XXL Nutrition

Wat doen jullie na het behalen van een subdoel

Oom Oli

Freaky Bodybuilder
Natty
Ripped
Gare haan
Waardering
3.618
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
17%
Wie doet dit ook om zichzelf te motiveren ? Als ik over 2 weken 10km loop binnen de 49 minuten is het bij mij weer zover !!!!

Ik kan me voorstellen dat krachtsporters dat ook doen als ze bijvoorbeeld een bepaald vooropgesteld gewicht kunnen benchen..

Wie durft dit toegeven ?

• Topic Starter Topic Starter
Als die test lukt ga ik opbouwen naar onder 45 minuten en dan neem ik er gewoon weer eentje als dat lukt....

Nog niet echt over nagedacht...

Im 2004 zou er direct een heel lang wetenschappelijk arrikel van Espi volgen dat niemand leest. Maar waar in staat dat dat inderdaad een positieve invloed op de motivatie zal hebben.

Het maakt niemand uit, waar jij je motivatie vandaan haalt. Of waar jij het voor doet.
Vertel je het ook tegen de dame in kwestie ? Hoe verwacht je dat ze reageert?

Dat interessert die dames toch niet. Als ze maar betaald worden...

Ja waarom niet het motiveert palen is altijd goed.

Waarom dan pas? Je kan nu toch ook gewoon gaan.

Laatst eens wat topics van de begintijd van dbb teruggelezen, vijftien jaar terug ofzo.
Daar ging het ook de hele tijd zo, h**ren dit en palen dat. Veel misplaatste grootspraak.
Vroeg me af of algemeen het gevoel voor humor gewoon veranderd is sindsdien of dat het aan mij lag, want ik vond bij teruglezen bijna geen van de leden uit die begintijd echt grappig.

Laatst eens wat topics van de begintijd van dbb teruggelezen, vijftien jaar terug ofzo.
Daar ging het ook de hele tijd zo, h**ren dit en palen dat. Veel misplaatste grootspraak.
Vroeg me af of algemeen het gevoel voor humor gewoon veranderd is sindsdien of dat het aan mij lag, want ik vond bij teruglezen bijna geen van de leden uit die begintijd echt grappig.
De nieuwere leden zijn gewoon een stuk grappiger. ;)

We waren allemaal nog piepjong = hoger gehalte onderbroeken-palen-humor.
Nu we flink door-gerijpt zijn, is de humor ook meer pittig belegen en dus vaker leuker.

We waren allemaal nog piepjong = hoger gehalte onderbroeken-palen-humor.
Nu we flink door-gerijpt zijn, is de humor ook meer pittig belegen en dus vaker leuker.

Nee de humor is volgens mij echt anders. De jonkies van nu vind ik meestal meer gevat dan de jonkies van toen. Andere tijden natuurlijk.
Komt ook door veranderend taalgebruik misschien. Palen, wie zegt dat nog bijvoorbeeld? Klinkt nogal sneu eerlijk gezegd.

• Like
Waarderingen: BB_
Je moet er volgens mij ook rekening mee houden dat dat toen ook een beetje de begintijd was van dat iedereen thuis internet had. Er waren toen veel minder leden. Nu schat iedereen veel beter in wanneer je iets serieus meent of er maar wat mee aan het dollen bent. Online humor is uiteraard geëvolueerd, dat is met alles zo..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven