AndroidHealthClinic

Eén Brit op drie vindt dat verkrachting schuld van vrouw is

Ryu zei:
ach ja weetje wat ook is. Heleboel van dei vrouwen hebben ook misbruik gemaakt van het term vekrachten.
Zoals leraren bijvoorbeeld die nooit meer aan de bak komen omdat 16 jarige h**ren aandacht willen en vervolgens maar verkrachting verzinnen.
Dit blijft ook groot probleem

Daar heb je gelijk in ja...heel triest dat er mensen misbruik maken van het feit dat verkrachting zo'n ernstige zaak is. De reputatie van zo'n leraar is voor altijd verpest ook al is er niets bewezen.

• Topic Starter Topic Starter
Corazon zei:
Mijn theorie was dus algemeen bedoeld en had niet veel te maken met het onderzoek.

Yep, daar ging je in de fout, toen je begon te veralgemenen. Als je dat doet dan zit je altijd fout.

Als ik bvb kijk naar de moslimcultuur waar gedwongen huwelijken en de veelal daarbijhorende verkrachtingen dikwijls van 12-13-jarige meisje blijkbaar dagelijkse kost zijn dan kookt mijn bloed maar als ik één of andere lichzinnige vrouw heel kort gerokt en met haar boezem half bloot een café zie binnenstappen en daar een hoop mannen het hoofd op hol zie brengen dan kijk ik daar toch een beetje anders tegenaan dan in het eerste geval.

Verkrachten is nooit te rechtvaardigen.

Laatst bewerkt:
Ik vind hoe iemand ook gekleed is dat geen reden is om iemand te verkrachten...

Diabolic zei:
Yep, daar ging je in de fout, toen je begon te veralgemenen. Als je dat doet dan zit je altijd fout.
Als ik bvb kijk naar de moslimcultuur waar gedwongen huwelijken en de veelal daarbijhorende verkrachtingen dikwijls van 12-13-jarige meisje blijkbaar dagelijkse kost zijn dan kookt mijn bloed maar als ik één of andere lichzinnige vrouw heel kort gerokt en met haar boezem half bloot een café zie binnenstappen en daar een hoop mannen het hoofd op hol zie brengen dan kijk ik daar toch een beetje anders tegenaan dan in het eerste geval.

Ik begon te veralgemenen omdat dit onderzoek mij niet zo veel zegt. Kom op 1000 mensen moeten zeker spreken voor heel Engeland?

Over dat laatste stukje: je kijkt er anders tegenaan omdat je je blijkbaar niet kunt voorstellen hoe een meisje zich voelt terwijl ze verkracht wordt, anders zou je nooit zo denken. Ook kun je je blijkbaar niet voorstellen wat voor pijn de betrokkenen te verduren hebben. Ik wil wel weten hoe jij je voelt als je moeder net is verkracht door een paar mannen die de hele dag zijn opgegeild door 15 jarige breezers. Hou er namelijk wel rekening mee dat verkrachters niet altijd achter de gene aangaan die hun opgeilt.

Corazon zei:
Ik begon te veralgemenen omdat dit onderzoek mij niet zo veel zegt. Kom op 1000 mensen moeten zeker spreken voor heel Engeland?

Je zou verbaasd zijn hoe accuraat dergelijke onderzoeken zijn. Het publiek voor een dergelijk onderzoek is bijna altijd een schaalmodel van de bevolking van dat land.

Over dat laatste stukje: je kijkt er anders tegenaan omdat je je blijkbaar niet kunt voorstellen hoe een meisje zich voelt terwijl ze verkracht wordt, anders zou je nooit zo denken. Ook kun je je blijkbaar niet voorstellen wat voor pijn de betrokkenen te verduren hebben. Ik wil wel weten hoe jij je voelt als je moeder net is verkracht door een paar mannen die de hele dag zijn opgegeild door 15 jarige breezers. Hou er namelijk wel rekening mee dat verkrachters niet altijd achter de gene aangaan die hun opgeilt.

Je hebt zeker een punt kerel en mocht mijn moeder nog leven en ze zou verkracht worden dan zou ik heel boos zijn. Ik zeg niet dat verkrachting onbestraft moet blijven, nee, het moet zwaar bestraft worden maar het ene geval is het andere niet en ik blijf erbij dat in sommige gevallen de vrouw er schuld aan heeft.

Diabolic zei:
Je zou verbaasd zijn hoe accuraat dergelijke onderzoeken zijn. Het publiek voor een dergelijk onderzoek is bijna altijd een schaalmodel van de bevolking van dat land.

