Nickk89
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Respect !
Doe je nu nog cardio ? zo ja, hoelang ? en voor of na je krachttraining ?.
Als je nu nog cardio doet in combi met kracht, neem je dan iets van eiwit shakes ? om spierafbouw tegen te gaan...
In elk geval...goed bezig !.
. Ik zou als ik jou was geen 2 weken stoppen, ik kom zelf van de 120 kilo af zit nu op 80 en heb ook tijden gehad dat ik er even doorheen zat maar gewoon doorgaan man dan wordt het uiteindelijk je passie!ik heb een account aangemaakt allemaal om jouwww te kunnen zien, en dan heb je niet eens wat uitgevoerd
Ik heb echt respect hiervoor man in zo een korte tijd zoveel resultaat
Ik zou graag jouw training schema willen zou je dat kunnen posten.
ik ben ook 1.83m en woog 110 2 maanden geleden ik weeg nu 94 kg
maar ik wil helemaal droog zijn vandaar dat ik een beetje rond kijk en mensen hun schema's bekijk
Top gedaan man !!
Keep killin' it bro. En 6km hardlopen is wel degelijk cardio he vriend dus niet zeggen dat je nauwelijks cardio doet. Ik zou als ik jou was geen 2 weken stoppen, ik kom zelf van de 120 kilo af zit nu op 80 en heb ook tijden gehad dat ik er even doorheen zat maar gewoon doorgaan man dan wordt het uiteindelijk je passie!
Genieten!
Gister met voetbal mijn sleutelbeen gebroken en gehele linker ribbenkast gekneust.
Ik weet ff niet meer wat ik nu moet doen, k*tzooi.