Fitness Seller

Eén Brit op drie vindt dat verkrachting schuld van vrouw is

Ik zeg: Maak geen reclame als je niets te koop hebt...

Cynthia zei:
Ik vind het eigenlijk heel simpel: hoe hoerig, sletterig of goedkoop een vrouw er ook bij loopt, of ze je nou uitdaagt, met je flirt, danst, whatever, dat doet er allemaal niet meer toe, op het moment dat ze nee zegt, is het nee.

ook dat is een punt!

Kale is het met iedereen eens;)

Om het maar heel bot te zeggen: Soms vragen ze er gewoon om. Met die veel te korte rokjes waarbij de string tot over de schouders opgetrokken is. En dan maar raar opkijken als een man zich niet meer kan bedwingen.

psycho_b zei:
Om het maar heel bot te zeggen: Soms vragen ze er gewoon om. Met die veel te korte rokjes waarbij de string tot over de schouders opgetrokken is. En dan maar raar opkijken als een man zich niet meer kan bedwingen.

zoiets zei Wendi Michels mij ook al op het BK Powerliften in Mechelen, toen ik aangaf geen geld uit te willen geven voor een lift-suit !:D ( in tijgerprint)

:cool: dat zei ze echt !!

• Topic Starter Topic Starter
Eenn hoogst interessante discussie die hier gevoerd werd. Een van de meest zinnige replys die ik hier gelezen heb is deze:

SlettieBettie zei:
Een ander onderzoek (veel langer geleden en toen behandeld op Discovery Chanel) toont aan dat de vrouwen die slachtoffer worden van verkrachting juist de vrouwen zijn die er niet sexy bijlopen. De meeste vrouwen werden verkracht, terwijl ze rondliepen in een spijkerbroek, slobbertrui en op gympen.
De meeste vrouwen worden verkracht door een bekende (een familielid, een kennis, een collega, een buurman). De dader heeft je dus al veel vaker gezien en gaat niet af op die ene sexy outfit (al kan het misschien wel net de druppel zijn, omdat hij dat ziet als iets dat afgestraft moet worden, dat "lonken naar anderen").
Zoals eerder gezegd, gaat het bij een verkrachting om macht, niet om coïtus. Vrouwen die er sexy bij lopen, zijn over het algemeen zelfverzekerd. Ze hebben zelf een soort macht: door hun rondingen te laten zien hebben ze invloed op de dader. In sommige gevallen reageert de dader op deze dames zelf, door hen te verkrachten.
Vaak gaat het dan om hoertjes, of om ze te straffen, of omdat ze op iemand anders lijken.
In andere gevallen gaat de dader op zoek naar een vrouw die makkelijk te overmeesteren is. Een doorsnee vrouw met spijkerbroek, gympen, slobbertrui en haar haar niet superverzorgd, haar schouders gebogen onder het gewicht van zware boodschappentassen, moe van het huishouden etc. straalt veel minder zelfvertrouwen uit. Voor een dader zijn die een veel makkelijkere prooi voor zijn machtsspelletje.
Wel grappig dat het onderzoek (althans zo het in het artikel overkomt) voorbij gaat aan het feit dat verkrachtingen niet alleen gebeuren met een man als dader en een vrouw als slachtoffer...
Een verkrachting is nooit goed te praten. De dader is naar mijn mening altijd schuldig. Voor of zelfs tijdens de coïtusuele handeling maakt het slachtoffer duidelijk dat ze niet wil. In dat geval moet de dader het besef hebben fout bezig te zijn. Gaat hij toch verder, is hij schuldig.
Het slachtoffer is in sommige gevallen ook schuldig. Ze moet assertief genoeg zijn om kenbaar te maken niet te willen. Je kan veel potentiele verkrachters al afschrikken door (te dreigen) te gaan schreeuwen of door een klap te verkopen, ze raken hun macht kwijt en willen niet meer. Een vrouw die niet voor zichzelf op komt (als uitzondering degene die met een wapen bedreigd worden of door een hele groep verkracht worden) is in ieder geval verantwoordelijk.

Ik heb er wel het één en ander door bijgeleerd.

sommige mensen hier houden er echt rare ideeën op na zeg. nee is gewoon NEE. PUNT. Als je dit niet begrijpt moet je je na laten kijken.

