinds Juni begonnen met het maken van een collage die ik pas wil posten als ik een jaar bezig ben met trainen. Ben al vanaf maart bezig maar heb dus pas vanaf Juni foto's geschoten maar wil aan het einde dus 12 progressie foto's hebben met voor en na pic's erbij.

nice work, keep it up!

Genieten!
Gister met voetbal mijn sleutelbeen gebroken en gehele linker ribbenkast gekneust.
Ik weet ff niet meer wat ik nu moet doen, k*tzooi.

Terug
Naar boven