Je hebt zeker een punt kerel en mocht mijn moeder nog leven en ze zou verkracht worden dan zou ik heel boos zijn. Ik zeg niet dat verkrachting onbestraft moet blijven, nee, het moet zwaar bestraft worden maar het ene geval is het andere niet en ik blijf erbij dat in sommige gevallen de vrouw er schuld aan heeft.

Goed ik geef wel toe dat in sommige gevallen de vrouw het had kunnen voorkomen (meer krijg je niet uit me :p )

Wat dat schaalmodel betreft kan je best gelijk hebben.

(karma houden jij en ryu even tegoed)

tsja veel britten zijn nou eenmaal niet moeders mooiste...ze kunnen dus geen vrouw krijgen op de normale manier, dus om toch coïtus te krijgen doen ze het op deze manier..je kan moeilijk jezelf de schuld geven dus geef je de vrouwen maar de schuld...

Eigen schuld dikke bult!!!!! :hornyna:
Verkrachten is veel lekkerder dan gewoon nken. Het is de eigen schuld van vrouwen dat ze gedoet worden want ze zijn zo lekker zacht en lief roze van binnen... maar daar kunnen ze dan weer niks aan doen :dunno:

Ga dan verdomme gewoon naar de h**ren.. zo triest man.

Een olifant is vast ook roze van binnen D. , laat ze het daarbij eens proberen :D

Verkrachters mogen ze van mij een paar cm korter maken... zullen het dan niet meer doen.

Verkrachting draait om macht, niet om geilheid etc... Dus als een meid je opgeilt en ze wil dan uiteindelijk toch niet, dan stop je toch? Easy as that. Verkrachters zijn mannetjes die gewoon macht willen over de vrouw en het niet laten bij een "Nee".

Het is wel jammer dat er velen zijn die het woord verkrachting gebruiken om aandacht te krijgen terwijl er niets gebeurd is...

Ik loop altijd in hotpants en bretels maar niemand wil mij verkrachten.:(

Ik snap niet hoe mensen sexy kleding en coïtus zo door elkaar kunne halen.
Waarom geniet je niet gewoon van het geweldige uitzicht dat je krijgt geboden in plaats van er meteen als een hondje op af te lopen.

justlooking zei:
Ik snap niet hoe mensen sexy kleding en coïtus zo door elkaar kunne halen.
Waarom geniet je niet gewoon van het geweldige uitzicht dat je krijgt geboden in plaats van er meteen als een hondje op af te lopen.

:roflol: Ja, elke vrouw die in sexy kledij de straat opgaat wordt gegarandeerd verkracht, komaan zeg:rolleyes:

belachelijk....

vrouwen zijn soms speels, soms zijn ze dronken en soms hebben ze uitdagende kleding aan. Maar als een vrouw geen coïtus wil is dat wel duidelijk, als ze zo ver heen is dat ze niet meer kunnen aangeven of ze wel of niet willen is er sowieso een punt gekomen om niet verder te gaan.

ik :kots: op verkrachters.

Ik blijf erbij, als je bvb kijkt naar verkrachtingszaken met bekende mannen in de "hoofdrol" zoals met die Nederlandse voetballer Van Persie dan zie je dat die vrouw eerst uit was op coïtus, dan weigerde, dan blijkbaar toch toestemde en dan klacht indiende omdat het toch tegen haar zin zou geweest zijn om vervolgens klacht in te trekken omdat ze "het allemaal niet meer zeker was." Waar gaan we naartoe als het zo gaat lopen vraag ik mij af.

De situatie van opgeilende vrouwen die dan uiteindelijk afhaken komt me bekend voor, ook een vorm van psychologisch machtsmisbruik, maar om ze dan zomaar te verkrachten? now way, daarvoor ligt mijn zelfrespect veel te hoog en zou ik me nooit zo kunnen verlagen, gewon negeren die handel.

als een wijf zich uitdagend kleedt wil dit niet zeggen dat ze dit doet omdat ze met iedereen coïtus wil, wellicht doet ze t omdat ze meer op wil vallen bij de lui waarmee ze wél coïtus wil of omdat ze zich er lekkerder in voelt

dat geeft toch niemand het recht om zo iemand te verkrachten
gaat helemaal nergens over

Ik vind het eigenlijk heel simpel: hoe hoerig, sletterig of goedkoop een vrouw er ook bij loopt, of ze je nou uitdaagt, met je flirt, danst, whatever, dat doet er allemaal niet meer toe, op het moment dat ze nee zegt, is het nee.

:bow:
Cynthia zei:
Ik vind het eigenlijk heel simpel: hoe hoerig, sletterig of goedkoop een vrouw er ook bij loopt, of ze je nou uitdaagt, met je flirt, danst, whatever, dat doet er allemaal niet meer toe, op het moment dat ze nee zegt, is het nee.

Terug
Naar boven