Diabolic zei:
Eenn hoogst interessante discussie die hier gevoerd werd. Een van de meest zinnige replys die ik hier gelezen heb is deze:

Ik heb er wel het één en ander door bijgeleerd.

klopt, en als je SlettieBettie ( christa) persoonlijk kent, weet je ook gelijk dat je ZEKER NIET met een dom blondje te maken hebt !:D

:cool: ze mag van mij idd wel vaker zinnige post leveren !

Een vrouw moet zich gewoon uitdagend kunnen kleden zonder dat mannen gedachten er bij krijgen van verkrachting. Dat soort barbaars gedrag valt nooit goed te praten, uitlokking is niet aan de orde.

EricR zei:
Een vrouw moet zich gewoon uitdagend kunnen kleden zonder dat mannen gedachten er bij krijgen van verkrachting. Dat soort barbaars gedrag valt nooit goed te praten, uitlokking is niet aan de orde.

helaas zijn de meeste mannen niet in staat om hun goede verstand te prevaleren boven het oer-instinct !:D

:eek:

EricR zei:
pff, een échte vent... ;)
Mijn standpunt:

JA IS JA!!

Ik vind dat iedereen zn eigen verantwoordelijkheid maar moet nemen...

Als een vrouw NEE zegt is het dus ook NEE!!! Als iedereen zo zou denken zouden er practisch geen verkrachtingen meer zijn en dus sta ik achter deze visie. Ik weet wat zoiets met mensen kan doen want ik heb 2 mensen die zeer dicht bij me staan en die ook zwaar verkracht zijn geweest.

Anderzijds heb is er ook het uitdagend gedrag van sommige vrouwen dat dikwijls verkeerd geïnterpreteerd wordt door mannen. Vrouwen moeten daar ook maar eens rekening mee houden en leren dat 'gelijk hebben' nog steeds geen garantie is op veiligheid. Ik heb bijvoorbeeld een zus die in Borgerhout woont... Als ze s'avonds alleen op straat komt met uitdagende kleding heeft ze gegarandeerd ruzie met mij, omdat de kans op misbruik daar imo te groot is. Maar ik kan ze niks verplichten...

Ik denk dat het vooral belangrijk is om je wereld goed te kennen en daarbij je eigen verantwoordelijkheid te nemen...

bekend verhaal hoor allemaal maakte ook zoiets afgelopen weekend mee.

Lekker een het stappen met met vriendin wat vriendinnen en wat vrenden van mij. komt er een onwijs lekker grietjes binnen nou ff kijken en weer verder met me eigen meisje... op een gegeven moment ik bestel wat te drinken komt ze helemaal om me heen hangen en knijpt ze gewoon in me ballen die sl*t. Dus ik vroeg of ze niet ergens anders kon gaan knikkeren. Nou grootste heibel dat ik d'r betast zou hebben en weet ik het allemaal. Heb alleen d'r handen beet gepakt en ze bij mijn knikkers weggehaald. Wat is daar fout aan dan? Dus dan vraag ik me wel is af wie lokt nou wie uit? (kreeg ze nog bonje met me meisje ook:eek: ) maarja ik lag dus bijna te mattuh met een stel van die halve garen sjohnies(haar vriendje door wie ze wel allemaal bewerkt zou zijn met hun strijdwapens) maarja dat soort grietjes lekker weg stoppen in een gesticht waar ze thuis horen en mij lekker met rust laten. Ben er dus niet van gediend en doe zowiezo geen one night stand( niet meer dan:)

Ik heb vandaag nog een gast zijn adres etc opgezocht waarvan ik weet dat ie aan mijn lief gezeten heeft toen ze nog klein was... Mijn god wat zou ik daar graag eens met 4 bodybuilders naartoe gaan :D

2 jaar geleden heb ik getuigd in een verkrachtingszaak... blijkt dat ze nu nog altijd aan't onderzoeken zijn of die gast wel bij zijn volle verstand is of niet... Verkrachters worden gewoon veel te licht gestraft...

En idd, zelfs al loopt er één naakt rond en zichzelf te vingeren... altijd beter om te vragen of je mee mag doen dan haar gaan te verkrachten...

Grtz
DiS

Terug
Naar boven