XXL Nutrition

een jaar voorbij!!!

Bezoekers in dit topic

Masters

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2003
Berichten
4.593
Waardering
342
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
zo dat was weer bijna een jaar. mijn vorige verhaal eindigde hier:

september 2003: mijn motivatie is hoger dan ooit ervoor. Ik hou mij strikt aan mijn schema en wijk daar vrijwel nooit vanaf. Bovenarm li: 40,5 Bovenarm re:40,5 onderarm li:33,5 onderarm re:33,5 middel:82 borst:115 gewicht 79kg lengte 1,79m vetpercentage 15%.

Voor die tijd had ik aardig getraind. Dat is ook te zien in mijn vorige verhaal een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik trainde regelmatig en goed, alleen mijn voeding was nog niet super, ik zoop ook nog steeds teveel bier.
Gelukkig voor mij kwam ik via een goeie vriend op dit board terecht. Er ging een wereld voor me open. Ik las veel over voeding en supplementen. Ik had veel info over creatine gezocht. Tot ik met een maat naar een supplementen zaak ging en mijn eerste potje creatine kocht.
Meteen begonnen, en wat een verschil. Ik kwam veel in gewicht aan en trainde zwaarder als ooit.

Dit was echt het keerpunt. Ik sloeg geen training meer over. Had voeding en trainings schema´s. Kortom knallen.

Oktober 2003: De creatine deed goed zijn werk. Ik had meer plezier in mijn trainingen. Zeker nu de donkere herfst dagen begonnen, had ik heel veel aan mijn sport. Ik ben niet snel depri of zo, maar de herfst is gewoon mijn jaar getijde niet. Gelukkig hield Bb mij sterk in alle opzichten.
Ik ging nog steeds veel uit, maar ik lette heel erg op mijn drank gebruik.

November 2003: Nog steeds volop met creatine bezig. Toen ik een nieuw potje ging halen meteen maar even mijn eerste pot wey gehaald. Had hier wederom veel goeds over gelezen op HET forum. Ook dit sloeg lekker aan.

Ondertussen gebeurde er weer van alles in mijn omgeving. Mijn oma was overleden, broertje weer naar instelling enz enz. Wederom trok mijn sport mij hier goed doorheen. Ik bleef gewoon GAAN.

December 2003: Wederom niet echt een leuke maand. Wintersport ging niet door, door familie shit. Ik leerde heel erg veel op het forum gelukkig. Ik bleef ook gewoon stug door trainen. Mijn stat. op dat moment waren: Bovenarm li: 41,5 Bovenarm re:41,5 onderarm li:35 onderarm re:35 middel:85 borst:117 Benen:55 gewicht 83kg lengte 1,79m vetpercentage 15%. Ik was hier heel erg tevreden mee. De motivatie, daar zat het gelukkig nog goed mee.

Januari 2004: De foto´s. In deze maand heb ik foto´s van mijzelf laten nemen. Deze heb ik hier toen gepost. Met als gevolg hele nuttige kritiek. Ik wist nu waar ik stond en waar ik aan moest werken. Een nieuw jaar was ook begonnen, en dat bier moest nu echt maar is heel erg veel minderen. Ik had er zin in.

Februari 2004: Ik weet niet hoe het kwam maar het ging goed. Stage was weer begonnen, ik leefde dus weer in regelmaat. Ik denk dak daar heel veel baat bij heb. Het echte groeien kan dus beginnen. Ik dronk ook bijna geen bier meer. Ik voelde me echt super.

Maart 2004: de lente begint, altijd een goede tijd. Dit werd alleen weer onderdruk doordat een hele goeie vriend zwaar depri was, met alle gevolgen van dien. Ik zat er erg mee. Gelukkig kon ik er goed op trainen.

april 2004: het moest maar is tijd worden om te gaan cutten. Ik liep al 5 a 6 jaar rond met een BF van 15%. Heb nog maar is foto´s laten maken ter vergelijk. Het zag er super uit. Ik was goed gegroeid. Bovenarm li: 42,5 Bovenarm re:42,5 onderarm li:35 onderarm re:35 middel:86 borst:119 benen: 60 gewicht 87kg lengte 1,79m vetpercentage 16%.
Ik was op het vet na echt heel tevreden met het resultaat. Half april begon ik dus met cutten. Wederom veel info over cutten van het forum gehaald.

De eerste weken waren heel erg zwaar. Heel erg snel geïrriteerd, moe, lusteloos, moeite met schijten, trainen ging nog redelijk.

Mei 2004: Het cutten begon te wennen. Wat het oog in de spiegel zag gaf ook moed. Ik was 4 weken bezig en al gezakt naar 80,5 kg bij 11% bf. Veel vocht ook natuurlijk. Hoe verder ik kwam, hoe zwaarder het trainen werd. Af en toe had ik er ook echt helemaal geen zin meer in. Maar ik zette gewoon door, het moest.

Juni 2004: Na een grote eindsprint gaf de weegschaal ongeveer 76,5 kg aan. Een vetmeting leverde 8,5%bf op. Ik was gelukkig. Ook foto´s laten maken natuurlijk. Jammer alleen dat de zomer op zich laat wachten.

zo dat was em weer. Ik ben vooral heel erg tevreden over 2004 tot nu toe. Ik zie nu al weer uit naar het bulk festijn begin september. Ik kom er steeds meer achter dat Bb mij overal doorheen trekt. Ik krijg er meer energie van. Ook de artikels hier geven mij kracht en energie.

Daarom allemaal heel erg bedankt voor de info en support!!!!!

Groeten Robbert de Lange
 
:thumbs: en doorgaan!!
 
keep on going master :D
 
leuk om te lezen :) succes kerel !
 
:thumb:
en volgend jaar weer zon artikel maar
zonder de negatieve kanttekeningen
 
Mooi verhaal bro :bow: Ga je na de zomer nog verder bulken of onderhoud? :)
 
ik zit nu op onderhoud tot eind augustus. gaan we weer lekker bulken.
mijn doel is om in dat jaar minstens 10kg spierwinst te halen. het moet me gewoon lukken. ik zou dan ongeveer 88kg wegen bij 8 a 9% bf.
 
Gaat goed jongen! goed verhaal, ga zo door!!!
 
kunt gij cutschema eens posten misschien. 8 % vet lager in 2 maand?
 
Mooie vooruitgang! Blijf zo doorgaan, dan wil ik volgend jaar graag weer een update lezen ;)
 
Back
Naar boven